Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Ik zou willen dat ik iets te eten kon pakken en dat lekker op de bank kon op eten, maar gelukkig dan maar ik kan wel wat pakken maar moet dit ter plekke op eten ivm het lopen met 2 krukken. :D

Ik hoor het wel als jullie willen dat ik het lijstje bij ga houden.

2. Skye

Skye Niet meer actief

Ja precies! Ik vind hem wel super makkelijk!

(ik weet niet of je hier links mag neerzetten!!)

3. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Oue: van mij mag je!

Skye:weet het ook niet

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Haha, heb hier ook erg lekkere trek :), haha. Maar over een week is die drang naar lekkere slechte dingen vast minder (althans dat hoop ik ;))

Succes nog deze avond!!!

5. Skye

Skye Niet meer actief

Ik heb het wel al de hele dag koud!!! Brr!!!

Wat doen jullie trouwens om het een lange tijd vol te kunnen houden??
    Ik heb met mezelf afgesproken dat ik me er strikt aan hou, maar dat ik met verjaardagen best wat mag eten! Niet dat ik dan helemaal los ga, maar wel dat ik wat mag nemen!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hoe ik het hoop vol te houden is door toch zo 1 x in de week iets lekkers te mogen hebben (of b.v frites, of b.v iets van een koek ofzo )
    maar dan ook echt maar 1 x!!!

En verder heb ik met mijn vriend een afspraak gemaakt dat als ik 10 kg in totaal afval dat ik dan iets krijg! (wat dat moet nog besproken worden haha )

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Haha, hier ook een cadeautje als er een hoop af is :D. Krijg nieuwe kleren, maar ja voordat het zover is......
    Verder ga ik de friet van de friettent vervangen door overfriet en in het weekend misschien iets lekkers, maar nu nog maar even helemaal niks, want anders ben ik mijn motivatie al meteen weer kwijt :$ Mijn discipline is anders weer ver te zoeken ben ik bang!

8. Skye

Skye Niet meer actief

Oh ja, nog zoiets!! Die ovenfriet die Sonja voorschrijft vind ik op zijn zachts gezegd niet te eten! Alsof ik rauwe aardappels naar binnen werk! Iemand nog een tip om ze toch wat lekker te maken!

9. Que

Que Niet meer actief

Oke meiden bij deze.

Wil iedereen op maandag jullie afgevallen kg aan mij door geven via PB dan maak ik iedere maandag een lijstje.

Ow ja kan iedereen dan nog wel even doorgeven je startgewicht en streefgewicht. Want zie nu zoveel lijstjes dat ik door de bomen het bos niet meer zie hihihihihi.

En als je je startgewicht niet wil door geven ;) dan is dat goed hoor!!

10. Que

Que Niet meer actief

Misschien zelf je aardappels in patat vorm maken en dan in de oven???

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Die overfriet doe ik nooit in de oven zoals voorgeshreven, maar op een temperatuur van 225 graden en dan 20 minuten in de oven, daarna alles omschudden en dan nogmaals 15 minuten in de oven. Worden ze krokant en krijg je niet die rauwe smaak, want dat is idd niet te vreten!! Heb trouwens de ovenfriet van AH. En er misschien aardappelkruiden eroverheen strooien.

12. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Volgens mij als je 1x in de week echte frietjes eet is daar echt niets mis mee hoor....je moet er alleen niet liters mayo bij doen en meerdere kroketten of iets dergelijks....kijk het leven moet wel een beetje leuk blijven natuurlijk

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dat is dan altijd weer zo jammer :), geen frikandel speciaal 2x, geen may.... Wat is het leven toch zwaar. Maar ja ben nu zo gemotiveerd dat ik het nu wel kan laten staan!;)

14. bereke

bereke Niet meer actief

Que, lief dat je het gaat proberen bij te houden voor ons! Hopelijk crasht je inbox maandag niet ;).

Skye, ik wil die link wel zodat ik eens kan gaan piepen of het iets voor mij is.

Ik ga het proberen vol te houden door het op te breken in stukjes van 4 kg. Telkens ik 4 kg kwijt ben, mag ik mezelf belonen met iets leuks (en dan geen eten hé ;)). En verder door 1 keer per week gewoon frietjes met frikandel speciaal te eten (bijvoorbeeld hé :D) of iets anders lekkers. Gaat dan wel trager maar is ook makkelijker vol te houden!

15. Que

Que Niet meer actief

Ik denk dat het de eerste keer wel even zwaar zal zijn om een lijstje in elkaar te zetten. Gelukkig heb ik alvast van Kirst78 haar gegevens gekregen zodat ik haar er alvast op kan zetten. Dan hoef ik van haar maandag alleen haar afgevallen gewicht er op te zetten ;).

Dus meiden schroom je niet om alvast je gegevens door te geven per PB

16. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Ik heb zoooooo'n zin aan wat...*Neemt nog maar een slok water* ... Kruip maar gauw mijn bed in straks..

17. bereke

bereke Niet meer actief

Ik oooooooooooooooook! Hoe lang zou het duren eer dat gevoel mindert :D?

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Als wij friet eten is het ovenfriet. De crunchy van Aviko geloof ik.
    Heel klein beetje olijfolie er over heen en flink langer dan de aanbevolen tijd in de oven.

19. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0

Ja die is lekker inderdaad! ( al vind ik op dit moment alles lekker:D )

20. Que

Que Niet meer actief

Men krijg zowat trek in patat :D:D:D jullie hebben het er maar over. Patat met patat zonder................. Bleh dat is echt vies hoor patat ;);););) Gisteren nog gegeten:D:D:D

Deel Deze Pagina