Zwanger na je 35ste

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nadje, 31 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    Ik ben nu 36 en wil nog graag een kindje, nu vraag ik me af of het veel langer gaat duren of moeilijker is om zwanger te worden omdat ik de 35 gepasseerd ben. Bij mijn andere kinderen was ik overigens vrij snel zwanger. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    jep ikkes :)
    al met al na wel 3 miskramen te hebben gehad was ik redelijk snel zwanger ( binnen een 1/2 jaar)
    sept vorig jaar had ik mijn eerste miskraam :( dec 2de en jan 3de maar die van feb dat hummeltje zit nu in me buikie
    en wordt met 3 weekies geboren
    ik denk dat het heel verschillend is per vrouw en dat je je daar ook niet aan kan optrekken
    met mijn 2 andere kids was ik ook snel zwanger
    ze schelen elkaar 11 en halve maand :)
    dus 2 int jaar gehad
    ik wens je heel veel succes met zwanger raken

    gr debbie
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Uhm, ik ben 37 en bijna! 12 weken zwanger.
    Bij mij was het niet gepland (maar wel welkom nu hoor)

    Ik was al een poosje van de pil af, omdat ik geen relatie had.

    En toen liep ik dus de vader van deze kleine tegen het lijf, en die heeft gelijk raak geschoten.

    Stom van me zelf, maar ook van hem, want we hadden natuurlijk wel wat kkunnen gebruiken.

    Hoelang ik van de pil af was? maandje of 3 geloof ik. Maar ik heb altijd een goede cyclus gehad van 28 dagen, dus toen het bij mij uitbleef wist ik al hoelaat het was...

    Terwijl ik er bij de eerste serieus meer dan een jaar over gedaan heb, en de tweede er supersnel in zat.

    Het verschilt denk ik wel per lichaam.
    Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.
    Veel klusplezier
     
  4. Nadje

    Nadje Actief lid

    7 okt 2005
    335
    0
    0
    En zit er bij jullie (Petra en Hummel) veel verschil qua leeftijd met jullie andere kinderen? Mijn oudste is namelijk 15... 'k was er vroeg bij :) . Maar wil ondanks het grote leeftijdsverschil toch nog graag een kleintje erbij.
     
  5. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn jongste is 9 en mijn oudste word 11 deze maand (nov)
     

Deel Deze Pagina