Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    En Jasmijn is toch naar school. ;) Het was huilen toen ik Madelief wegbracht, want zij wilde ook mee. Dus met de juffen afgesproken dat als het echt niet meer gaat ik d'r gewoon eerder op kom halen.

en ja wat die kleren betreft, heb ik ook!! Ik had ook een spijkerbroek die ik niet meer paste en nu zit ie goed of zelfs wat ruim :D. Echt helemaal super. Wel een bijkomend nadeel de overige broeken die zakken van m'n kont en ben over een paar kilo echt toe aan nieuwe broeken, want dan kan het echt niet meer. Maar dat motiveert echt ook supergoed!!!

Ik heb begrepen uit de reviews bij bol.com dat het nieuwe boek van SB hetzelfde is als het eerste boek. Er zitten blijkbaar enkele dezelfde recpeten in. Maar omdat ik dat eerste boek niet had, maakte het mij niet uit dat ie hetzelfde was :D. Ik moet zeggen dat ie braaf op tafel ligt en soms kijk ik er ook in, maar hou me eigenlijk helemaal niet aan de voorgeschreven menu's. Het is meer dat ik me houd aan de voorgeschreven hoeveelheid en dat ik afwissel met alle producten die ze "voorschrijft". Dus of je het nieuwe ook zou moeten kopen? Ikzelf zou nu in ieder geval geen ander boek van haar kopen, maar vind het fijn dat ik er wel 1 in huis heb, gewoon als houvast.

2. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dan hoef ik mijn collectie niet uit te breiden. Ik volg niet echt haar menu's, maar ik haal er wat tips uit. Verder maak ik regelmatig wat recepten uit het boek.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik zou je wat recepten kunnen toemailen als ik die een keer overtyp uit het boek. Hoef je dat boek niet helemaal aan te schaffen, scheelt je weer 15 euro ;)

4. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    O dat zou wel super zijn als je daar tijd/zin in hebt.

Hier gister goed ingehouden. Vriendin van mij had dr studie afgerond en ging trakteren. Ik heb het allerkleinste stukje gebak genomen en verder niets. Ben trots op mezelf.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja tuurlijk geen probleem! Zal morgen het boek meenemen naar mijn werk, kan ik het daar doen :D en kan ik het daarna wel naar je toe mailen. En succes trots mag je zijn!! Ik vind die situaties ook altijd erg lastig. Maar goed dat je maar een klein stukje taart hebt gepakt en verder niets!

Hier vandaag niet zo heel goed gegaan. ondanks dat ik me niet leker voelde zijn we met z'n 4tjes uiteten geweest bij van der Valk. Altijd erl gezellig en daar zijn kids welkom ;). Heb niet zo heel veel gegeten, maar natuurlijk wat ik gegeten heb was slecht :). Morgen dus weer een rustig dagje, want maadag "moet" ik ook weer uiteten :D. Hopelijk voel ik me wel wat beter, want ik voel me nu echt beroerd. Ben vanmorgen dus ook niet gaan sporten en heb vanmiddag 3 uur geslapen :(. Kruip zo meteen ook maar m'n bedje in, want morgen mag ik weer werken, bah bah.

Trusten en voor morgen een fijne zondag allemaal!!

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    We zijn een nacht verder en niet vragen wat voor nacht :x. Ik geloof dat Jasmijn wel 20x wakker is geweest en de kat die moest ook nog eens gaan kosten en niet zo'n beetje ook niet. Ben ieder uur dus wakker geweest en mijn stemming en me beter voelen zijn niet echt vooruit gegaan :) Ben nu dus zwaar sjagrijnig en moet vanmiddag ook nog werken. Weet niet hoe ik dat ga overleven ;)
    Manlief is nu wielrennen en daar ben ik ook al niet blij mee, gewoon omdat ik me niet lekker voel en ik alleen de zorg heb van mijn 2 meisjes (is normaal natuurlijk ook, maarja dan ben ik niet ziek...). Valt niet mee, mama's kunnen niet ziek zijn :( Zoooow dit was even mijn klaagzang voor de zondagmorgen, sorry daarvoor ;). Wat wel een voordeel is ik wil niet eten, dus is goed voor de lijn ;)

Ik wens iedereen een hele fijne zondag die hopelijk iets gezelliger en leuker verloopt dan hier.

7. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Jeetje wat balen zeg dat het vannacht zo slecht gegaan is....en dan kan je nu ook nog niet eens uitrusten.
    Sterkte voor vandaag en zet hem op!

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Thankx. Op het werk is het wel rustig hoor, ga niet te veel doen in ieder geval. Heb eerst nog een afspraak met een client en eenmaal op het werk doe ik de noodzakelijke dingen en hoop ik gewoon dat het snel half 10 is. Ben nu alweer wat rustiger hoor. Ik heb heel pedagogisch verantwoord de tv aangezet en Jasmijn blijft wel kijken en Madelief is lekker aan het spelen met de poppen, dus heel veel hoef ik niet te doen. Dus maar een beetje laptoppen. Maar het allerleifst zou ik nu in bed zijn gekropen.

9. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Geeft niks meid, daar zijn de zondag ochtenden ook voor. Dat mama het lekker rustig aan kan doen.
    Heeft Jasmijn zo'n last van haar oortje nog? Dan zou ik toch echt terug gaan van de week naar de HA. Misschien dat ze toch nog iets kan krijgen dan.

Nou hier was het gisteren, wat ik al verwachte, niet zo'n goeie dag....op visite begon het al met een soesje met chocolade eromheen..mmmm, daarna natuurlijk en stukje chocolade..mmm, van de chips ben ik vanaf gebleven. En tot slotte natuurlijk nog frietjes eten..mmmmm...met lekker twee snacks!
    Nou dat was mijn zaterdag weer hahaha

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Mowtom: Vandaag weer extra opletten ;) Jasmijn is nu wel weer rustig. Heeft om half 8 een paracetamol gekregen en hopelijk dat het even wegblijft die pijn. Ze is wel hangerig en zeurderig, heel fijn voor mij ;) Morgenochtend ga ik idd weer naar de HA als ze vannacht weer zo slecht slaapt. Ikzelf ben er ook niet al te lekker aan toe. Heb net met veel moeite een boterham weggekregen, maar ben bang dat het de rest van de dag niet veel meer wordt :) Maar wordt gewoon uitzitten op het werk denk ik zo ;)

11. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirst, wat een rot nacht zeg! Ik hoop dat je het werken een beetje trekt. Heel veel beterschap. En wat moet je veel uiteten. Lekker hoor!

Mowtom, jammer dat lekkere eten he? Ik vind zelf de weekenden ook altijd zo lastig. Maar vandaag weer met goede moet beginnen.

Gisteren heb ik afscheid genomen van de commissie waar ik in zat. Als bedankje kreeg in o.a. een reep chocolade (en die ik helaas op). O wat erg, maar wel super lekker!

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Tja moeten is een groot woord hoor :D Ik ga morgen met een client naar de film en daarna uiteten. Doen we ieder half jaar, dus morgen weer. Hoop dan wel dat ik me iets beter voel dan vandaag.
    De weekenden zijn hier ook altijd het moeilijkst. Zeker omdat we altijd wel wat te doen hebben en ik snel in de verleiding kom om toch te gaan snacken :). Daarom door de weeks het rustig aan doen en dan lukt het dus wel. Wel voordeel dat ik extra geniet van de dingen die ik anders niet mag. Voorheen at ik het op zonder het eigenlijk te proeven, nu niet meer. Dus geniet van die chocola en daarna weer verder met het gezonde eten :D

13. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik weer...

Vrijdag terug gekomen van ons midweekje en het was een fijn midweekje. Het weer viel mee (was gisteren slechter, heeft toen de hele dag geregend) en lekker wezen zwemmen, gewandeld, gefietst en tot rust gekomen. Ook goede en fijne gesprekken gehad en nee het valt niet mee, maar we gaan er allebei voor en we gaan dit redden dat voel ik, al zal er soms even een moment zijn dat het wat minder zal gaan, maar dat is te begrijpen.

Morgen gaan we dan weer een midweekje, wel lekker hoor dat we nog een weekje hebben en dan zit onze vakantie er dan op en mag er weer gewerkt worden, maar dat is niet erg. Vanavond/ morgen wat spullen pakken. Veel is nog ingepakt, maar ja je wil toch andere kleding meenemen.

Ons meisje heeft ook genoten en slapen is goed gegaan en eten ook. Was ook een leuk huisje, hebben we eerder ingezeten, staat mooi aan het water heel rustig.

Heb even snel terug gelezen,maar er is zoveel geschreven. Zag wel dat er nu een vriendin van Kirst bij zit, gezellig en het afvallen gaat dat allemaal nog een beetje en las dat er wat mensen ziek waren, iedereen nu weer beter?

Nou wens jullie een fijne zondag en vast een fijne week en kom snel weer langs.

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He poehboer, welkom terug en weer een goede reis!! Fijn om te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad en dat jij en je man goede gesprekken hebben om weer tot elkaar te komen! Hopelijk dat komende week net zo top wordt!!

Hier in de lappenmand, niet alleen ik, maar ook Jasmijn en zelfs de poes... Ben nu wel werken, maar doe het rustig aan.

15. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Kirst we gaan er een mooie week van maken. Ja soms zullen er wel moeilijke momenten komen, maar daar zullen we doorheen moeten als we verder willen en we willen naar de toekomst kijken. Jij bent dus aan het werk ondanks dat je ziek bent en Jasmijn ook ziek. Allebei beterschap gewenst.

@All hier morgen weer de spullen pakken en na het middagslaapje van ons meisje gaan we en maken we er wederom een mooie week van met o.a. andere kleding, want het word tropisch weer ma en di, maar woensdag weer een stuk koeler. Ach als het maar droog is als wij naar buiten willen dan is het al goed.

16. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    He poehbeer...wat gezellig dat je weer komt buurten hier.
    Wat fijn dat je er probeert uit te komen met je man.
    Iedereen weer veel succes vandaag, ik ga naar mijn werk.
    Toedels!

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Gisteren een drukke dag gehad. Eerst met m'n meisje maar weer naar de huisarts, omdat ze nog steeds erg veel pijn aan haar oor had. Het zag er nog net zo uit als vrijdag, dus schreef de arts antibiotica voor. Daarna heb ik ze allebei naar de oppas gebracht. Toen moest ik voor een kennismakingsgesprek naar een client en ik had maar precies een half uur de tijd, omdat ik daarna door moest naar de volgende om daarmee naar de film te gaan. Nou die film was helemaal niets (bad Teacher). Vervolgens stonden we om 4 uur buiten en toen wilde mijn client meteen eten. Uiteindelijk waren we nog voor 5 uur klaar met eten en om 6 uur waren we weer terug op het werk. Hoezo alles in sneltreinvaart. Maarja ik weet dat van te voren. Kon ik ook op tijd naar huis, was ook wel fijn aangezien ik me ook nog steeds neit goed voel.

Afgelopen nacht heeft Jasmijn de hele nacht doorgeslapen. Ben daar zo blij mee. Op dit moment slaapt ze nog steeds en hopelijk heeft dat haar ook goed gedaan, want ze gaat dadelijk naar school.

Nou het eten was gistere dus ook niet echt optimaal, dus vandaag opletten. Ga dadelijk in die hitte tennissen, hopelijk dat het nog niet te warm is.

Iedereen weer een fijne dag en hopelijk dat de voorspelingen van het slechte weer mee zullen vallen :D

18. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Wat fijn dat het vannacht goed gegaan is.
    Tennissen met dit weer....je bent gek!

Hier is het een hoop stress in huis.....gisteren ben ik op een stilstaande auto geknald met achteruit rijden....heteluchtsysteem thuis kapot en de tuin moet kat proef gemaakt worden ofwel druk druk druk!

Eten gaat niet goed, veel slecht en vet, maar het gekke is dat ik niets aankom...dat is toch raar?

Succes iedereen vandaag, ik ga weer naar mijn werk.

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Zit niet echt mee, made!! Heb je zelf niets aan de botsing overgehouden?? Hopelijk gaan zowel de auto als het heteluchtsysteem (wat is dat?? Beetje dom misschien :)) niet te veel in de kosten lopen. Snap dat je dan gaat snaaien. Niet te veel nadenken dat je er iet door aankomt. Waarschijnlijk doordat je eerder dus langzaam bent afgevallen en je lichaam niet alles meer zo snel opneemt. Hopelijk dat je vandaag de vetten en suiker kunt laten staan ;).

Tja dat tennissen staat al 2 weken gepland en ik heb geen telefoonnummer. Beetje dom, maar ach als het echt te warm is gaan we gewoon wat drinken :D. Maar dat luie zweet mag er best uit, heb deze week weinig gesport.:)

20. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Hetelucht systeem is ons verwarmingssysteem.

Ik heb zelf niets overgehouden aan de botsing die andere auto had wat lakschade en een kapotte achterlicht.

Veel plezier straks en waarschijnlijk wordt het gewoon een drankje, want het is echt heel heet al buiten.

Deel Deze Pagina