Da's een mooi compliment en dan zou ik ook het jurkje kopen, al was ie 100 euro En tja dat de dag gister niet helemaal gelukt is, doe hje hem vandaag gewoon goed over!! @Poehbeer: Niet fijn he als je kleintje ziek is. Hier had Jasmijn een vreselijk soepoog , dacht nog als dat erger wordt kan ze niet gaan logeren. Vandaag bij het opstaan had ik verwacht dat het oog helemaal dichtgeplakt zou zitten, maar gelukkig was dat niet het geval en zag het oog er al een stuk beter uit. Dus het logeerpartijtje gaat door en mama heeft even een weekendje rust
@ Kirst: Inderdaad. Gelukkig zit ik wel in de afval-mood, dus ik ga vandaag gewoon weer lekker verder waar ik ben gebleven. Vanavond lekker kip eten met shoarma kruiden op een pita broodje met heel veel komkommer. Heb er nu al zin in! Geniet dit weekend van je rust. Zijn jullie er al uit wat jullie gaan doen dit weekend?
@Moi89: Da's wel lekker eten in het vooruitzicht!!! Hier zijn de kindjes opgehaald door oom en tante en de grote verrassing was dat ze de meisjes meenamen naar de Efteling. Echt helemaal super, ik denk dat de meiden zich prima zullen vermaken en de dag van hun leven hebben . Ze worden weer lekker verwend ben ik bang, haha. Wijzelf zijn heelrijk burgerlijk wezen fietsen. Lekker bezig geweest en af en toe op terrasje gezeten. Dadelijk gaan we nog lekker uiteten met z'n tweetjes. Morgen gaat manlief wielrennen in de ochtend en ik ga een poging wagen om uit te slapen en dan in de middag de meisjes weer ophalen en dan misschien nog even naar de dierentuin. Dus weer een druk weekendje, maar wel gezellig. Jullie nog leuke plannen voor het weekend??
Hej meiden, Ik kom me maar weer eens even melden. Inmiddels weeg ik 73 kilo..... mijn streefgewicht was 77... maar goed door alle stress en elende is dat natuurlijk ook wel te begrijpen. Zal maar niet te veel me uitlaten, want dan denken jullie misschien ook daar heb je die zeikerd weer. Heb een nieuw topic geopend in de lounge mochten jullie zin hebben moet je die maar lezen. Hoe gaat het verder met jullie? xx Que
@Que: Wat leuk dat je weer eens wat van je laat horen. Ik denk heus niet daar heb je d'r weer hoor. Heb wel respect voor de keus die je gemaakt hebt! Goed dat je afgevallen bent, alleen niet echt een goede reden idd. Hopelijk gaat het nu beter met je (heb het topic van je nog niet gelezen) en laat nog wat van je horen hier
Hey Que, je kan hier altijd je verhaal kwijt of 'zeuren' als jij dat wilt. Heel veel sterkte meis! Hoe gaat het met alle andere afvallers? Hier gaat het wel lekker. Gisteren wel even een snaai moment gehad, maar vandaag weer lekker bezig. Nu lekker aan een boterham met filet american met ei. Jammie!
mmm lekker hoor filet americain!! Toen ik zwanger was van allebei de meisjes had ik daar nog meer zin in, juist omdat het niet mocht. Beide keren na de bevalling is dat het eerste wat ik gegeten heb . Geeft dus wel aan hoe lekker ik dat vind . Hier gaat het vandaag wel weer. Heb net een halve meloen op als lunch . Maarja is fruit, dus best gezond. Vanavond komen mijn ouders eten en dan eten we pasta, is wel zo makkelijk om te koken. Verder is het hier echt vreselijk weer :x. Het kan alleen maar regenen en onweren. Had meer een badje in de tuin in gedachten, maar helaas is de tuin nu 1 groot zwembad . Nou ja morgen maar weer nieuwe kansen, want morgen ga ik shoppen met Mowtom en heb daar vreselijk veel zin in! Fijne dag nog allemaal!
Ik ben ook gek op filet american. Mocht ik in de toekomst zwanger worden dan ga ik dat echt onwijs missen. Nou ja, het is voor het goede doel dan he? Lekker zeg die meloen. Ik heb hier ook nog een hele meloen liggen. Maar eens kijken wanneer ik die ga slachten. Geniet morgen van het shoppen met Mowtom (en niet te veel snacken in de Rotterdam he?, niet goed voor de lijn). Hier ben ik bezig met de grote schoonmaak. Elke dag doe ik een kamer in het huis van onder tot boven soppen. Slaapkamer en woonkamer zijn nu helemaal gedaan. Morgen is het tijd voor de studeerkamer denk ik. Erg lekker idee als volgende week alles schoon en vooral opgeruimd is. Was echt nodig namelijk.
@Moi89: Nee nee, we snoepen niet te veel, maar zeker ook niette weinig Ga gewoon lekker genieten! En anders gewoon een broodje filet americain, da's dan nog wel verantwoord
Och we gaan gewoon lekker lunchen, lekker theeën in de middag en daarna ook nog lekker dineren...en dat allemaal met zijn tweeën zonder kinderen!!!!! Oh ik heb er zo'n zin in
Hej Meiden, t blijft gewoon een zeer lastige situatie en door financiele problemen zit lekker eten er helaas niet in. Jullie hebben het over filet american (wil niet zielig doen) maar dat zit er voor ons gewoon weg niet in..... snik snik Afgelopen zaterdag was mijn neefje jarig heb toen van mijn zus 2 stokbroden en een schaalvol met rundvleessalade meegekregen. Nou dan ben je echt blij met zoiets lekkers!! t is eigenlijk gewoon te erg voor woorden. Normaal kon ik dat soort dingen gewoon kopen en dacht je er niet bij na dat dat speciaal zou kunnen zijn. En nu alles wat buiten je normale leefpatroon is is gewoon heerlijk en geniet je er dubbel van!! Pas van mijn schoonvader zelfgemaakte pruimenjam gehad. Nou echt heerlijk!!! En vroeger kocht ik dat en vrat ik het op of het niets was... En nu is het speciaal dat je het niet eens iedere dag durft te eten. Heb vanmiddag een advertentie op mp gezet met de vraag voor gratis kleding gevraagd voor de kleine man. Kreeg ik een mailtje van iemand van de kledingbank.... t is misschien raar maar ik voel me dan wel weer te goed om daar heen te gaan. In mijn ogen zijn er altijd mensen die het nog slechter hebben dan wij... al denk ik dat dat niet kan, maar goed..... Zat me af te vragen wat ik nou eigenlijk woog toen ik bij mijn ex weg ging.... Weet dat het in jan 96 kilo was... en nu nog maar 74... dus sinds jan 22 kilo. Ben er blij mee hoor maar je hebt nu het volgende probleem er dan ook weer bij... kleding veel te groot. Loop nu echt in soepkleding haha, maar als mijn uk er maar goed bij loopt vind ik het prima. Morgen ga ik nog even dingen uitzoeken wat ik op mp kan zetten en hoop dat ik daar nog wat geld uit kan slepen zodat er weer rekeningen betaald kunnen worden en eten gehaald kan worden. Vrijdag komt het salaris van mijn vriend weer binnen en kunnen we even naar de aldi om weer wat boodschapjes te halen. Hoe gaat het verder met jullie lijnen?
Even een upje. Que: wat een ellende meid! Een vriendin is vrijwilligster bij de voedselbank geweest. Het is geen schande om kleding of eten bij de kleding of voedselbank te halen. Maar ik snap wel dat je je 'bezwaard' voelt. Mowtom en kirst: Hoe was de primark? Leuke dag gehad? @ all. hier net een grote stap (voor mij dan) gezet. Na 3 jaar ben ik weer naar de tandarts geweest. Resultaat: 2 gaatjes, waarvan 1 in mijn verstandskies die er misschien toch uit gaat. Begin oktober weer terug. Hoe bang ik ook ben voor de tandarts, ik ben blij dat ik gegaan ben. Lijnen gaat tot nu toe redelijk. Gisteren wel helaas een stuk appeltaart op, maar vandaag weer opletten.
@Moi89: Heb respect voor je dat je naar de tandarts bent geweest!! Heb in hetzelfde schuitje gezeten en ben nog steeds bang . Het liefst wil ik dat mijn vader nog elke keer meegaat , maar dat doet ie niet meer. Ga nu 1x per jaar heel braaf naar de tandarts, altijd in januari en maak dan meteen een afspraak voor de het jaar erop. Anders maak ik namelijk geen afspraak en zijn we zo enkele jaren verder. De primark was wel ok, was er niet heel erg van onder de indruk en de smaak kleding was niet echt mijn smaak. En wat een chaos en drukte , nou ik ga daar denk ik nooit meer naar toe. Maar we hebben wel een superleuke en gezellige dag gehad en hebben nog heerlijk kunnen winkelen in het overdekte centrum. We kwamen in ieder geval met genoeg tassen thuis . Hier gaat het "lijnen" ook redelijk. Zin nu nog steeds op hetzelfde gewicht zoals op de banner en mijn eerste doel voor de vakantie ga ik helaas niet meer halen. Heb ik helemaal aan mezelf te danken . Maar gisteren weer fanatiek gesport. Eerst tai-bo en daarna Zumba. Was heerlijk, maar ook vermoeiend, de instructeur van tai-bo was erg fanatiek . Maar heb het overleefd. Helaas kan ik de komende 3 weken niet, maar heb daarvoor in de plaats wel een heerlijke vakantie. Moet komende week nog 3x werken en dan eindelijk die welverdiende vakantie!!!
Ik heb met de tandartsassistente afgesproken dat ik elk half jaar een sms krijg dat ik een afspraak moet maken. Dat helpt mij wel denk ik. Jammer dat Primark tegenviel.Ik ben er zelf ook absoluut geen fan van, maar het overdekte gedeelte is wel leuk inderdaad.
Hej meiden, Ik probeer nu vaker hier me weer te melden. Primark tja is een goedkope winkel maar vind zelf de kwaliteit ...... zal t maar niet zeggen Dit weekend is mijn kleine man uit logeren bij mijn zus. Had net mijn zwager aan de telefoon om te vragen hoe het ging.... Hij heeft vandaag overdag niet geslapen. Dat wist ik al, maar toen hij naar bed ging vond hij het erg eng allemaal... voel me nu zo schuldig, maar ooit moet het erg toch van komen dat hij eventjes een nachtje weg is. Kan ik even tot rust komen. Uit eindelijk is hij om half 9 in slaap gevallen. Ben benieuwd of hij de hele nacht slaapt. Morgen ochtend maar weer even bellen om te vragen hoe het gegaan is. Zondag weer 300 km rijden om hem op te halen. Helaas moet mijn vriend werken, maar goed ben vandaag ook alleen op en neer gereden.
Ja Que, ik (en ik neem ook aan de rest) zijn een beetje druk. Ik heb trouwens je topic gelezen. Wat heftig dat je het allemaal niet zo goed onder controle hebt in je huis. Hopelijk gaat het met lijstjes afwerken lukken meis. Lijnen gaat hier goed. Hopelijk blijft dat zo de rest van de week. We zullen zien,
Que, hoe gaat het nu met je? Lukt het beetje om met afstreeplijstjes te werken om zo je huis op orde te krijgen? En hoe gaat het met de rest van de lijnende mensen? Hier gaat het redelijk. Gister wel ongesteld geworden, dus zat ook een beetje in een snaaibui. Gelukkig het alleen gehouden bij een handje gezondheidsmix (vraag me af waarom ze zo'n caloriebom/suikerbom gezond noemen). Fijne dag allemaal!
Nou gister en vandaag zeer weinig gedaan moet ik zeggen, maar dat komt door mijn rug en mjin schouder. Volgende week maar even weer een afspraak maken met de huisarts. Vragen of ze nu een injectie in die schouder willen zetten omdat de medicijnen niet helpen..... Bedankt he ex!!! Verder gaat het wel redelijk. Kijk erg uit naar 25 sept. zondag 25 september is er een tweedehands kinderkleding en speelgoed beurs in Theothorne te Dieren. Er zijn 40 stands aanwezig. De beurs is van 11 tot 14.30 de entree is 1 euro per volwassene, dit gaat naar een goed doel dit keer de dierense speeltuin. Zie www.kkbdieren.hyves.nl voor meer informatie Heb stand nummer 25. Hoop dat ik een hoop kan verkopen zodat ik schulden kan gaan aflossen en rekeningen kan gaan betalen...
Que, wat naar van je rug. Hopelijk kan de huisarts je helpen. Denk nu maar eerst even aan jezelf. Je hebt tijd nodig om alles te verwerken en dan ook nog met je rug erbij, is niet fijn. Hier heb ik gister een hele goede lijn dag gehad. Ik had introductiedag van mijn master. We hebben met zn allen bijna 3 uur door de stad gestept. Enorm intensief, dus ik heb mijn sport moment ook weer gehad. Daarna wel gebbq'd, dat weer wat minder, maar dat mocht ook wel na alle intensieve activiteiten. Heb nu echt enorme spierpijn.