Ik ben even benieuwd wat voor werk jullie (en eventuele partner) doen. Ik werk zelf in de zorg maar ik merk ik dat ik het steeds minder naar mijn zin heb en graag wat anders wil gaan doen. Naast dat ik nieuwsgierig ben, doe ik dus wellicht wat ideetjes op haha.
Forensische psychiatrie, daar behandelen we allerhande mensen die bijna allemaal door de rechter een behandeling opgelegd hebben gekregen.
Ik beheer een onderzoeksfonds in een ziekenhuis waarmee we een (heel klein) deel van wetenschappelijk onderzoek en innovaties kunnen financieren. Ontzettend interessant en leerzaam. Daarnaast doe ik allerlei klusjes bij op de afdeling, o.a. financiën van de afdeling, wat datamanagement voor onderzoekers, organisatie van (wetenschappelijke) evenementen, ben ik betrokken bij verbetertrajecten. Van alles wat, heel leuk!
Ik werk in de thuiszorg als verzorgende. Daarnaast hou ik me bezig met de aanvragen voor de huishoudelijke ondersteuning vanuit de gemeente. Een groot deel van de tijd bezig met de aanvragen hiervoor en rij ook gewoon routes mee. Zo ben ik niet helemaal uit de zorg waar mijn hart ligt, maar wat mijn lijf niet echt meer aankon.
Ik ben digitaal onderzoeker bij een overheidsorganisatie. Ik onderzoek incidenten/rampen waarbij digitaal/ict/internet een rol heeft gespeeld.
Leerkracht op een basisschool. Afgelopen jaren groep 8 gehad, dit jaar groep 7/8. Mijn man is manager op de it afdeling bij zijn filiaal.
Ik werk als huishoudelijke hulp. Na deze zwangerschap mag ik een opleiding gaan doen als begeleider in de gehandicapte zorg.
Hier ook in de zorg als helpende met nuluren. Daarnaast volg ik een bol opleiding tot verzorgende IG, momenteel wel al met vervroegd verlof van het werk.
Ik ben banketbakker. (Sinds vorige week kan ik dit weer zeggen. Werk nu niet meer in de winkel) Man werkt bij de Mars in 5ploegen. Hij is Teammanager.
Ik werk in een supermarkt bij de kassa. Geen topbaan en ik heb het idee dat mensen er vaak op neer kijken. Maar ik heb het er naar mijn zin en voor nu vind ik het prima. Ik kan elke schoolvakantie vrij krijgen omdat er dan genoeg scholieren zijn dus het is ook goed te combineren.
Ik ook hoor, gelukkig niet alleen kassa,ook in de winkel en broodjes bakken ( aldi) Trek me er geen bal van aan wat mensen er van denken, is hun probleem. Ik heb leuke collega’s, woon vlakbij en het loon is super en in overleg is van alles mogelijk qua werktijden.
HRM en ik vind het echt het allerleukste vakgebied! Veel afwisseling en betrokken bij vrijwel alle processen in de organisatie
Ik heb twee banen 1 adviseur in een telecom winkel en werk als verzekeringsadviseur. Man werkt als persoonlijke begeleider in de gehandicaptenzorg.