Dank je. Jullie ook nog gefeliciteerd. Hoe ga je het vieren in september? Hier wordt het ook niet elke jaar gevierd hoor We zijn 14 juli 16 jaar samen en denk maar niet dat mijn man zo romantisch is dat hij elk jaar met een bos bloemen thuis komt, hahaha Hij vergeet het zelfs als ik het zeg . Maar ik vergeef het hem hoor, daarvoor hou ik te veel van hem
Kirst nou hier gaat het ook niet goed hoor met lijnen...voel me echt een zwakkeling. Op een of andere manier heb ik er gewoon eventjes helemaal geen zin in. Nog gefeliciteerd trouwens met je trouwdag. Iedereen weer veel succes de komende dagen....hopelijk kunnen jullie wel de motivatie vinden.
@Made: je betn geen zwakkeling hoor, het gaat gewoon even wat minder, maar je hebt eerder al bewezen hoe goed je kan doorzetten!! En dat pik je vast snel weer op. Hier net wezen uiteten. Was niet echt heel erg lekker. Ik had carpaccio en daar zat veel te veel mayo op. Daarna een tournedo met pepersaus. Volgens mij was het potje met de pepers in de saus gevallen, want mijn mond stond echt in de fik . Was dus niet heel erg geslaagd, gaan we ook niet meer terug. Maar ach weer even weggeweest met z'n tweetjes dus dat is ook fijn . Daarna nog een lekker italiaans ijsje op, maar niet alles opgegeten, want het was te veel. Morgen weer een strenge dag om alles te compenseren met vandaag .
@ Made, is sluit me aan bij kirst, je bent echt geen zwakkeling. Iedereen heeft zoiets wel eens. Heel veel succes vandaag, hopelijk gaat het vandaag beter! @ Kirst, Wat jammer dat het eten tegenviel! Ik weet nog niet zo goed hoe we het gaan vieren in september. In ieder geval gaan we uit eten op de locatie waar we getrouwd zijn. Of we verder nog wat gaan doen, geen idee! Mijn vent vergeet trouwens zelfs nog onze trouwdag soms. Nou ja, ik herinner hem er wel aan.
Jammer dan he als je uit eten gaat en het is niet lekker. Je verheugt je op lekker eten en dan krijg je iets waarvan je denkt: ik had beter thuis kunnen eten. Vandaag ga ik proberen om het weer een beetje te gaan oppakken....hopelijk lukt het een beetje.
@kirst, vergeet ik je gewoon helemaal te feliciteren met jullie 4 jarig huwelijk!!!! Slecht... Voor de rest gaat het hier niet echt, oke ik snoep niet echt maar ik kan de boterham met speculoos gewoonweg niet laten staan....pffff ben er echt verslaafd aan hahaha.... Heb ook nog maar niet gewogen....vrijdag ochtend ga ik wegen!
@Moi89: Tja volgens mij zijn veel mannen zo , ach ja als je hem eraan herinnerd en nog wat extra hints erachteraan gooit, zal het vast wel goed komen!! @Made: hoe gaat het vandaag? Lukt het een beetje? Ik hoop het voor je! @Mowtom: Slecht hoor, mij vergeten En van die boterham met speculoos moet je ook afblijven! Hahaha. weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan . Al heb ik hier al in geen weken meer speculoos gegeten, terwijl Jasmijn en Madelief het bijna dagelijks eten . Voor de verandering geen snaaimomenten vandaag. Heb nog een zak chips liggen in de kast. Normaal gesproken zou die allang leeg zijn, maar ik heb er gewoon geen zin in. Heb veel gedronken vandaag, dus misschien ligt het daar aan. Heeft iemand trouwens nog een idee wat ik onze gastouder kan geven om de vakantie in te luiden. Ik geef altijd een cadeau met kerst en een cadeau voor de schoolvakantie, maar ben door de ideeen heen. Een parfumbon, een dinerbon, ze heeft het allemaal al ooit gehad, dus wil iets originelers kopen. Mag zo rond de 15 euro kosten. Nou hopelijk dat iemand me erbij kan helpen
@kirst vandaag gaat tot op heden goed....zit nu alleen te vervelen dus ga denk maar wat opruimen. Voor je gastouder is het misschien wel leuk om iets van de bodyshop te geven, die hebben goede spullen tegen betaalbare prijzen.
@Kirst, misschien een bioscoopbon? Leuk om wat mee te doen in de vakantie. @all, hier gaat het qua lijnen nog steeds te goed. Heb al dagen buikpijn van de stress. Vandaag bij elkaar nog geen 250 kcal op. Vanavond maar proberen om flink te eten. Vandaag nog een lange dag maken, dan gaat mijn begeleidster mijn scriptie voor de laatste keer wat aanpassingen doorgeven en dan volgende week nog even die aanpassingen doorvoeren en dan toch echt vakantie!
@Moi89: Nou die vakantie heb je dan ook dubbel en dwars verdiend!!! Hopelijk dat je vanavond nog goed kan eten!! Een bioscoopbon is wel wat, maar de bodyshop is ook wel leuk. Probleem is wel dat ik dan naar de stad moet en ik daar natuurlijk geen zin in heb morgen (jaja ben een lui ding....) Moet morgen eerst werken, dan moet ik mijn werktelefoon halen (klink leuk he, whaha) en dan moet ik sporten. Dus heel veel tijd heb ik niet. Pff ik doe alijd ook alles op het laatste moment Nou ja ga nog wel even hard nadenken Bedankt in ieder geval voor het meedenken
@ kirst af en toe lui zijn mag toch? Zo vannacht om half 2 mijn scriptie verstuurd. Nu krijg ik er nog wat commentaar op en volgende week ga ik dat nog even verwerken en dan ben ik klaar. Ik merk dat ik echt te lang ben doorgegaan vannacht. Wat een hoofdpijn heb ik nu. Hopelijk vanmiddag nog even in de zon zitten. Ik heb me gisteravond nog lekker volgegeten aan spagetti van de italiaan. Gelukkig kreeg ik halverwege de avond weer trek. Morgen een bruiloft, dus ik hoop dat die taart er wel inpast.
@Moi89: Ja af en toe lui zijn wel ja, maar ben vaak ook laks . Nou ja niemand die er erg veel last van heeft volgens mij Fijn dat je je scriptie hebt ingeleverd! Hopelijk dat er niet veel aan veranderd hoeft te worden!! Fijne dag vandaag en die taart gaat zeker passen Hier vanmiddag niet gaan sporten. Helaas veel te druk op mijn werk met als gevolg dat ik niet op tijd thuis was. Moest nog boodschappen doen en mijn ouders komen vanavond, dus paste niet in mijn schema . Zaterdag niet poging. Heb nu een enorme koppijn van de lange en heftige vergadering van vanmorgen. Ga dus rustig aan doen. Morgenavond werken en dan hoop ik de laatste recepten over te typen . De rest van de dag goed gegaan. Veel gedronken en niet gesnoept of gesnaaid. Dadleijk eten we overfrietjes met broccoli en vis. Snel makkelijk en redelijk verantwoord Hoe is het verder met de anderen????
@kirst, druk daagje dus. Ik heb vandaag de visovenscholet van sonja geprobeerd. Opzich wel lekker, maar de vis was niet gaar na 30 minuten. Dus een beetje jammer. Ik denk dat het met kip ook erg lekker is.
Jee wat tikken jullie veel en als je dan een paar dagen niet bent geweest, is het veel bijlezen. Volgens mij heeft Moi nu vakantie en Kirst nog gefeliciteerd met je trouwdag, maar wel minder van dat hoesten. Lijnen gaat hier goed. Gisteren weer afgevallen toen ze me wogen voordat ik ging sporten en was alweer 12 cm. kwijt over mijn hele lichaam en ben nu al 45 cm. kwijt en dat is dan bv. 5 cm. per been en 5 cm. van mijn maag enz. Dinsdag bbq gehad van mijn werk, was alleen weinig vlees voor zoveel mensen en wij waren wat later, want ja ik moest eerst werken...maar ja het was wel leuk. We zijn er steeds meer over eens dat we naar de toekomst moeten kijken en misschien ook eens wat met zijn tweeën doen, alleen is dat moeilijk te plannen, ook omdat ik de zaterdagen werk, maar ach voor alles is wel een oplossing te bedenken. Comunucieren nu beter en ik zal nu eerlijk zijn en hopen dat we er dan zo samen uitkomen. Wens jullie een fijne avond en tot snel en succes met afvallen.
oja volgende week gaan ze foto's maken van mijn gebit en dan steld de ortho een plan op, maar misschien moet er toch wel eerst wat getrokken worden aan kiezen voordat de beugel geplaatst gaat worden, maar dat die moet komen is duidelijk. links komt mijn bovengebit niet goed op mijn ondergebit en te weinig ruimte waardoor mijn voortanden steeds verder naar voren worden geduwd. Het is even afwachten en hopelijk kan het zonder trekken van de kiezen worden gedaan...
@Moi89: Jammer dat de vis niet gaar was. Hetziet er wel lekker uit zo op het plaatje hier in het boek. Maar vevangen van kip lijkt me idd ook lekker! Zal het eens uit gaan proberen van de week @poehbeer: ondanks dat er een stuk minder gekletst wordt hier, wordt er toch nog een hoop geschreven . Als je idd even niet online komt dan moet je veel bijlezen, haha. Heel goed om eens met z'n tweetjes er tussenuit te gaan! Al ga je maar naar de film of uiteten. Misschien is een weekendje weg ook een optie? Hier zeggen we ook vaak dat we vaker samen weg moeten gaan, maar dat komt er vaak niet van. Gewoonweg omdat we allebei wat laks in zijn .
@ poeh, super dat het lijnen goed gaat. En ook top dat het communiceren tussen jou en je man beter gaat. Iets met zn tweeen doen is wel lastig idd zo. Mijn vent is ook altijd 6 dagen aan het werk en sowieso ook minimaal 2 avonden in de week. Ben altijd blij als het zondag is (is onze dag samen). En spannend nu de ortho. Zie je er erg tegen op, of valt het wel mee?
@ kirst, hier inderdaad datzelfde probleem. Lekker bankhangen samen is soms ook wel erg verleidelijk na een lange week werken. Maar samen weg is toch wel heel fijn.
Kirst en Moi ja samen weg is niet heel erg makkelijk te regelen, ja een zondag, maar mijn man heeft het nu druk op het werk om een maandag vrij te nemen...maar komt vast wel een keer goed. Het veel beter praten met elkaar is al heel fijn. Moi ja ik vind het best spannend, vooral als er misschien wat getrokken moet worden, maar het is gewoon zo als ik er niks aan laat doen word het erger en krijg ik er later spijt van dat ik er niks aan heb laten doen.
Misschien in het weekend je lekker thuis en de kleine bij opa en oma logeren?? Maar al fijn dat het goed is om met elkaar te praten. En echt super dat je die tandarts doorzet. Wilde dat ik ook zo'n lef had