Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Vandaag de dag weer goed gestart. Ben op de weegschaal gaan staan en ben weer wat afgevallen. :D Dus ik kom mijn dag weer goed gemotiveert over. Heb het idee dat het allemaal wel lukt om voor de vakantie 73 kilo te gaan wegen. Had misschien wel meer kunnen zijn, maar dit is voor nu mijn tussendoel. Als het er lanzaam afgaat dan komt het er hopelijk ook niet snel bij :D

Fijne dag nog allemaal vandaag!!!

2. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    poehbeer, ik vind het heel knap hoe jij en je man ermee omgaan en zoals je zelf al zegt, praten helpt al een heleboel.

kirst78 wat goed dat je weer wat afgevallen bent.

moi jammer he als iets net niet helemaal goed uit de oven komt

hier gaat het momenteel niet zo goed vanwege alle stress ben ik weer behoorlijk aan het snaaien helaas....maar ja alles komt nu ook tegelijk...cv kapot/scooter kapot/rekening auto vanwege aanrijding/en dan hadden we van ons spaargeld natuurlijk ook nog 2 kittens gekocht waar we lang voor gespaard hadden...dit betekend dat we weer geld moeten lenen om de rest te betalen.
    Balen balen balen.
    Hopelijk komt het allemaal snel weer in rustiger vaarwater en kan ik weer het bewegen en lijnen oppakken.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Made: Dat is balen (een understatement :)) Hopelijk dat alles idd snel weer op de rit komt, want financiele problemen zijn nooit leuk! Snap dan ook wel dat je dan flink gaat snaaien. Dat zou ook mijn troost zijn. Sterkte!!

4. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    het cv mannetje is net geweest en moest 250,- euro betalen...hopelijk is het nu opgelost, zo niet is het een ventilator wat kapot is en dat gaat zo'n 600,- euro extra kosten.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik hoop ook voor je dat het nu opgelost is. 250 euro is al meer dan genoeg geld ;) Succes!!

Hier aan het werk :(. Het is stil en saai hier. Moet dadelijk eten gaan koken met de mensen en dan een beetje socializen ;) Gaat wel goed komen denk ik!

6. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kirst, hoe was je lijndag gisteren?

@ made, wat een ellende he als alles bijelkaar komt. Ik geloof best dat het heel veel stress kost. Vorig jaar ging ook opeens onze auto kapot, en jaar nadat we ons huis gekocht en verbouwd hadden en getrouwd waren. we hadden dus niet enorm veel geld. Gelukkig is het allemaal goed gekomen, maar op dat moment zit je erg in de stress. Hopelijk ben je snel stressvrij!

@hier: gisteren een bruiloft gehad. Was niet echt heel goed voor de lijn, maar ik heb me wel redelijk ingehouden. Wel een stukje taart op enzo. Vandaag viert manlief zn verjaardag, dus hopelijk kan ik de taart weerstaan.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: Bij een bruiloft mag je wat meer eten, daar is het feest voor :D. Vandaag weer rustig aan doen!

Gisteren ging het heel goed met de lijn :D. Heb niets gesnaaid en heb rustig aan gedaan. Voelde me er ook goed bij. Vanmorgen weer voor het eerst gefitnesst. Ervoor gekozen om geen slimbelly te doen omdat dat wel heel veel conditie van je eist en ik die conditie de afgelopen 2 weken helemaal kwijt ben geraakt :(. Nou het was te merken. Ben uiteindelijk maar gestopt, omdat ik dacht dat ik van m'n stokje af zou vallen. Voelde me misselijk en duizelig. Ben de eerste keer nog een keer op de crosstrainer gestapt, maar dat ging echt niet. Heb uiteindelijk toch nog een uur gesport incl. spiertraining. Dus ach ben bezig geweest. Ga van de week weer om mijn conditie verder op te bouwen, want dit is natuurlijk niet echt fijn :).
    Vandaag op kraamvisite en morgen krijgen we bezoek, dus al met al een fijn weekend gepland waarin ook het eten niet erg op de voorgrond staat, da's wel fijn. Maar ben weer supergemotiveerd :D:D:D

Fijn weekend allemaal!!

8. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    @kirst....wel knap dat je het sporten weer hebt opgepakt, ik heb inmiddels al 3 weken niet meer gesport.

@moi....inderdaad op een bruiloft mag je meer eten net zoals op een verjaardag.(vind ik)

Vandaag een lekker rustig dagje hier.

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Made: Het is zo makkelijk om niet te gaan. Ik moet ook echt een schop onder m'n kont krijgen om richting sportschool te vertrekken :). Ik vind het namelijk niet leuk en vind het saai. Maar omdat ik me ten opzichte van mijn man schuldig ga voelen ga ik uiteindelijk maar weer. Hij sport namelijk ook veel. En tja wel klagen en er niets aan doen dat gaat uiteindelijk tegen me werken, haha. Het scheelt wel dat ik natuurlijk 2x per week tennis, maar ja dat is nooit zo intensief als het fitnessen ;). Dus tja ik moet.....Ook het feit dat ik wel resultaat zie en voel motiveerd me iets meer. Hopelijk dat jij het ook weer snel op gaat pakken!

10. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    @kirst...zoals zo vaak is het de bedoeling dat ik het na het weekend weer ga oppakken.
    (eerst zien dan geloven)

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Made: Zo herkenbaar dat vooruitschuiven ;). Maar nu moet je het gewoon doen he!! ;) Je kan het :D!!!

12. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kirst, logisch dat je nog geen conditie hebt met sporten. Gewoon rustig opbouwen, ander gaat het niet goed hoor.

@ made, ik ga voor je duimen dat het gaat lukken om na het weekend de lijn weer op te pakken.

@ all, ik kwam er een aantal uur geleden achter dat onze lieve poes niet lief was geweest: het beestje had op de bank gekotst. Dus snel de hoezen van de bank in de was gedaan. Ik hoop zo dat de hoezen van de kussens in ieder geval droog zijn vanavond i.v.m. verjaardag van manlief. Nou ja, we zullen zien.

13. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Moi...veel plezier vanavond.

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: Aaaah katten!!! ;) Hier hebben we er ook eentje die altijd standaard net naast de kattenbak z'n grote boodschap doet :$. Echt schiet niet op :) Hopelijk dat die hoezen nu droog zijn en jullie weer op de bank kunnen gaan zitten. Veel plezier vanavond!!

15. Que

Que Niet meer actief

Hej Meiden,

Heb me al een tijd niet gemeld. T gaat nog steeds goed. heb het super naar me zin!!

Val alleen nog steeds hard af terwijl ik niks doe..... ja niet eten.... weet het is niet goed maar ja.

Weeg nu 78.4...... woog toen ik me voor het laatste melde 85 killo is nu 8 weken geleden. Laatste 2 weken ben ik van 80.5 naar 78.4 gegaan. Vind het niet erg hoor. Maar heb gewoon weg echt geen zin in eten.....

Hoe is het verder met jullie?

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Que: Wat leuk dat je iets van je laat horen. Fijn om te lezen dat de keus die je gemaakt hebt de juiste was en dat alles goed gaat!! Geen zin in eten komt dat door zorgen die er nog steeds zijn? Hopelijk zijn die dan snel voorbij en kun je verder. Hoe is het met je zoontje? Laat snel weer eens van je horen!

Liefs Kirst

17. Que

Que Niet meer actief

Ja ik maak me nog steeds zorgen, mijn ex wil niets van zijn kind weten. Hij wil niks betalen en al dat soort gezeik.

We moeten nu rond zien te komen en een minimum inkomen en kan je vertellen dat dat best lastig is. T is zo erg dat ik kleding voor mijn kleine jongen niet kan kopen.... Terwijl hij kleding hard nodig heeft. Maar ja we komen er wel uit alleen is het erg lastig.

Er is nu een advocaat mee bezig want mijn laatste spullen die daar nog liggen krijg ik ook niet.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Que: Dat is denk ik meer dan alleen maar lastig :( Moeilijk hoor dat hij niets van zijn zoon wil weten! Helaas heb ik 2 meiden, dus kan je geen kleding geven. Hopelijk dat er snel weer betere tijden voor je aanbreken en dat je advocaat je spullen terug kan krijgen en ook alimentatie. Sterkte meid!

19. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    @que veel sterkte en je komt er wel meid, je bent al zo sterk geweest.

20. Que

Que Niet meer actief

Hej meiden,

dank jullie wel!!

Ik hoop dat er ooit betere tijden aan gaan komen en tot die tijd is het zie te overleven. Ben er nu wel achter dat de luiers van de jumbo ook goed zijn ipv pampers. zitten er 5 meer in en zijn 3 euro goedkoper!! Dus das al erg fijn!!!

Deel Deze Pagina