Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou ja met dank aan mij?!?!?!?!
    Ik stelde nog wel aan je voor om gewoon een broodje gezond te nemen....puh wel heel makkelijk hè?! Mij de schuld geven....

;)
    Ik vond het een heel erg geslaagde dag....en ach ja daar hoort ook lekker eten bij voor mij! Helaas hahaha....

Ik was trouwens nu na 1,5 week best netjes aan doen nog niet 1 gram afgevallen....stom gedoe!

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Mowtom: moet toch iemand de schuld geven :p. Maar morgen allebei weer netjes. En ja errug frustrerend als je niets afvalt, terwijl je je best doet. Heb ik ook eel lang gehad en ik bleef maar hetzelfde wegen. En toen ging het opeens heel snel, snap het niet, want zoveel anders doe ik niet. oja iets meer sporten misschien :D

Trusten allemaal!!!!

3. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    alles goed meiden?

hier wel. van het weekend een nachtje weg met zijn tweetjes en ons meisje naar opa en oma. gaan het redden samen, dat weet ik zeker.

4. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    even weer opletten wat ik eet en drink, even weer opschrijven. blijf een beetje hangen qua gewicht en was deze keer geen cm. verloren, dus moet er even weer tegenaan, want volgens mij kan ik echt wel nog meer afvallen dan ik tot nu toe ben afgevallen. Woog vanavond 72,3 en wil toch echt wel tussen de 66-68 gaan zitten. Ben dus weer begonnen met opschrijven, alleen gaan we deze zondag een nachtje weg en dan schrijf ik het niet op, maar probeer wel op te letten al wil ik ook genieten en volgende week woensdag weer sporten en dan een eetbespreking. Sta dus even stil zeg maar, maar ga er weer aan werken.

Hoe is het bij jullie gegaan vandaag?

Fijne avond en succes.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier ook een weekje van helemaal niks. Heb flink wat gesnoept en ook friet gegeten. Ben ecth een emo-eter. Omdat mijn man een weekje weg is praat ik het slechte eten goed :). Vanaf maandag ga ik ook weer meer sporten en vanaf de 15e ga ik nog 2 weken slim belly doen. Nog even wat intensiever zo voor de vakantie :D. Nu helaas nog even werken, bah bah. Mijn moeder let op de meisjes en hopelijk dat ik ook snel weer naar huis kan.

6. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Succes Kirst, ook straks met dat slim belly...maar wat is dat eigenlijk? Ik ben ook een emo eter (vooral in de periode dat ik ongesteld zou moeten worden dan moet ik chocolade) en vind het vaak moeilijk om nee te zeggen, maar moet even aan de rem trekken als ik er nog wat vanaf wil krijgen. Had alleen gisteravond iets teveel water op en ben nog 3x naar de wc geweest voordat ik ging slapen hahaha. Zo werken en dan morgen vrij, zaterdag werken en dan lekker met mijn mannetje even weg en daar verheug ik me zeer op en zeker in onze situatie lijkt het me zeker te weten goed om even samen weg te gaan en wetende dat de kleine meid in goede handen is.

Succes allemaal dame's. Wie heeft er trouwens zijn streefgewicht al bereikt?

7. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    hey meiden,

een fijne middag, fijn weekend.

gaat hier goed zowel privé als met het afvallen. ben goed bezig weer. drink ook weer genoeg water, alleen hebben jullie dat ook...als ik teveel water drink krijg ik hoofdpijn. had dat toen ook en nou merk ik het weer.

heb zin in het weekend, ook wel spannend, maar dat is meer voor ons meisje omdat je dan hoopt dat alles goed gaat, maar dat zal wel zo zijn hoor...toch omdat dit de eerste keer is dat ze daar slaapt zonder ons erbij, maar we zullen zien. als dit nou goed gaat gaan we het vaker plannen om samen even weg te gaan...niet te vaak natuurlijk hahaha, moet wel leuk blijven.

ga zo even lekker lezen, was gisteravond een beetje laat geworden en kruip even lekker op de bank.

tot snel.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @poehbeer: Een heel fijn weekend!! Zal allemaal wel goed gaan, ook met je kleine meisje!! Slim belly is sporten met een band om je buik. Dan moet je 3x per week 40 minuten op een flink tempo fietsen of crosstrainen en dan verlies je dus cm in omvang :D. De eerste 4 weken was ik 7 cm in totaal kwijt. Ga dus over ruim een week weer ertegen aan. Ben nu echt niet goed bezig, voel me erg beroerd, ben snotverkouden en heb echt heel erg last van mijn keel. Ik hoest mijn longen uit mijn lijf, maar het slijm komt helaas niet los. Ben dus absoluut niet bezig met eten. Heb ook geen eetlust dus dat scheelt, maar ja voel me ondertussen wel slapjes worden....Helaas ook nog ongesteld geworden dus het is 1 groot feest hier :(. Manlief is ook nog steeds op vakantie, en die komt pas zondagmiddag thuis, dus het is nog ff 2 dagen afzien ;).

Voor iedereen ook een fijn weekend gewenst!!

9. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Kirst duidelijk uitleg, maar eerst maar eens beter worden voor je weer aan sporten denkt. Man lief weer thuis? Was die weg voor zijn werk? Beterschap inieder geval.

@All hier weer aan het werk vandaag. Terug van twee heerlijke dagen samen met mijn man en met ons meisje is alles goed gegaan bij opa en oma en zowel opa als oma als zij hebben heel erg genoten en wij hadden de tijd voor elkaar en hebben heerlijk geshopt, zijn uiteten geweest en naar de bioscoop en hadden een heel goed hotel. Zou er zo weer naar terug gaan als we weer daar naar toe zouden gaan en dan ook bij hetzelfde restaurant en ook het ontbijt was heel goed geregeld. Hebben het alleen niet over het hele gebeuren gehad, maar misschien hoefde dat ook niet. Gewoon even samen genieten en voelen dat we nog van elkaar houden en merkte dat vooral toen die even een arm om me heen sloeg toen we door het centrum liepen en de deur voor me open hield, dat soort kleine dingetjes geweldig! Morgen weer sporten!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @poehbeer: fijn dat je genoten hebt van je weekendje weg en dat ook je kleine meisje het naar haar zin heeft gehad bij opa en oma. Geniet nog even na!!

Mijn man is een week op vakantie geweest in Frankrijk. Hij is daar gaan wielrennen. Hier gisteren niet gaan sporten. Zat mijn hoest los, nu is ie weer vast gaan zitten :x. HOesten doet dus pijn, is vermoeiend en krijg en koppijn van. De nachten verlopen dus ook niet al te best, ben van ellende vannacht maar op zolder gaan liggen zodat niemand last van me zou hebben :). Heb indertussen al een grote fles met hoestdrank op een heel doosje met nurofen en een heel doosje met pillen tegen kriebelhoest. Het blijkt allemaal niet echt te baten. Hopelijk gaat het wel zo over. manlief zeurt steeds dat ik naar de dokter moet (oow en mowtom ook ;)) nou ja als het volgende week nog niet over is dan zal ik maar gaan.....:p

11. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven
    JA je moet echt eens gaan. Dit is al de zoveelste keer dat je dat hebt.....

@poeh, wat fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad! Is toch altijd fijn even een keertje zonder de kleine, even tijd voor jullie samen hè?

Zo nu ff on topic....2 kilo aangekomen in 1 week?!?!?!?! Vertel mij maar eens hoe het komt? Ik heb geen idee. Vandaag uit pure frustratie maar een pot speculoos gekocht en een lekkere boterham ermee genomen, mmmmm.
    Vanavond met Kirst naar de film Bridesmades, schijnt erg leuk te zijn. Dus tja daar zal ik ook wel een zak m&m's mee naar binnen smokkelen hahahaha...mmmm

Ik heb een collega gevraagd of ze voor mij het boekje van weight watchers mee wil brengen. Wellicht is dat iets voor mij. Dan kan ik gewoon een boterham met speculoos nemen maar dan weet ik wat ik voor de rest van de dag moet laten liggen. Misschien word ik dan iets bewuster van mijn eten??

Nou jullie horen nog van me!

12. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Kirst misschien helpt een antibioticakuurtje wel en ben je binnen een paar dagen van alles af, werkt meestal na 2 dagen. Succes en beterschap.

Gisteren fijn gewerkt, vandaag vrij. Vanavond weer sporten. Ben benieuwd, ben nu weer goed bezig met opletten en veel water drinken. Kijken of het weer werkt en vanmorgen al veel bewogen (voortuin gedaan en de benedenboel). Straks boven nog wat dingetjes doen als ons meisje wakker is. Nu even tijd voor mezelf hahaha, is ook wel fijn. Verder alles goed, alleen kreeg vanmorgen wel te horen waarom we helemaal niet meer over het gebeuren praten wat er is gebeurd. Ja ik weet er eigenlijk geen goed antwoord op. Misschien door er niet over te praten kunnen we verder gaan? Hoop dat het goed blijft gaan en zoals van het weekend even samen weg, dat willen we echt vaker doen.

Mowtow misschien helpt dat dat weight watchers bij jou, want als je 2 kilo aankomt en je weet geeneens waardoor is dat wel vervelend. Succes.

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Poehbeer: Zeker doen even wat qualitytime voor julie samen. Dat komt iedereen ten goede!! Geniet er lekker van en sport ze.

@Mowtom: errug frustrerend idd. Mocht je dat boekje hebben, ben ik ook wel geinteresseerd :D

Hier net terug van bezoekje aan vriendin. Ze heeft de haren van de meisjes geknipt en terwijl ze dat deed werd dat allemaal gefotografeerd voor een folder die in de bibliotheken komt te liggen, haha. Ben alweer vergeten waarvoor het precies voor was, maar het is van gemeenten die de mantelzorg en het zorgen voor elkaar makkelijker porbeert te maken. Zo kun je dus ook een kapper an huis vragen en hiervan is dus een foto gemaakt. De foto's worden nog naar ons opgestuurd, ben benieuwd :D

14. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Omg eindhoven

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja ben ook benieuwd naar de foto's!! En Madelief deed het harstikke goed. Beter dan dat ik had verwacht. Ze bleef netjes stil zitten en deed wat Saskia vroeg, dus voorbeeldig (kan natuurlijk ook niet anders met zo'n moeder als ik....)

16. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden! Hier weer terug van het zonnige zuid-frankrijk. Ben vannacht terug gekomen en dus ook wel een beetje moe nu. Helaas is het lijnen niet goed gegaan, maar daar had ik me ook wel op ingesteld. Nu ga ik even de laatste rommel opruimen en als ik weer rust hebt, ga ik bijlezen hoe het allemaal met jullie gaat.

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @moi89: Welkom terug. Fijne vakantie gehad?? vast beter weer dan dat we hier hebben.... Ach vakantie is om te genieten en daarna maar weer verder gaan waar je gebleven was, toch?? In ieder geval weer succes met je strijd!

18. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Kirst hoe voel je je, hoe is het nu met je verkoudheid? leuk zeg dat de meiden geknipt werden voor een folder en ook heel knap dat ze het zo volhielden door stil te blijven zitten. Hier blijft ons meisje ook heel goed stil zitten als haar haartjes geknipt moeten worden.

@Moi welkom terug, leuke vakantie gehad? Lekker kunnen uitrusten en nu weer vrolijk verder met afvallen.

@All hier woensdagavond lekker wezen sporten, zit weer op de goede weg. Woog 700 gram minder dan vorige week woensdag. Heb de drive weer gevonden en drink ook genoeg water. Heb nu zelfs van het weekend een dame's spijkerbroek gekocht. Vallen lager dan een herenbroek en kon die eerst nooit aan, maar nu dus wel en staat heel mooi. Ja het lukt wel weer. Was er even niet zo mee bezig na wat er hier gebeurde.

Wens jullie een fijn weekend en succes allemaal.

19. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hoi meiden check ook even topic wie doet er mee na de zwangerschap staat een goede site op en al resultaten van mijzelf!
    ik ga ook weer mee doen na mijn zwangerschap ,misschien iets voor jullie?
    als jullie mee doen met bodyrock zouden jullie dan je resultaten ook bij mijn willen posten?

20. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Rustig weekend gehad hier, alles verder goed en met jullie ook?

vanavond weer sporten, ben benieuwd of ik weer wat ben afgevallen.

fijne middag.

Deel Deze Pagina