Vanmiddag mn boom neergezet.. Moest nieuwe lampjes hebben want die gloeilampjes waren stuk. Nu hen ik ledlampjes gekocht.. Wel een warme kleur staat er op. Maar ik vind ze echt fel en minder gezellig als de normale lampjes. Hebben jullie ook ledlampjes?
Ja ik heb ze van de action. Niet veel lampjes (80 led lampjes in een 1.80m boom) Vind het wel gezellig staan!
Jij hebt veel meer lampjes ja! Ik vond zoveel niet nodig, kan me voorstellen dat dat meer licht geeft!
Maar met due gloeilampjes had ik er ook zo veel en dat stond heel erg mooi. Ik hou wel van een boom met veel lampjes
Je hebt wel verschillende soorten led lampjes hè? En ook bij de Action meen ik dat gezien te hebben. Er is namelijk keuze tussen gewone ledlampjes (Wit) en warme ledlampjes dus meer geel. Staat vaak op de verpakking weergegeven. Daarnaast kan je ervoor kiezen iets minder lampjes in de boom te doen.
Ik heb 3 jaar geleden de lampjes bij de Wibra gekocht en dan wel bewust gele omdat die wat warmer ogen.
die had ik vorig jaar ook, ik vind ze echt niet warm wit... .Ze mogen gewoon terug, met bon. Ik heb ze weer uit de boom gehaald en andere lampjes gekocht. Ik weet alleen niet meer waar . Ik denk de Kruitvat, ook warm witte led lampjes. En nu heb ik warm witte leds van de Hema voor buiten gehaald en die zijn net zo gelig als de gewone lampjes van vroeger. Erg gezellig dus
Hier ook de action lichtjes, het was inderdaad wel even wennen. Uiteindelijk heb ik ze er in gelaten, viel goed mee. Hier ook 240 lichtjes voor boom 1m80.
Ik had er dus ook 240 ledlampjes ( van de action )in een boom van 180 cm en ik vind echt dat de boom net een vuurtoren lijkt zo fel! Ik heb ze terug gebracht en heb weer de oude vertrouwde lampjes gekocht! Nu is mn boom perfect 😜