Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en dit is onze eerste poging om zwanger te worden. Ik vind het erg leuk om al jullie verhalen te lezen en wil zelf nu ook graag een berichtje plaatsen. Ik heb een zeer onregelmatige cyclus, hou hem bij via de app MBK. Deze gaf mijn vruchtbare dagen en eisprong aan, maar of die klopt is dus de vraag. Ik heb hem denk ik wel gevoeld op de dinsdag. We hebben om de dag geklust en ik heb ruim een week na de eisprong last gehad van mijn buik en voor mijn gevoel was het geen gewone buikpijn, 3 dagen geleden begon mijn urine vreemd te ruiken (sorry) en woensdagavond last van mijn onderrug. Vervolgens heb ik sinds gisteren en vandaag geen buikpijn meer... Ik heb dinsdag mijn NOD Dag.. Komt dit iemand bekend voor? Ik hoor graag jullie verhalen. Vind het allemaal erg leuk, maar ook best spannend...
Hoi meid, Succes alvast! Als je onregelmatig bent, heb je niks aan die apps want die gaan van een regelmatige cyclus uit. Je kan beter meteen gaan temperaturen en ovulatietests doen want zo ben je echt bijna blind bezig.
Of het gewoon gezellig hebben met man en de testen en metingen laten voor als het na n jaar niet lukt. Succes!
Dan ga ik me maar eens inlezen hoe dat werkt, dat temperaturen... Ben er namelijk wel aan toe om mama te worden!