Kan een kv test reageren op je eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bluebelleke, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Ik weet het niet meer...

De 12de tijdens mijn menstruatie positieve ovulatietest....de 20ste een vaag streepje op predictor early en kv negatief...dus ik dacht niet zwanger.

Sinds gisteren weer knalpositieve ovulatietesten....en voor de lol vandaag een kv test gedaan en dit is het resultaat?

Ben ik nu zwanger of reageren zwangerschapstesten soms ook op een eisprong?

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/74553-albums14378-picture89403.jpg

Bijgevoegde bestanden:

• goed g.jpg
      goed g.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,6 KB
      Weergaven:
      100
    • goed.jpg
      goed.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,4 KB
      Weergaven:
      73
  2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lijkt me erg duidelijk voor een eisprong!

Zou er even water op doen, vind hem erg geel! Dan zie je hoe hij blijft staan....

3. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
  4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Vind ze best duidelijk.
    Maar antwoord op je vraag. Ja een zwangerschap test kan zeker reageren op je eisprong.

5. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    na het spoelen met water....

Bijgevoegde bestanden:

6. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Moet ik er dan van uit gaan dat dit vals positief is?
    En reageert iedere test op een eisprong? VEEL vragen é ;)

7. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Afgelopen ronde dacht ik op mijn nod een positieve kv test te hebben maar achteraf was toen mijn eisprong pas. Kv reageerde dus op eisprong! Action test reageerde niet.

hoop voor jou dat hij positief reageerd op zwangerschap!

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

KV reageert inderdaad op je eisprong. Hebben meerdere dames op dit forum bewezen.

Doe eens een ovutestje?

En anders even met een ander merk zwangerschapstest testen.

Ben je intussen al ongesteld geweest? Omdat je schrijft dat je een posi baggertest onding Predictor Early had en negatieve KVtest? Was dat deze cyclus of je vorige cyclus? Op welke cyclusdag zit je nu dan precies? Je banner klopt gewoon?

9. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie

8-1 Ongesteld geworden 12-1 positieve ovulatietest tijdens menstruatie !

20-1 vaag lijntje predictor early..en kv zwangerschapstest negatief...dus ik dacht niet zwanger

25-1 weer een knalpositieve ovulatietest en vanmorgen 26-01 dan een licht streepje op mijn kv zwangerschapstest

Allemaal in één cyclus :(

Daar juist een ander testje gedaan en ook een licht streepje..

ggrr zenuwen !!! ;)

Is het nu wel of niet..

10. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik zou over twee dagen weer een zw test doen, of blijven ovu testen... als de zw testen duidelijker worden ben je zwanger, als de ovu testen lichter worden was het je ei. ;) wel spannend!

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Omdat ik al sinds 2009 in de mmm zit, heb ik al heel lang goed zicht op mn cyclus en ik heb vier jaar geleden een keer een eisprong gehad op CD6. Mn gyn heeft dit bevestigd. Ik ben er altijd wel vroeg bij (cd 10-12), maar dit was vrij uiterzonderlijk. Wie weet is jou dit ook overkomen en ben je wel gewoon echt pril zwanger? Hoe lang zijn je cyclussen normaal. Want als je meestal een vroege eisprong hebt, is dit misschien nog wel waarschijnlijker dan zo'n duidelijke test door allen LH? Ik ga duimen!

12. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Ik hoop het zo :)
    Ik heb normaal een cyclus van 30 dagen, deze maand een positieve ovulatietest op dag 5.

Daar juist een nog een testje van testpoint gedaan en streepje is duidelijker dan van kv test.

13. sita90

sita90 Niet meer actief

Ziet er positief uit, ik duim voor je:)

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

In jouw geval zou ik echt even een CB Digitaal kopen, zo een die aangeeft zwanger of niet zwanger en dan met wekenindicator. Ben benieuwd wat die aangeeft!
    Geen streepjes meer die je aan het twijfelen brengen, maar duidelijkheid.

15. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Wilde ik ook net zeggen :)

16. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Maar CB heeft toch meer hcg nodig of niet?
    En als ik niet zwanger zou zijn.... zal die dan ook niet reageren op mijn eisprong?

17. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Heb je ook een foto van de positieve ovulatietesten?

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    De CB met wekenindicator heeft niet meer HCG nodig, maar die andere wel. Helaas is die met wekenindicator wel aan de prijzige kant (13,99).

Er zijn maar heel weinig ZW-testen die reageren op LH. In feite is dit heel makkelijk te voorkomen, want het HCG molecuul is een stukje complexer dan het LH molecuul (basis is hetzelfde, maar HCG heeft meer componenten, daarom reageren LH testen wel op HCG). Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo in geloof dat zw-testen maar een klein beetje op een LH piek reageren met een vaag streepje. Of ze zijn fullblown positief bij een lH piek en dan reageren ze dus op LH en dan zijn het dus hele slechte testen of ze reageren er niet op. Half reageren is gewoon weg niet logisch vanuit een scheikundig oogpunt ;). Ik ken wel één test die in de VS te krijgen is die zo suf gemaakt is dat ie dus ook op LH reageert. Hier krijg je dus een hele mooie streep mee tijdens je LH piek. Ik kan me haast niet voorstellen dat zo'n dure test als de CB geen onderscheid kan maken tussen het LH and HCG molecuul. Ik weet wel dat veel meiden hier een vage streep hadden tijdens hun LH piek, maar volgens mij is er toch iets anders aan de hand hier.

19. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Als je kv op hcg heeft gereageerd, moet de CB digitaal dat ook zeker doen.

20. bluebelleke

bluebelleke Actief lid

8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie

ooh joepie ik krijg hoop!
    Dank u wel voor de uitleg:)

Deel Deze Pagina