IPhone garantie bij barst in het scherm

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 25 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Heb ik weer.
    Mijn telefoon (IPhone X) wordt morgen opgehaald voor een controle/ reparatie bij Apple. Het geluid werkt al geruime tijd niet naar behoren (onzuiver) en mensen kunnen mij bar slecht verstaan aan de telefoon.

    Ik dus dat ding klaarmaken. Zoek mijn Iphone uit, reserve kopie gemaakt ennnn de beschermfolie van mijn scherm afhalen. Dit heeft dus nog geen half uur geduurd en laat mijn telefoon uit mijn handen vallen -_-. Gevolg? een barstje in de hoek van het scherm.

    Nu valt dit sowieso niet onder de garantie, dat weet ik. Maar het geluidsprobleem valt hier oorspronkelijk wel onder. Gaan ze hier nu niet moeilijk over doen?
     
  2. Mamalove2014

    Mamalove2014 Bekend lid

    9 okt 2014
    649
    384
    63
    NULL
    NULL
    Ik had met mijn iPhone iets soortgelijks meegemaakt. De reparatie voor het geluid werd gratis gemaakt, maar daarvoor moest het kapotte scherm vervangen worden op mijn kosten. Ik dacht rond de €150-€200, maar zeker weet ik het niet meer. Reden hiervoor is dat ze een kapotte scherm niet meer terug kunnen plaatsen. Ik was dus verplicht een nieuwe scherm te kopen.

    Ik hoop dat jullie tot een beter compromis kunnen komen!
     
    Warboel vindt dit leuk.
  3. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ooo dat zou ik dus niet eens erg vinden!

    Het kapotte scherm zou ik eventueel nog kunnen verhalen op mijn inboedelverzekering aangezien het binnenshuis gebeurde. Ik ben benieuwd. Ben dat geluid namelijk echt zo onwijs zat, maar dat is echt een garantiedingetje.

    Ik kreeg het even benauwd over dat ze het slechte geluid nu toe zouden wijzen aan het barstje, terwijl dit al zo lang een probleem is. Heb ook alles geprobeerd volgens het 'boekje'. Updaten, maand later weer nieuw updaten, instellingen aangepast etc. Maar goed je hoort af en toe van die nare verhalen.
     
  4. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.171
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Valt denk wel onder je inboedelverzekering als het thuis is gebeurt. ;)
     
  5. Krulpeterselie

    Krulpeterselie Fanatiek lid

    27 apr 2015
    2.485
    1.093
    113
    Hier werd de iPhone geleverd met een barst in de achterkant. Volgende dag al een bezorger aan de deur om hem om te ruilen. Dit was wel via de provider geregeld dus geen idee in hoeverre dit wat zegt over de service van iPhone zelf. Mij lijkt de oplossing zoals Mamalove die aangeboden kreeg heel redelijk. Hopelijk gaat het bij jou ook zo!
     
  6. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Zo ver ik altijd heb begrepen is er niets mis met de service van Iphone, maar goed: ik ga het nu voor het eerst zelf meemaken.

    De oplossing zoals bij Mamalove vind ik ook een zeer redelijk voorstel. Worst case scenario ben ik dus 150 euro eigen risico kwijt, maar daar heb ik bij lange na geen nieuwe IPhone XS voor. Wat zeg ik? Niet eens een scherm voor die telefoon, haha.
     
  7. Manderijntje

    Manderijntje Fanatiek lid

    23 jan 2014
    1.162
    1.328
    113
    Hier hetzelfde gedoe en ook hier ging het zoals mamaöpve beschrijft.
     
  8. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik ben blij dat ik niet de enige lompe ben die dit voor elkaar krijgt :o:
     

Deel Deze Pagina