Help meiden! Ik heb sinds vorige week woensdag elke dag een positieve test gehad maar de 2e streep wordt niet echt donkerder... Hij knalt niet van het schermpje af zeg maar Ook heb ik sinds vorige week min 1 keer per dag wel wat oud (bruin) bloed verlies. Wat moet ik hier van denken?? Alvast bedankt! groetjes een onzekere Inger
oh jee, ik heb zelf ook weleens zo'n test gehad maar dat was een indrooglijntje. Toen ik zwanger was van ties had ik met 2 dagen overtijd echt een knaltest met de kv 2 voor 5E... naar aanleiding van deze test denk ik dat je gewoon ongi wordt meid...of waren je andere testen duidelijker?
Hi Marieke, ik heb expres verschillende testen gedaan. Die van het Kruidvat en eigen merk Etos en beide meteen een 2e streepje maar niet super duidelijk...
Je bent ook nog maar 4 weken en 2 dagen... Het kan best zijn dat je over 2 dagen een dikke vette streep ziet! De een maakt sneller HCG aan dan de ander, dus nog even 2 dagen wachten en dan gewoon nog een test doen.
worden je testen wel steeds iets duidelijker? of blijven ze licht? Als ze licht blijven (lees tot zeker een week na nod) moet je rekening houden dat je ongie gaat worden, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan na de innesteling.... Worden ze wel iets donkerder per keer dan is t rustig afwachten.... hcg verdubbeld iedere 48 uur dus kan je over een paar dagen je test gaan knallen.... bij mijn vorige zw testte ik pas een week na NOD echt met een knaltest....
Bedankt meiden! Voor jullie reacties! Ik vind het echt heel erg kl*te... :x maar ja niks aan te doen...