Ok. Mijn vriend heeft iets te koop staan op MP en dit verkocht. Dit gaat om een jasje. Nu krijgt hij bij elke mail van de koper een hele uitgebreide uitleg haha. Zoals onderstaande foto. Jullie dit ook wel eens gehad ? Zo ja, misschien leuk om te posten haha
Het is bij elk mailtje zo, check ook deze: Ja zeker, Alleen de 1e foto lijkt de capuchon langer of is die foto zo gemaakt?. Ik speel in de film als "crimineel" en word door de "goede" omgelegd, dat doen ze door de capuchon naar achteren te trekken en vervolgens word mn nek gebroken. Dus mn lijk hangt slap in dat jasje. Dit kleur v dit jasje is perfect, zeker de style ervan ook, weinig gezien, uniek, trendy. En ze vinden me in dit soort jasjes er nog beter uitzien, en ik zei daarom eindig ik als lijk met de capuchon aan een haak gehangen. Maar denk dat dit wel t geschiktste jasje is voor de film en mij. Groet *naam*
Ja! haha. Mijn vriend gaat hem vanavond opsturen Hij kwam thuis van zn werk en zei: Nou, ik heb nu toch zoiets vaags. Kreeg ik een mail over die jas met daarin dat hij als lijk gaat spelen en over de grond gesleept gaat worden hier,moet je lezen! Dus ik lees dat: Je kon me opvegen, als dit twee weken later was gebeurd waren mijn vliezen gebroken van het lachen denk ik. En vandaag dus weer de mail dat het is overgemaakt
Ik denk gewoon dat hij erg blij is met zijn rol en dit graag wil delen. Moet zeggen dat ik wel liever mailtjes heb met een beetje tekst dan mensen die nauwelijks moeite doen en kortaf reageren. Dat komt zo onvriendelijk over. Maar dit is dan weer een beetje too much...
ja, leuker dan een reactie dat iemand iets van over de 100 euro voor 5 euro wil hebben en opsturen graag. (Zo van: ik neem aan dat je akkoord gaat voor deze prijs). Godzijdank valt er dus ook nog wat te lachen
Hahaha...geweldig! Denk dat hij erg blij is met z'n rol als lijk. Hier ooit een bordspel op mp gezet. Kreeg ik een mail 'voor 7 euro inclusief verzendkosten neem ik het over. Kun je het vandaag nog opsturen? En wil graag een bonnetje, het is voor m'n klas op school' Alleen de verzendkosten waren toen al 6,75. Ik uitgelegd dat ik het spel niet ging verkopen voor 0,25 cent. Kreeg ik weer bericht terug 'Maar ik wil toch 7 euro betalen'. Heb het spel uiteindelijk maar aan iemand anders verkocht.
Vraag mij nu ook af wat voor jas?? Als het manneke zo blij is.. Vind het erg hilarisch. Nou ja, je geld is binnen dus al doet hij er kweet niet wat mee..
Dat is inderdaad grappig! Ik kreeg vorig jaar een reactie van iemand dat ze het vandaag nog gratis kon ophalen, ging over iets wat ik later met gemak verkocht heb voor75,- en als nieuw was met waarde van ruim 180,- Toen mailde ik dus dat we er minimaal 75 voor wilde en kreeg ik een hele boze reactie terug dat ze oppasoma was en het niet normaal was dat ze alle benodigde spullen daarvoor uit eigen zak moest betalen. Nou sorry ik vind dat vervelend, maar het is mijn zaak toch niet? Wij kunnen het geld ook goed gebruiken met drie kids...! Pffff sommige mensen!
Ik had 3 grote houten lijsten te koop staan op marktplaats. Kreeg ik een bod van 5 euro waarop ik aangaf dat ik dat te weinig vond. Biedt diezelfde persoon 5,25 euro. Dat bod heb ik verwijderd waarna binnen een paar minuten wederom 5,25 euro door haar geboden werd. Zucht.....
Haha nja je hebt echt soms wel zulke enthousiaste types maar zou toch wel pas versturen wanneer je het geld daadwerkelijk op je rekening ziet, niet dat dit een leuk verhaaltje is om de jas vast te kunnen krijgen zonder dat het geld al bij de ander erop staat en het zogenaamd wel gaat komen