Ik heb dus bij heel veel dingen dezelfde smaak als mijn man maar Als het gaat om muzieksmaak verschillen we echt enorm Ben wel nieuwsgierig hoe veel jullie verschillen qua smaak
Qua tv kijken totaal verschillend. Dat levert wel eens frustratie op, haha. Op muziekgebied betere aansluiting. En ook eten wil nog wel verschillen. Man is meer van het traditionele aardappelen, groente, vlees. Als het aan mij ligt eten we maar 1x in de week aardappelen. Ook eet ik graag pittiger
Qua eten niet echt... qua woonstijl wel Qua kleding komen we aardig overeen Qua vakanties helemaal niet... Qua muziek aardig Qua films e.d. niet, ik kijk eigenlijk helemaal niets, geen tijd voor en trekt me totaal niet.
Qua vakanties ja, vooral veel chillen, eten en relaxen, het liefst in een warm land. Qua eten ook, we lusten beiden geen vis, dus handig met inkopen en koken Qua muziek houden we vrij veel van hetzelfde, hij vooral van rock, ik rock gemixt met andere muziek, ligt aan mijn humeur Qua films en serieus helemaal niet eigenlijk. Hou houdt heel erg van sci-fi en action, ik hou veel van horror en thriller.
Wij zitten heel erg op 1 lijn, wat betreft het opvoeden van onze kinderen niet zo. Hij is veel strenger. Qua muziek houden we van hetzelfde. Qua eten. Qua tv. Qua kleding...
Echt zo verschrikkelijk niet... Ik ben met een grijze muis getrouwd, en hij met papegaai Of nou ja hij heeft geen smaak, behalve voor vrouwen , toen ik hem leerde kennen waren het altijd grijze truien, vesten, shirts en nu toch wel iets meer variatie. Maar ook op andere vlakken waarop je smaak kan hebben zijn wij elkaars tegenpolen. Vakanties, tv, films etc. Maar het werkt dan toch
Onze persoonlijkheden verschillen als dag en nacht, maar om een of andere reden komt onze smaak dan wel weer voor 75% overeen. Qua interieur, muziek, kleding, eten, films, vakanties en ga maar door, zitten we altijd behoorlijk op een lijn.
Er is op de meeste gebieden duidelijk flinke overlap qua smaak, maar we hebben ook wel echt onze eigen dingen waar de ander dan weer niks mee heeft. Het heeft nog nooit tot conflicten geleid, dat hij bv iets foeilelijk vindt en ik juist práchtig ofzo.
We zijn allebei zachtaardig, soms een beetje te. Allebei 'geek' 'nerdish' of hoe je het ook maar mag noemen. We houden van popcultuur Qua film hebben we dezelfde smaak Qua muziek meestal ook wel. We houden allebei van Rock, metal en wat alternatiever. Man heeft wel dat ie een tandje harder gaat. Qua humor zitten we op een lijn. Qua denkwijze ook. Ja, ik denk dat we elkaar aardig gevonden hebben.
Qua interieur wel Qua eten eet mijn man wel alles maar ik houd wel van luxe dineren terwijl hij meer bourgondisch is. Maar we hebben daar meer last van met restaurantkeuzes dan met gewoon koken Qua muziek niet Qua film wel. Qua series kijk ik alles wat los en vast zit en is mijn man wat selectiever maar over het algemeen wel. Qua tv kijkt hij veel voetbal, vind ik minder haha Qua denkwijze en normen en waarden wel Qua opvoeding ook (over het algemeen) en hoe we in het leven staan Qua vakanties ook Qua kleding ook wel. Hmm, eigenlijk best veel wel haha
Je vraagt je af hoe wij elkaar gevonden hebben haha - wat hij mooie muziek vindt, vindt ik vreselijk - ik kan totaal niet lachen om dingen die hij humor vindt - zn kledingsmaak vind ik wanstaltig - qua opvoeding staan we regelmatig recht tegen over elkaar - op tv zijn er amper dingen die we samen leuk vinden - en we hebben totaal andere hobby's - hij is chaotisch met een hoofdletter en ik ben ernstig gestructureerd. Maar onze normen en waarden komen wel compleet overeen, en ook wat we daarin onze kinderen willen leren.
Wij zijn echt een eenheidsworst. Heb de stoffering van ons huis alleen uitgezocht. Mijn man wees de keer daarop aan wat hij mooi vond. En dat was dus precies wat ik had uitgezocht.
Ja best wel. Qua eten, qua muziek, qua tv. Intérieur eigenlijk ook. En daarom passen we goed bij elkaar denk ik.
Ja in grote lijnen wel. We hebben beide een brede smaak qua muziek.. alleen die echte truckermuziek die die luistert vind ik vreselijk. Interieur, opvoeding, films en kleding hebben we dezelfde smaak.