testverslaafden, wie doet er mee met de bespaaractie?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by luckybird, Aug 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben nu een jaar bezig en heb een kapitaal besteed aan overbodige zw testen ver voor NOD om dat ik mij niet kon inhouden. Omdat e.e.a. even duurt wil ik elke maand dat ik niet test en gewoon mijn ongi afwacht 20 euro storten (is 1 cb digitaal en 2x kv) op een spaarrekening. Zo heb ik straks een mooi bedragje bij elkaar voor de baby (hoop ik...). Of niet, maar dat zou betekenen dat ik snel zwanger wordt, is natuurlijk nog fijner:). Wie doet er mee?

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik wil je pret niet drukken, vind het een hele goede actie. Ik ben uberhaupt tegen al dat overbodige gestest. Je schiet er namelijk niets mee op.
    Maar... ik bestel de testen via internet (ovulatie en zwanger-) en betaal daar net een euro per test (Matcare). Dus dan valt er niet veel te besparen... ;)
    Een andere goede tip is niet te testen voor NOD!!!

3. C78

C78 Niet meer actief

Leuk spaar idee!!
    Ik doe alleen ook niet met je mee... Ik heb net weer 30 ovulatietesten en 3 midstream zwangerschapstesten besteld bij babyboomshop. Het kostte me 27 euro. Ik hoop er ook wel gewoon weer 3 maanden mee te kunnen doen zoals tot nu toe lukte. Dat is dus 10 euro per maand... vind ik wel mee vallen.

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    hahaha wat een goed idee!! Ik heb (bij mijn vorige zwangerschap) ook inderdaad een kapitaal aan testen uitgegeven en nu begint het al weer. 1e ronde, maar de eerste test is al weer gedaan.. veel te vroeg natuurlijk;):D
    Gelukkig gebruik ik (nog) geen ovutesten want dan tikt het inderdaad lekker aan. Succes met je aktie!!:D
    xxx

Share This Page