+1 Ik heb m nog en vind het een hele prettige auto om in te rijden. Maar heb er de afgelopen 2 jaar echt te vaak mee bij de garage gestaan. Dus ik lees mee met de tips.
Ford Focus, Ford C max. Wij hebben nu een C max en zijn zeer tevreden. Hiervoor een Ford Focus gehad en pijn in ons hart hebben we hem weggedaan. (was helaas te klein voor 3 autostoeltjes).
Toevallig heeft mijn baas zijn scenic ook dit weekend de deur uit gedaan. Altijd wat met dat ding. Ik geloof dat mijn zwager ook een scenic heeft, ook vaak mot mee. Ik rij Peugeot 306, heerlijke auto.
Wij hebben ook een renault scenic, wel uit 2000 maar hebben er constant problemen mee. Rijd verder wel lekker, veel ruimte etc maar wat een ellende verder. Ik zou graag een Ford C-max willen. Helaas nu niet de centjes ervoor.
Nou, bij ons is de meriva een drama hoor! In 2 jaar tijd al 3600 euro aan extra onderhoud gehad! De los van de beurten! Wel idd vaak reparaties met imitatie onderdelen maar dan nog! Ik denk dat het met iedere auto altijd wel iets kan zijn, qua duren kosten! Mijn ouders hebben het gehad met hun gloednieuwe auto die meer in de garage stond als op de dam!
Opel Zafira! Kunnen eventueel 7 personen in alleen houd je dan geen kofferbak meer over. Fijne degelijke auto en zie er iets minder "bejaard" uit als een Meriva Mijn vriends opa en oma hebben er 1 gehad vandaar dat ik het model "bejaard vind" haha
Hebben wij ook, aangeschaft na een fiasco met een alpha romeo. Wat een verademing zeg, onwijs lage kosten in reparaties. Jaarlijks de apk en de beurt en dat is het.
Wij hebben er 1 en ik klop even af maar wij hebben er nog helemaal niks mee gehad! Rijden er nu bijna 2 jaar mee denk ik en noppes problemen. Vinden het een super auto!! Ts hij gaat te koop eind van het jaar omdat ik stop met werken, iets voor jou?
Hier een hele tevreden rijder met een Renault Scenic, waar ik ook wel goede verhalen over is de peugeot (weet alleen nooit welk nummer er achter hoort).
Heeft er ook al iemand ervaring met die acties van '' Nu kopen en over twee jaar betalen '' Ofzoiets ?
Hier een grand scenic en nergens problemen mee. Wel een aantal jaren terug een nieuwe laguna station gehad en dat was drama. Gelukkig was dat een lease auto dus viel voor ons mee Ford is ook een goed merk al zal daar vast ook wel een 'rotte appel' tussen zitten Opel is ook een degelijk merk, al is de meriva voor 60+ (vind ik dan ) Succes iig met je keuze, die acties ben ik niet bekend mee maar hou daar zelf niet zo van. Je bent dan vaak duurder uit en de auto is niet meteen van jezelf lijkt mij...
Hier rijden we al vier jaar een Renault Scenic en ik ben er nog steeds superblij mee! Heb dus geen tips, want ik zou er zo weer één kopen! Succes met het vinden van een andere auto...
wij hebben een renault megan station, geweldige auto, ruim zat met 4 personen, er kunnen met gemak zelfs 2volwassenen achterin en je hebt nog ruimte over. trouwens wij zijn heel te vrede renault rijders, dit is onze 2e, 1e was een gewone megane, maar na uitbreiding van het gezin, toch maar een station gekocht en moet zeggen, met beide auto's nog nooit wat gehad. misschien omdat ze altijd maar 3jr oud waren...
Citroën xsara picasso hebben wij super auto geen problemen mee fijn hoog en ruim passen 3 kinder zitjes in
helemaal mee eens!! wij hebben een fort focus sedan en is echt top!! volgend jaar willen we over naar stationwagon
Ik vind de Scenic echt een heerlijke wagen! Als ie niet bij de garage staat tenminste . Het gaat al een jaar goed nu, yes! Maar voor een opvolger zouden wij waarschijnlijk voor een Toyota Corolla Verso of een Citroen C4 Picasso gaan. Of een Mazda 5, lijkt mee ook wel wat. Succes! Wij proberen het nog een jaartje uit te zingen.