Hallo meiden! @Kirst en Poehbeer: ik heb een heerlijke vakantie gehad. Heerlijk uitgerust. En vandaag ook nog te horen gekregen dat ik een 8 heb voor mijn afstuderen. Dat maakt het helemaal goed. @ Poehbeer: wat fijn dat het goed gaat nu. Hoe gaat het nu in je relatie? @ all: Vandaag echt weer goed begonnen met lijnen. Tot nu toe gaat het prima. De komende weken hoop ik weer wat af te vallen. Aangezien onze kat nu sinds een paar dagen ook op dieet is, kunnen we elkaar steunen in de strijd tegen de kilo's (voor zo'n kat is het toch wel makkelijker om af te vallen, ze krijgt gewoon niet meer eten en verleiding bestaat niet.)
Heel goed bezig!! Soms wilde ik ook wel een kat zijn, lekker luieren de hele dag, ongestraft mauwen en eten geserveerd krijgen. Wat hebben die beestjes het toch goed Hier gaat het echt vreselijk. Heb gewoon 2x friet op het afgelopen weekend en ik heb de motivatie echt niet meer om er weer helemaal voor te gaan . Wil wel sporten, maar het liefst wil ik er niet te moe van worden. En al die lekkere verleidelijke dingen, pfff. Nee ik heb het even niet meer en wilde voor de vakantie op mijn tussenstreefgewicht zitten, nou dat gaat zeker niet meer lukken. Ik hoefde nog maar 3 kilo en ik ben zo ontzettende zwakkeling dat het me niet lukt. Nou ja niet in de negativiteit blijven hangen wen weer doorgaan. Heb wel jullie steun nog nodig hoor meiden!!
@ Kirst, ik begrijp je gevoel helemaal. Maar geef het niet op! Je bent al zo ver gekomen, dus het is zo zonde als je het nu opgeeft. Weet dat je morgen een nieuwe dag hebt met nieuwe kansen! En kom gewoon hier om je verhaal kwijt te kunnen. Dat van geen zin in intensief sporten hebben, herken ik wel. Helaas heb ik i.v.m. rugklachten nog niet kunnen sporten na de vakantie, maar stiekem vind ik het niet zo erg. Hopelijk is mn rug morgen weer wat beter en kan ik toch gaan sporten. Ik moet namelijk van mezelf.
@Moi89: hoop voor jou dat je rug wel over gaat snel. Niks vervelender dan dat! Ik grijp ook ieder excuus aan op dit moment om niet te hoeven sporten. Terwijl als ik in de afvalmodus zit, ik daar echt geen problemen mee heb. Aaah word af en toe echt helemaal gek van mezelf Nou ja lief in ieder geval voor de steun. Kijken hoe het morgen allemaal verloopt. Zit al te bedenken wat ik met de meisjes kan gaan doen en wat we s'avonds gaan eten (iets gezonds he )
@moi een 8 dat is een mooie cijfer zeg. ik heb laatst een toets via internet gedaan voor mijn werk en had ook een 8. vervelend alleen dat je nu zo'n last hebt van je rug, toch iets teveel belast tijdens de vakantie? het gaat hier langzaam aan de goede kant op. soms is er nog wel even zo'n momentje dat het niet zo lekker gaat, maar ja dat is niet zo gek, maar we komen er wel uit samen en willen er allebei voor gaan en weet je als je de liefde van je leven bijna kwijt bent door zoiets wat ik heb gedaan, dan besef je pas eigenlijk hoe goed je het hebt gehad en nog steeds en zeker nu hij er samen ook uit wil komen en hou nog meer van hem dan ik al deed en zijn gevoel voor mij is sinds vorig weekend (toen we samen weg waren) ook weer wat terug gekomen. @kirst moed niet verliezen hoor, ga er weer voor. hopelijk heb je een leuke dag met de meiden. weet niet hoe het weer daar is, maar hier wat druilerig....bah niks aan. @All gisteren weer gesport en we gaan zeker de goede kant op. Ben weer een halve kilo kwijt en zit nu op 71,1. voor ik daar stop half september wil ik onder de 70 zitten en stop dan. er breekt dan de wintertijd aan en vind het niks om met de fiets in het donker daar naar toe te gaan, maar dan wil ik er zelf voor zorgen dat ik het volhoud en dan in het voorjaar weer een curcus doen van bv. 20 weken en dan 1x in de week sporten.
Goeiemorgen dames, hier eindelijk weer een keer goed geslapen na een aantal weken. Lijkt er nu op te lijken dat de hoest echt over gaat, maar dat mag ook wel. Vanmorgen op de weegschaal gaan staan (wat ik eigenlijk niet durfde ), maar weeg nu weer 76.3 :x. Nou ja ik heb het zelf gedaan. Ik heb nog 3 weken te gaan en dan moet ik echt 73 kilo wegen!!! Nu maar hopen dat dat gaat lukken....Ga er maar weer flink tegenaan! Motivatie lijkt weer wat terug te komen, maar ben nog voorzichtig, haha. Voor vandaag weet ik eigenlijk niet echt wat ik kan gan doen met de meisjes. Wilde gaan fietsen, maar het weer is wat bewolkt. Misschien straks nog. Heb even geen geld om te kunnen geven, dus het dorp wordt het ook niet , al zou ik graag willen, hahaha. Is het niet emo-eten, dan is het wel emo-kopen . Maar misschien dat ik wel naar de bossen ga en daar een stuk ga wandelen met ze, zijn ze er even uit en ik heb ook zo mijn beweging weer gehad! Nou fijne dag allemaal en weer veel succes!!!
En Kirst wat heb je vandaag gedaan met de meiden? Vanmorgen was het niks, maar daarna was het toch wel aardig weer? Was vergeten te zeggen vanmorgen dat ik volgende week vrijdag de plaatjesbeugel krijg. Vind het wel spannend hoor, maar weet dat het goed is en zeker als ik straks rechte tanden heb, want je gezicht is toch het eerste wat ze zien en als je een mooi gebit hebt vind ik toch wel heel belangrijk. Nu schaam ik me er voor vooral omdat de voortanden scheef en naar voren staan. Zal dan ook niet meer slissen omdat een van de voortanden niet zo meer op mijn onderlip blijft hangen. Het is voor max. 2 1/2 jaar, dus heb ik eventjes, maar het resultaat zal er dan zijn.....
@kirst: Hoe is het gegaan vandaag? Wat fijn dat de motivatie terug komt! @ poehbeer: wat spannend volgende week vrijdag! Knap dat je het aandurft. Zie je er erg tegenop? @ all: hier gaat het lijnen super goed. Niet gezondigd de afgelopen dagen, dus dat is al heel wat. vandaag mijn kledingkast uitgezocht en expres wat kleding die ik niet meer pas in het zicht gelegd. Het motiveert om er voor te zorgen dat ik daar weer in pas. Ik ben benieuwd!
@poehbeer: Oooh jaloers, zou ook graag een beugel willen, alen ontbreekt het me aan lef @moi89: goed van je dat het zo goed gaat!! Idd moitverend om kleding die je niet past in het zicht te leggen om zo in de nabije toekomst ze wel te passen!! Hier vandaag eigenlijk wel goed gegaan. Ben alleen nergens naar toe geweest. Ja naar de winkel, maar verder hebben de meisjes in de tuin gespeeld. Morgen naar de dierentuin met mowtom, dus dat is ook gezellig
Moj dat is een goed iets om wat apart te leggen en daar steeds naar te kijken en denken als ik mijn best doe kan ik dat straks weer aan. Kirst niet veel gedaan met de meiden, maar toch een fijne dag gehad en vandaag naar de dierentuin en naar welke ga je/ ben je gegaan? Inieder geval mooi weer en vanaf het weekend word het weer erg zomers weer, vooruitvoorspellingen zijn goed en nu echt hopen dat het doorzet. Wil zo graag een zomerjurk weer aan of een leuke jurk. Voel me daar nu zo goed in nu in al zoveel ben afgevallen. Gaat goed hier, vanavond weer sporten. Ja ben best zenuwachtig voor de beugel, vooral in het begin zal het wennen zijn, maar ja het is wel het beste. Fijne middag
Nou ben ook weer toe aan mooi weer . Vandaag is het al heerlijk en krijg op deze manier nog meer zin in onze vakantie. Wij zijn naar dierenrijk in nuenen geweest. We hebben daar een abbo op. Lekker handig. De kids spelen en de mama's op terrasje zitten Vandaag geen frietjes op maar een broodje zalm, dus weer goed bezig (ok is nog steeds niet heel erg gezond, maar vooruit, beter dan friet )
@Kirst zalm is goede vetten hé en ja idd. beter dan friet. Hier een korte nacht achter de rug. Ons meisje begon van de week te snotteren en sinds gisteren opeens ook weer erg te hoesten (veel kindjes verkouden) en vanacht was het zelfs zo erg dat ze er ook koorts bij kreeg en maar niet rustig wilde slapen en toen heeft mijn man bij haar op de kamer geslapen en ze was klaarwakker en had hele verhalen (zo leuk om te horen, maar niet 's nachts) en uiteindelijk werd ze rustig van een muziekmobiel en dat mijn man haar handje vast had (hij op zijn matras en zij in haar ledikantje) en het was rond 2 uur toen het stil werd en wij allemaal konden slapen. Ze is nu wel naar het kdv en hopelijk gaat het allemaal goed, ja ze zal straks goed slapen, maar het lijkt afgezien van het hoesten goed met haar te gaan. Nou we hopen maar, maar we houden rekening dat ze ons bellen... Gisteren gesport, was een kilo meer dan maandag (, maar had ook wat zwaarder gegeten gisteravond.
@Poehbeer: Kan zwaar zijn he die nachten waarin de kleine niet kan slapen. Hier is dat ook vaak als ze verkouden zijn. Balen dat je een kilo meer woog, maar wat je zegt het kan door het zwaardere eten. Ook was het mooi weer dus wie weet hou je ook wat meer vocht vast. Hier gister gesport. Kon het na 3 kwartier niet meer volhouden. De conditie die helemaal weg is in combi met de airco die daar kapot was en we met te veel mensen in de zaal stonden maakte dat ik opeens heel duizelig en misselijk werd. Ben toen maar gestopt. Blijkbaar dat de afgelopen weken vaker mensen weg zijn gelopen, maar ja ik voelde me wel afgaan zeg maar. Moet echt mijn conditie weer opbouwen merk ik. Ook al wil ik helemaal niet gaan sporten, het is goed voor mijn gezondheid . Vandaag ook werken, eerst een stomme cursus en daarna nog werken, heb ik ook al geen zin in (wat vind ik nog wel leuk ) Nou ja ik kom die dag ook wel weer door. Een fijne dag weer allemaal en ik lees weer hoe het iedereen vergaat vandaag
@Kirst kom je de dag een beetje door? Succes met alles. Wel vervelend dat je zo misselijk werd. Kan je nagaan hoe erg zo'n airco nodig is bij de sportschool. @Hier gaat het weer helemaal goed met ons meisje. Net even gebeld en niks aan de hand. Mocht eerder weg, dus zet even de wasmachine aan. Een herrie trouwens buiten, zijn hier de straten opnieuw aan het bestraten....maar het lijkt alsof het bijna klaar is. Ach en die kilo is er maandag wel weer vanaf en misschien nog wel meer, doe gewoon weer mijn best, want had geen rare dingen gegeten van de week.
@ Poehbeer: Fijn dat je eerder naar huis mocht! Heb je nog even tijd voor jezelf (en de was....) Altijd weer goed als je kleintje weer beter is. Toch vervelend om te zien hoe als ze zo ziek zijn! Hier alles goed gegaan vandaag. Eerst cursus gehad, wat heeel saai was en nu aan het werk. Heb een broodje op en chocomel light. Niet al te best, maar was mee bij gebrek aan beter . morgen gezellig naar vrienden van ons en daar lekker bbq-en. Hopelijk is het dan wel iets beter weer dan nu. Hier kwam het net met bakken naar beneden. Ze hadden ook voor brabant slecht weer voorspeld, maar denk dat het weer erger voorspeld is dan werkelijkheid . Nou nog 3 uurtjes uitzingen en dan gelukkig weer op naar huis Fijne avond nog allemaal!
@ poehbeer: hoe is het met je meisje? Al weer wat beter? @ kirst: wat naar dat je bijna onderuit ging bij het sporten. Weet je zeker dat je bloedsuikerspiegel niet te laag was? Daar kan je ook behoorlijk misselijk van worden. @ all: gisteren een enorm slechte lijndag. Ik was mijn brood vergeten, dus ik moest in de stad een broodje kopen. Toch maar een broodje tonijnslade op. 's avonds heb ik gegeten bij mijn zus die jarig was. Daar heb ik patat op met een cheeseburger en een ijsje na. Oei oei, vandaag maar weer netjes compenseren.
@Moi89: Oei zo lekker, maar zo slecht!! . Nou vandaag een balansdagje en dan gaat het goed komen! Hier gister eigenlijk wel een goede daggehad met niet snoepen. Vandaag naar vrienden van ons en bbq-en dus dat wordt wel een beetje opletten. Drink dadelijk een weight care drankje, dan heb ik in ieder geval niet te veel calorieen binnen en heb toch alle voedingsstoffen op en een appel voor onderweg, want het is een uurtje rijden. Heb er wel zin in! Morgen gaan de kindjes logeren bij een oom en tante, helemaal geweldig. Gaan ze waarschijnlijk naar de Beekse Bergen. Allen mijn man en ik weten nog niet wat wij met onze vrije tjid aan moeten, hahaha Dus mocht iemand ideeen hebben, ik hoor ze graag. We gaan natuurlijk wel lekker uiteten Iedereen een fijne dag!
Ja ja, vandaag lekker balansen. Heb (helaas) wel een verjaardag vanavond, dus het gaat lastig worden. Gelukkig zijn manlief en ik samen aan de lijn, dus we kunnen elkaar steunen. Geniet van je daagje samen morgen en van de bbq! Je meiden vinden het zeker wel spannend om morgen te gaan logeren? Hier trouwens gister wat leuks meegemaakt. Was in de winkels en stond een super leuk jurkje te passen die al maanden naar me zat te lachen, maar telkens te duur was. Naast me stond een vrouw die net 20 kilo afgevallen was en dus dr garderobe aan het uitbreiden was. Toen zei ze tegen me: Wat zie jij er slank uit in die jurk. Dat voelt altijd goed om te horen van iemand anders. Uiteraard het jurkje gekocht (was afgeprijst van 100 euro voor 30 euro).
@Kirst ja de was hangt te drogen althans van straks (beddengoed), maar de was van gisteren was al droog en kon wat niet gestreken hoeft te worden al op ruimen. Curcus verder goed gegaan en veel plezier bij je vrienden en geniet van de bbq. Wens jullie meiden veel plezier....en misschien samen de stad in, even shoppen en ergens wat drinken? @Moi het gaat weer goed met ons meisje. Natuurlijk nog wel zo nu en dan flink hoesten en een vies neusje en vanacht hebben we haar twee keer horen hoesten, maar over het algemeen schijnt het mee te vallen. Vandaag even een balansdagje...en ja dan heb je wel die verjaardag, maar nee zeggen kan ook heel goed voelen als ze wat lekkers aanbieden. Wel handig dat je man ook mee lijnt. Mooi compliment zeg en ja dat is nog eens een mooie afprijzing. Wij hebben via v&d een aantal leuke dingen besteld voor ons allemaal (voor mij het meeste hahaha), maar er moeten een aantal dingen terug en als het nou droog weer blijft doen we dat vanmiddag als mijn man klaar is met werken...op de fiets dan hé natuurlijk! Fijne middag, fijn weekend en tot snel
O o o, mijn balansdag is een beetje mislukt. Heb gister met een vriendin een bananensplit op. Hij was wel enorm lekker, maar niet zo goed voor me. Vandaag maar verder balansen (en nu zonder lekkers)