Dames, Ik heb nu al een paar dagen helder rood bloedverlies met kleine stukjes stolsels. Ik ben net een 5 weken zwanger en vraag me af of ik nog meer last ga krijgen van de miskraam. Heb 1x eerder een spontane miskraam gehad met heel veel pijn (8 weken) en 1x curretage vanwege missed abortion bij 10 weken. Enig idee of een miskraam met 5 weken veel pijn met zich meebrengt? Nu lijkt het vooral op een menstruatie met een zeurderig gevoel in onderbuik. Als het hierbij blijft wil ik namelijk morgen weer gaan werken. Klinkt gek wellicht, maar moet toch gewoon door. En werken is een goede afleiding. Gr.
Ik heb ook een dag het gevoel gehad te menstrueren. Bruinverlies heb ik die week nog wel veel gehad. Sterkte.
Bij mij heb ik pas pijn ervaren bij de miskramen vanaf een week of 7/8 waarbij het vruchtje dan ook al dat formaat had. Tussen de 4 en 6 weken miskramen vond ik het meer als een heftige menstruatie.
Ik vond deze miskraam ook pijnlijk. Ik heb 1 nacht wakker gelegen van de buikpijn... Ik was denk ik 4.5? weken zwanger. Veel sterkte, neem de tijd om het te verwerken.
Ik heb hetzelfde, nu 4,5 week zwanger maar vanaf mijn positieve test al rood bloed, paar stolsels gehad maar geen buikpijn of kramp! En twee dagen later wel een veel donkerdere test.. Bloeden is minder dan mijn menstruatie en wordt nu al minder dus ook korter.. Wat moet je hiermee hè? De arts in Gent zegt dat bloedverlies in 50% goed gaat.. Maar die onzekerheid is killing..
Bedankt voor alle reacties en jullie ook veel sterkte. Bloed hoeft indd niet perse iets verkeerds te betekenen maar in mijn geval voel ik dat het niet goed zit. De gyn zei dinsdag al dat het 80% kans had mis te gaan 31 januari heb ik een zuigcurretage gehad en we hadden nog even moeten wachten ivm lopende onderzoeken. Het was dus een onverwachte (maar zeer zeker gewenste) zwangerschap. Tijdens de echo afgelopen dinsdag zei de gyn ook dat ik mogelijk een septum had.. dus had al niet veel hoop. Ik gok erop dat de pijn mee gaat vallen en ik ga morgen maar gewoon werken. Gr.
Wat naar voor je dat je voor de derde keer een miskraam hebt! Ik denk dat het voor de pijnbeleving wel kan uitmaken of je 8 of 5 wkn. zwanger bent. Heeft de miskraam inmiddels doorgezet? Hopelijk ben je de dag doorgekomen! Sterkte
Ik heb tot gisteren, dus 4 dagen, wat bloed verloren en wat stolsels. Heb geen lichamelijke klachten zoals krampjes enzo gehad, ik hoop dat het hierbij blijft.
Ik heb bij deze van 6.3 niet veel pijn gehad, meer vervelend ongesteldheidsgevoel in rug. De keren dat ik verder was waren veel pijnlijker. Sterke!