Beste verloskundige, Ik heb sinds gisteren druk en af en toe krampjes in mijn vagina. T lijkt of dat bot daarbinnen af en toe samentrekt, echt net bij de 'ingang' Is dat nou mijn bekkenbodem? Ik had vandaag ook moeite met stofzuigen en voorover bukken. Zitten en staan gaat gewoon goed. Ik verder geen buikpijn of pijn met plassen. Ik vraag me alleen heel erg af wat die druk en krampjes vandaan komen. Ik kan het echt geen pijn noemen maar ik maak me wel een beetje zorgen. Ik hoop dat u weet wat het kan zijn. Liefs Anneke
ok, zo klinkt het inderdaad ook. Is verder onschuldig, maar kan wel vervelend zijn. Warmte kan helpen, douche of kruik. Mirjam
Heel erg bedankt Mirjam. toch fijn om t van iemand te lezen die er echt verstand van heeft. ik heb nu ook last van mijn onder rug en stofzuiger gaat echt niet. heb ook maar gelijk twee buik banden besteld om de boel te ondersteunen.
Hallo, Wissel het huishouden met rust af, niet teveel te gelijk doen. Trek de buikband niet de gehele dag aan want daar worden de spieren lui van, trek de buikband aan tijdens huishoudelijk werk en lange stukken lopen. Groetje Ineke