Nou, vorige maand mk gehad... Bijna 3weken geleden nu. Nu nog veeeel te vroeg om te testen, maar heb weer symptomen die er wel op wijzen .... Dus kon mezelf niet inhouden! Ik zie toch een vaaaaaaag streepje. Staat weer wel op zen kop! http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=375118&stc=1&d=1391353567
Ik zie het streepjes ook. Maar zou dat nog van de mk kunnen zijn? Ik ken je verhaal niet. Maar 3 weken is toch te kort om een zwangerschap aan te tonen met een test?... Succes meis, ik hoop t van harte voor je!
Hahah ik zie nou men titel.... Guurders ipv tuurders ... Das met die f#cking woordenboek! Nee kan niet meer van men mk zijn want hcg stond op 0. Mss gewoon testlijntje dan want Kvind het idd ook wel veel te vroeg om nu al iets te zien. Of het moet ineens gaan knallen van in het begin he. Hihihi
Ik zie wel iets, maar het is wel erg vroeg! Ik zou nog een keer met een ander merk proberen, kijken of je daar ook een streepje krijgt.
Ik denk ook eerder een eisprong. Ts, je hebt op 15 januari een mk gehad zoals ik uit je onderschrift begrijp, dus dat is woensdag pas 3 weken geleden. Een eisprong lijkt mij logischer dan een prille zwangerschap.