Hoi dames! Ik heb zelf gister de go smooth ipl besteld. Ik las alleen maar positieve reviews erover dat ik overstag ging. Ik heb hem hier besteld met 30 euro korting www.go-smooth.eu Ze verkopen hem ook op bol.com maar dan zonder korting. Heeft iemand ook ervaring met deze? En anders misschien een goede tip voor andere dames! Lijkt me heerlijk nooit meer benen scheren op gegeven moment.
Ik heb advies gevraagd van huid therapeut. Als je definitief van je haar af wil moet je laseren. En ipl is dat niet en onvoldoende sterk voor. Zou groeiproces misschien vertragen, maar meer niet... Ben zelf 6Jr geleden ingetrapt met Philips apparaat. Helpt niks... Mijn benen harsen gaat sneller
Wel ervaring met de lumea van Philips. Eerst had ik savonds al druppeltjes als ik me in de ochtend had geschoren. Nu kan ik een week Of 4 zonder scheren en de haartjes die terug komen zijn lichter en zachter. Ik ben dus wel positief over ipl!
Jeej! En je moet daarna gewoon 1 keer in de maand ofzo bijhouden toch? Hoe zit met bikini lijn en privé zone? Is dat daar pijnlijk of doe jij echt alleen benen?
Ik heb een philips lumea en ben misschien een uitzondering, maar de haren op mijn benen zijn al langer dan een jaar niet teruggegroeid. Ook niet tijdens mijn zwangerschap. Mijn oksels en bikinilijn komen wel een paar haartjes terug (eens in de 2/3 maanden). Ik moet deze binnenkort maar weer eens bij gaan houden voor de komende zomer Ik ben iig erg tevreden met mijn IPL apparaat Hoop dat jij net zo tevreden zult zijn ts
Ah dankjewel voor je berichtje! Dat is positief! Ik hoop het ook! Ben erg benieuwd. Krijg hem zaterdag binnen.
Ik gebruik de lumea en ben er echt super tevreden over. Wel heb ik donkere haartjes mogelijk scheelt dat. Ik heb nu al maanden niet geflitst en zie dat er op sommige plekken wel weer haartjes komen.
Ik twijfel ook, misschien dat ik 'm ook bestel. Zou leuk zijn als je updates zou willen plaatsen na een paar behandelingen
Ik heb ook zwarte haren idd. Las dat het niet op blonde haren werkt en ook geen hele donkere huid. Ik zal zeker updates plaatsen!
Heb nog even een vraag aan de dames die al langer ipl thuis gebruiken. Kun je het elke week doen of liever om de week? Ik lees bij de 1 om de week vanwege groeicyclus van de haren en de verkoper zegt 1 x in de week max 2. Wat is het beste?
Ik deed in het begin 1x per 2 weken. Vaker wordt niet aangeraden maar tussendoor mag je wel gewoon scheren. Ik merkte na 3x gebruiken ofzo al zoveel resultaat dat ik de frequentie al gauw kon afbouwen. Ik doe nu nog 1x per maand ongeveer. Tussendoor soms wat bijscheren. Ik doe benen en bikinilijn. Oksels ook gedaan maar daar heb ik gek genoeg totaal geen resultaat behaald. Dat is gewoon hardnekkig onkruid
Ja zie je toch 1 x per twee weken! Ga ik dat ook doen.. wat fijn dat jij zo snel resultaat boekte! Haha ja idd oksels vind ik ook niet zo erg die scheer ik binnen 20 sec in de douche helemaal glad. Het is echt voor mijn benen en bikinilijn idd