gmail agenda

Discussie in 'De lounge' gestart door Lyso, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn agenda. Ik gebruik de digitale agenda van gmail die gekoppeld is aan mijn eigen gmailaccount. Deze heb ik gedeeld met het gmailaccount van mijn man. Hij zet er zelf geen afspraken in, maar gebruikt hem alleen om mijn dag invulling te kunnen zien. Daarnaast volg ik een studie bij de Hogeschool Utrecht. De roosters die zij op internet zetten, kan ik koppelen aan mijn eigen agenda. Dit heb ik dus ook gedaan. Maar nu is het vreemde dat mijn man al mijn afspraken zien kan, behalve mijn lesrooster. Hij gebruikt zelf niet de agenda app van gmail zelf, maar de samsung agenda app. Heeft iemand enig idee hoe mijn man ook mijn les rooster zou kunnen zien??

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Misschien moet hij m ook koppelen aan zijn agenda?
    Of
    Mijn vriend en ik hebben ook een gezamenlijke agenda maar moet wel regelmatig synchroniseren, anders ziet hij ook niet alles.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij hebben alles maar aan elkaar gekoppeld (dus mijn lesrooster ook aan zijn agenda) want anders gaat het inderdaad fout met synchroniseren. Er staat ergens een vinkje verdekt opgesteld met wat je wel/niet deelt met je partner. Toen ik dat vinkje had omgegooid stonden bijna alle afspraken er soms dubbel of driedubbel in. Irritant gedoe.

Dat stomme ding zit in de agenda app van android bij de drie streepjes in de linkerbovenhoek, dan op instellingen en dan kun je per agenda aanvinken wat je wel/niet wil zien. Als er nou iets driedubbel in staat (zoals bij mij het geval is) kun je het synchroniseren uitzetten. Dan heb je die driedubbele afspraken niet.

4. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    ik heb het inmiddels gevonden!! blijft over, dat ik allemaal verschillende kleuren gebruiken, maar mijn man ziet alles alleen maar in 1 kleur, ipv verschillende :(

5. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.855
    4.106
    113
    Die kleuren kan je zelf op je eigen toestel instellen. Moet je naar agenda 's gaan en dan het potloodje bovenin. Dan kan je de agenda selecteren die je wilt en dan een kleur kiezen. En elke afspraak op zich kan je ook een kleur geven.

6. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    wel voor je eigen afspraken, maar dus blijkbaar niet voor de afspraken van een ander. In zijn instellingen kan ik voor mijn agenda alleen 1 kleur geven, en thats it... :(

Deel Deze Pagina