Zo eindelijk weer eens tijd om achter de computer te duiken. @kirst, vervelend dat je je nog niet goed voelt. Hopelijk gaat het met Jasmijn beter vandaag. Wel respect dat je gaat tennissen in deze hitte! @ Made, wat drama zeg. En dan komt natuurlijk alles bij elkaar. Hopelijk heb je vandaag een betere dag! @all, hier gaat het goed. Lijnen gaat echt heel lekker. Gisteren ook nog naar de sportschool geweest, maar was eigenlijk iets te warm (ondanks de airco daar). Daarna op mijn liefste oppaskinderen opgepast, dus mijn dag is weer goed. Kirst, nog maals hartelijk dank voor het eerste deel recepten! Als je wilt, kan ik ook de recepten uit het andere boek van SB naar jou mailen? Het lukt me niet om de komende twee weken dat te regelen, maar daarna heb ik alle tijd. Ik hoor het wel!
Hier is het niet te doen qua hitte. Ongeveer 29,5 graden in heel het appartement. En op het werk 28,6 hoewel er airco is maar die mag niet op omdat sommige dan nekpijn krijgen . Echt, ik ben gewoon helemaal gaar.
Hier valt het in huis nog wel mee. Buiten daarentegen is drama. Ben echt niets waard met dit weer. Nu maar lekker relaxen op de bank. Heb ook gelijk meer trek in lekkere, slechte dingen.
@Made: weer iets geleerd . Gelukkig dat je niet hebt overgehouden aan de botsing! Is wel schrikken! Hier vanmorgen dus echt getennist en echt vreselijk ingemaakt . Ach komt door het weer zullen we maar zeggen. Daarna naar de psz geweest voor een feestje en daarna kwam Mowtom met de kidnjes hier spelen Uiteindelijk gaan BBQ-en in de hoop dat het droog zou blijven. We hebben bijna alle gangen buiten kunnen eten, maar op het einde naar binnen moeten spurten omdat er grote druppels uit de hemel vielen . Maar echt SB-verantwoord bezig vandaag?? Nee niet echt, haha. Maar morgen weer nieuwe kansen en gaan we er weer voor!! Ben benieuwd hoe het weer bij jullie is? Hier onweert het en regent het, maar echt de waarschuwing voor hevig noodweer is hier in het zuidenoosten van Brabant niet van toepassing . @Moi89: Niet gaan snaaien he!!
Nou Kirst, de bbq was wel lekker! En ach we hebben best sportief gedaan. Ik ben nog nooit in zo'n tempo met borden en al naar binnen gerend Zie je morgen!
Ik heb niet gesnaaid hoor. Wel een lekker tussendoortje genomen, maar verder niets. Hier was het rond half 8 noodweer. Daarna niet echt veel spannends meer gezien. Ik ben heel erg blij dat het wat afgekoeld is.
Heel goed!! Nou hier is het eigenlijk ook wel rustig geweest. Alleen rond half 9 begin het en heeft het even hard gewaaid en gedonderd en gebliksemt, maar verder is het geen noodweer geweest.
Zo meiden, nog slecht weer gehad? Hier heeft het vannacht nog flink geregend en geonweerd. Helaas weer een slechte lijn dag vandaag: pizza. Zit nu druk aan mijn afstuderen. Het moet eigenlijk vrijdag af zijn, maar ik loop helaas wat uit. Ben het schrijven nu echt zo spuugzat. En dan ga ik uit verveling maar eten. Hopelijk ben ik snel klaar met afstuderen, dan ga ik lekker dagelijks sporten. Heb er echt veel zin in!
@Moi89: Zo herkenbaar, tijdens het studeren eten . Is voor mij al wel eeuwen geleden dat ik afgesturdeerd ben, maar weet wel dat ik graag at tijdens momenten dat ik het even niet meer zag zitten. Hopelijk dat jij de verleiding meer kan weerstaan en dat het zowel met het afstuderen als met de lijn weer gaat lukken!! Succes!! Hier vanmorgen na een slechte nachtrust doodmoe opgestaan. Moest met de meisjes naar de speeltuin met de psz. Het miezerde en ik had het koud, het liefst kroop ik terug mijn bed in. Gelukkig daarna naar het dorp geweest met Mowtom en de kids en heerlijk wezen lunchen, niet geheel SB-proof helaas. Merk dat ik het ook weer een beetje laat versloffen Is niet goed. Vanmiddag weer vreselijk last van mijn keel en kriebelhoest. Dadelijk voor het slapen een kop hete thee en veel ibuprofen. Morgen weer en late dienst en dan eindelijk weekend!!! Heb afgelopen week ook nauwelijks gefitnesst en merk dat ik dat toch wel mis. Niet omdat ik het leuk vind, maar meer omdat ik weet dat ik er wel baat bij heb. Hopelijk dat ik me vrijdag goed genoeg voel om weer te gaan Fijne avond nog!!
@ Kirst, Kom op he? Doorzetten meid, je was zo lekker bezig met lijnen! Vervelend dat je je nu nog steeds niet goed voelt. Met Jasmijn gaat het alweer wat beter? Ik heb nu regel voor mezelf: op vaste tijden mag ik eten, en daar buiten gewoon niet. Hopelijk dat het gaat lukken. Straks ook nog even lekker sporten, is ook wel een ontspanning na al die uren achter de computer. Heb weer helemaal goede moed! @bereke, mowtom en poehbeer, hoe is het nu bij jullie?
Hier weer niet zo goed. Heel onregelmatig gegeten, gesnoept en te weinig water gedronken. Dus tja. Maar ja, het is enorm druk op het werk en dan heb ik dat nogal makkelijk. Volgende week nog en dan vakantie . Hopelijk gaat het bij de rest beter!
Bereke, vervelend dat het niet zo lekker ging. Probeer toch vol te houden! Weet dat je het echt kan. Succes! (en hou ook nog even vol tot aan de vakantie)
Pffff nou hier gaat het ook niet echt lekker...sinds ik terug ben van vakantie ben ik alleen maar aan het vreten vreten en nog eens vreten. Vandaag ook nog slecht nieuws gehad dat de auto tegen wie ik aangeknald ben 500 euro gaat kosten. Ik heb er eventjes helemaal geen zin meer in!
Made, wat rot 500 euro! Hoop geld zeg! Ik snap dat dat nieuws ook niet echt bevorderlijk is voor de lijn. Hier ben ik net zo beroerd geworden. Ik heb al weken geen frisdrank gedronken. Net bij het eten een glas coca cola zero op, maar ben er gewoon beroerd van. Ben misselijk! Volgens mij is mijn maag het gewoon niet meer gewend.
@Bereke: Kom op meid, je kan het echt hoor!! @Made: Da's idd heel balen, snap dat je het dan even niet meer ziet zitten. Sterkte en hopelijk dat je het gezodne eten weer snel oppikt! @Moi89: Da's ook wat last van de cola, hopelijk word je niet zieker! De recepten gaan vandaag niet lukken op het werk, maar ze komen echt nog naar je toe hoor! Hier dus aan het werk, bah bah. M'n baas heeft me opgezadeld met haar verantwoordelijkheid. Da's ook fijn..... Maar ja anders was een andere collega zwaar de L*L geweest dus kom maar voor mijn collega op. Het is dus druk en heb zoveel te doen dat deze avond niet voldoende is. Heb nog steeds keelpijn en oorpijn en afgelopen nacht was het weer drama. Hopelijk dat er snel einde in zicht is en dat ik beter word!! Fijne avond nog allemaal!!
Ach het komt uiteindelijk wel goed, zit nu een rol koek weg te werken....maandag ga ik weer het ritme weer oppakken, maar heb er nu echt geen zin in. Ik ga zo naar bed, jullie allemaal fijne avond!
hihi sinds mijn afgelopen bericht ben ik toch weer afgevallen terwijl ik momenteel leef op frituur/snoep/koek....en dan niet een beetje maar heel veel. Ik voel me alleen er echt niet lekker bij, ik hoop dat ik maandag het gezonde eten weer kan oppakken...misschien dat ik dan wel wat aankom, maar dit slechte eten komt me mijn neusgaten uit, je eet dit echt uit gemak en uit verslaving. Zo moest het eventjes van me afschrijven. Hoe gaat het bij de rest....erg stil de afgelopen dagen? Fijn weekend allemaal!