@ Que, wat een heftige tijd voor jou! Heel veel sterkte voor jou en je zoontje. Probeer wel op jezelf te letten! @ all, de hoezen van de kussens heb ik schoon gekregen. Helaas was het gister avond weer raak: ik kan opnieuw de hoezen gaan wassen. Hopelijk is dit wel de laatste keer geweest, want ik word er een beetje moe van.
@Que: Ook voor jou komen er betere tijden aan!! De luiers van de Aldi vind ikzelf ook wel fijn en zijn 11,50 en dan heb je geloof ik 76 luiers (maat 4+) Hier vandaag een goede dag gehad. Netjes gegeten en niet gesnaaid en net ook nog getennist. Nu lekker bankhangen en niks doen
@ kirst, dat klinkt als een goede dag. Hier ook een super dag. Netjes aan de lijn gehouden en gesport. Zo lekker een half uur fietsen naar de winkels en wat vakantieboodschappen halen alvast.
@Moi89: En heb je al iets teruggehoord van je scriptie?? Ben benieuwd. Kun je nu weer wat meer eten?? Hier vanmorgen een stuk gaan fietsen met de buurvrouw en haar kindjes. Erg gezellig. Jasmijn had het geweldige idee om pannenkoeken te eten en dan mochten de buurkindjes ook mee eten . Natuurlijk dit idee meteen uitgevoerd. Vanavond rustig aan gedaan met het eten. Wilde eigenlijkgaat sporten, maar heb er even geen zin in . Donderdag weer Morgen een gezellig dagje weg met de kids en Mowtom. Heb er zin in! Hoe is het verder hier met iedereen?? Valt een beetje stil hier Hopelijk dat ales nog goed gaat!
@ Kirst, ja ik had vorige week wat commentaar gehad, moet nog een paar dingen veranderen en dan gaat mijn begeleidster hem beoordelen. Morgen of over morgen er dus nog even aan werken en dan ben ik helemaal klaar. Meteen nu de stress eraf is geen problemen met eten gehad. Wel lekker hoor pannenkoeken! Morgen maar flink bewegen samen met mowtom . Hoe gaat het nu met haar, ik heb dr een tijd niet gezien hier.
Pffff nou hier is het momenteel echt #$%^ cv blijkt meer kapot te zijn dan gedacht en er moet waarschijnlijk een nieuwe ven in!!!!TJING TJING. Ik lees hier wel alle berichten, maar heb heel eerlijk gezegd niet altijd de puf om iets te schrijven. Het lijnen gaat ook bagger en inmiddels vliegen de kilo's eraan, maar ja dat is ook niet gek met alles wat ik momenteel naar binnen werk. Kirst veel plezier morgen! Moi al iets gehoord? Heb het al gelezen inmiddels hihihi
@ made, wat een ellende een nieuwe cv. Ik begrijp het helemaal dat je niet zo'n puf hebt om mee te schrijven hoor en dat het lijnen niet goed gaat. Hopelijk kan je het voor jezelf allemaal een beetje op een rijtje krijgen.
@Made: Da's balen!! Snap dat je daardoor weer naar de slechte dingen grijpt . Hopelijk gaan de kosten toch nog mee vallen. Ik duim in ieder geval heel erg hard voor je!! Ik zal Mowtom zeggen dat ze weer even wat zich moet laten horen We gaan morgen naar een indoor speeltuin, dus wij moeten ook maar even klimmen om de calorieen te verbranden!
Graag gedaan Made!!!! Hier een goede week achter de rug . Stond vanmorgen op de weegschaal en die was m'n grote vriend . Was weer een halve kilo kwijt. Ik heb het weer helemaal te pakken en daar ben ik blij mee! Jullie ook weer veel succes!!!
Goed hoor kirst! Ik ben inmiddels 2 kilo aangekomen...baal echt enorm, ga er ook echt weer iets aan doen, want zo gaat het niet goed.
@Made: Ik snap zo jou gevoel!! Ik hoop voor je dat er snel weer betere tijden aanbreken en dat de kosten mee gaan vallen!! Probeer tpch van het slechte eten af te blijven!! Maar ja ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan Maar duim voor je en anders gewoon hier van je afschrijven!!! Sterkte meid!
Haha ik kom zeker hier van me af schrijven. De kleine wordt nu wakker, dus die ga ik even uit bed halen en wat fruit geven. Tot vanavond misschien allemaal.
Hallo dames, hier ben ik weer...het schiet niet zo op hier. Heb de knop nog niet gevonden.... Ik snoep op zich niet zo maar ja kan de lekkere boterhammen maar niet laten liggen. Als ik aan tafel ga met de kids dan kan ik makkelijk 4 boterhammen eten....lastig dus. Met jullie gaat het wel allemaal best goed als ik dat zo her en der lees he!? Super!!
@ Made, die 2 kilo krijg je er uiteindelijk wel af. ik snap ervan dat je baalt, maar uiteindelijk is het 'maar' 2 kilo. Ik snap heel goed dat je je rot voelt! Hopelijk zit je binnenkort weer lekker in je vel zodat je die 2 kilo er zo weer af hebt. @ Mowtom, je bent niet de enige hoor die het lastig vind om de knop te vinden. Er zijn hier genoeg mensen met hetzelfde probleem. Misschien een vast dagmenu maken elke dag en je daaraan proberen te houden?
Hier ook nog eens een teken van leven. Het is hier heel druk omdat we eind volgende maand gaan verhuizen en verf moeten kiezen en gordijnen en en en... . Gezond eten is er ook nog niet van gekomen moet ik eerlijk bekennen . Dus ik denk dat ik me maar wéér afmeld hier . Want op deze manier heeft het ook geen zin. En moest ik ooit ergens op magische wijze er toch eens écht toe komen om die knop om te krijgen, dan hoop ik dat ik hier nog welkom ben . Veel succes allemaal! Ben er zeker van dat het jullie gaat lukken!