Kan het nog steeds niet geloven en zit dit met trillende vingers te typen,maar volgens mij ben ik zwanger ! Gaan het zo aan onze ouders vertellen. Na bijna 3 jaar en net voor de ICSI test ik positief ! Kan het gewoon nog niet geloven....
hier nogmaals van harte meid! Eindelijk kun je van een wonder gaan genieten! Veel plezier straks met het vertellen aan je ouders, super moment lijkt me dat!
Joehoe Kaatje, Eindelijk voor jou ook een 2de streepje. Ontzettend gefeliciteerd. Op naar de eerste echo, en een prachtige zwangerschap toegewenst. Groetjes, Elvira
Dank jullie wel. 3 september heb ik een LEO operatie gehad. Daarna 4 goede cyclussen gehad, en nu in de 4de cyclus dus spontaan zwanger.
Raak helemaal ontroerd door je zin "zit hier met trillende vingers te typen" geweldig! Lijk voor mij als de dag van gisteren dat ik zo het telefoonnummer van mijn mannetje probeerde te vinden in mijn foon. En nu al op 1/3de van de zwangerschap, de tijd vliegt! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
ooh gefeliciteerd kaatje ...de tranen staan me in mijn ogen ...het is je gegund......dit maakt je slechte start van het jaar weer helemaal goed of niet ? L.sybje