@Bereke: Jammer dat het niet lukt, maar begrijp de frustratie om elke keer hier dan ook maar weer te komen. En altijd leuk om iets van je te horen, dus mocht je de knop gevonden hebben, dan lezen we snel weer van je! Succes met de verhuizing en tot horens weer. Hier vanmiddag naar de indoorspeeltuin geweest. Erg gezellig en de kids hebben zich goed vermaakt!! Daarna naar de MacDonalds geweest . Is toch o zo lekker . Heb er van genoten en morgen weer netjes eten en opletten
Hoe gaat het vandaag met lijnen meiden? Hier gaat het goed vandaag. Vanavond wel helaas pizza eten (is natuurlijk wel lekker, maar lijntechnisch niet handig). Ik heb even geen tijd/zin om te koken namelijk. Hier heeft onze lieve poezebeest gelukkig sinds dinsdag niet meer op de bank gekotst. Was het echt zo zat, dus nu ligt er tijdelijk aluminium folie op de bank en dat helpt goed. Scheelt een hoop schoonmaken.
@Moi89: Ach als je het bij een stukje pizza houdt en niet de hele pizza op eet (of wel, zou ik doen ) dan is het toch niet erg? Fijn dat de kat weer beter is en niet jullie bank heeft ondergekotst. Snap helemaal wat je bedoelt met schoonmaken. Hier een kat die altijd net naast de kattenbak poept :x. Vanmorgen kon ik het nite laten om op de weegschaal te gaan staan en tot mijn grote verbazing, weeg ik nog steeds hetzelfde. Dacht na de MacDonalds dat ik minstens 5 kilo zwaarder was geworden . Dus vandaag er weer tegenaan gegaan en gaat nog steeds goed! Vanmorgen met Jasmijn naar het CB geweest voor de laatste keer. Kreeg ze een prikje en ze begon al te huilen voordat we binnen waren . Was wel sneu. Maar gelukkig nadat de prik gezet was, waren de tranen ook weer weg. Ze heeft er nog geen last van en hopelijk blijft dat zo! Allemaal weer een fijne dag (ondanks het herfstweer )
@kirst, vervelend he, die katten af en toe? Het is dat ik gek op die beestjes ben. Gelukkig hebben wij laminaat, dus als er eens een haarbal o.i.d. komt, dan is het zo schoon, maar op de bank gaat dat minder makkelijk helaas. Wat goed dat je niets aangekomen bent! Dat geeft je weer wat moed! Ik ga kijken hoe het met de pizza gaat. Ben bang dat ik me niet kan inhouden, maar we zullen zien. Nu is Jasmijn niet meer verdrietig van de prik? Vervelend hoor! Ik ben vorig jaar ingeeent (weet even niet meer hoe je dat woord schrijft) tegen Hepatitis B. Toch wel behoorlijke last van gehad. (hoewel het bloedprikken erna veel erger was, maar dat lag niet aan het bloedprikken zelf, maar aan degene die prikte. Ik was echt helemaal bond en blauw).
Ik vind het altijd weer zielig voor m'n meisjes als die iets hebben . Maar gelukkig snel over en nu ligt ze op de bank te slapen . Ja en die katten :x. Ik kan niet zonder haar hoor, maar elke keer als ik die stront weer op kan ruimen dan kan ik haar wel wat aandoen, haha. Maar ja het kan altijd erger, ze kan ook zitten plassen en dan ben je verder van huis..... Heb net de spullen binnengekregen van Esprit. Had een broek besteld in maat 42, maar hij is te groot . Echt voel me nu natuurlijk helemaal superblij . Heb dus meteen een nieuwe besteld, maar dan een maat kleiner, joehoe!! Ik ga het redden die 73 kilo voor onze vakantie en hopelijk nog meer .
Hier ben ik weer even. Heb mijn mannetje jarig, dus dat word zo een gebakje...zaterdagavond viert die het, maar neem dan niks. Sporten gaat goed, werk gaat goed. Tussen ons gaat het ook weer goed. Hebben een paar vervelende dagen gehad met irritatie en "woorden", maar heb vandaag te horen gekregen dat die klaar is voor de toekomst en er voor wil gaan en we gaan eerst samen kijken of we er samen uit gaan komen, zoniet dan gaan we prof. hulp zoeken. Kreeg alleen vandaag een mail van een vriendin bij wie het andersom was gebeurd. Heb haar gemaild dat het nu hier ook speelt en dat ik het wel rot vind, maar dat ik even niet kan voelen wat zij nu voelt. Haar man is dus vreemd gegaan. Kon niet anders dan het haar zeggen. Voor de rest weet niemand het hier, ja een collega van mijn man 's werk en dat willen we graag zo houden. Hoop dat het hier allemaal een beetje gaat. Sorry dat ik er niet zoveel meer ben, maar heb teneerste de afspraak dat ik alleen internet als mijn man er is en dat is ook normaal na wat er gebeurd is en tentweede heb ik niet meer zo'n behoefte om veel te internetten. Nou fijne avond en tot snel.
@ Poehbeer, goed dat je weer wat van je laat horen. We snappen dat je niet zo vaak op internet ben hoor meid. Fijn dat het beter met je gaat. Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie er samen een stuk sterker uitkomen. @ all, hier een slechte lijnavond. Heb naast de hele pizza een stroopwafel op. Morgen er maar weer af sporten en weer netjes aan de lijn houden.
He dames hoe is het weekend geweest? Het valt een beetje stil hier! Hier alles redelijk goed gegaan. Moest werken, dus dan eet ik niet heel veel. Heb gisteren wel een handje vol gewonechips gegeten . Nou ja moet kunnen voor een keertje. Vandaag lekker wok halen. Morgen weer een dagje werken en dan gelukkig wer 3 dagen vrij!
Goh toevallig hier ook wok gegeten vanavond Deze week heerlijke m&m's gegeten...sterker nog er ligt een zakje te wachten op me. Vanavond nog een beetje en dan ga ik er morgen helemaal voor! Het MOET gewoon nu! Dinsdag sporten met Kirsje...
Da's wel heel toevallig!! Toevallig ook een ijsje van Kees gegeten?? Wij hier wel , mmmmm. Die zak m&m's die laat je of braaf liggen, of die geef je af aan iemand die het kan hebben . Vanaf morgen er weer hard tegenaan. En idd dinsdag samen lekker sporten Hoe gaat het verder met de rest van de dames?????
Pffff nou hier gaat het nog steeds niet lekker, ben weer helemaal in mijn oude patroon gevallen van snaaien en snacken het is echt zo zonde. Het stomme is ik weet dat ik het niet moet doen, maar toch blijf ik het doen terwijl ik er wel van baal. Ga het nu maar een beetje loslaten en weer bij het begin beginnen door gewoon het snaaien niet meer te doen en dan volgt de rest vanzelf hoop ik!
Nou vanmorgen al heel braaf mijn yoghurtje gegeten met creusli. Ow bah ik vind yoghurt zo "bleh" s'morgens. Maar goed we zijn goed begonnen, nu de rest van de dag, week, maand, jaar nog
Schreef ik hier dat het de goede kant opgaat, nou het gaat nu weer heel de andere kant op en het gaat dus niet goed en weten allebei geloof ik niet wat we moeten doen. Weet je het is makkelijk zeggen, ik had het nooit moeten doen, wist wat er op het spel stond en wat te denken van mijn man en het respect wat ik eigenlijk voor hem moest hebben. Je hoort het zoveel en vorige week is er weer een bekende bedrogen en zo gaat het maar door en ik heb er keihard aan meegedaan. De rede dat ik nu overdag erop zit, is omdat ik wat dingetjes moet opzoeken. Ga proberen mijn relatie/huwelijk te redden en wens jullie heel veel succes met alles, ik heb nu even andere dingen aan mijn hoofd en meld me vanzelf wel een keer. Ga denk ik ook niet sporten, mede door wat er is gebeurd en mede doordat ik al 3x naar de wc ben geweest en zo zo te voelen weer moet (diaree..sorry)...tot snel.
Ben ik weer even. Diaree is over, ga dus wel sporten. Is ook wel even goed voor mij. Net even mijn man gesproken door de telefoon en dat was even heel fijn en wat dingen besproken en er moeten gewoon dingen veranderen en dan redden we het wel. Komen hier wel uit......fijne middag.
@Made: Kom op meid je kan het!! Er idd niet te veel mee bezig zijn is voor mij echt de oplossing, al is het soms makkelijker gezegd dan gedaan . @Mowtom: Ben trots op je!! @Poehbeer: Wens je veel sterkte en dat je er samen maar uit mag komen!!! Hier een goede dag gehad. Net heerlijk getennist. Was zo leuk en gezellig dat het jammer is dat het nu voor de komende weken vakantie is. Maar morgen lekker sporten met Mowtom in de sportschool, ook gezellig! Al weet ik hoe Motwom erover denkt, hahaha.
Pffff sporten, ja echt mijn hobby! NOT!! Maar goed alles voor het goede doel! Vandaag een goede dag gehad. Netjes aan mijn sonja gehouden. Morgen weer een nieuwe dag..op het werk das wel moeilijker denk ik. Ik ga morgen een maaltijd vervangen met weight care spul....tip van Kirst.