Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Meiden wat is het hier stil!!

Ben het niet gewend dat er zo weinig meer gekletst wordt.

Hoe gaat het met iedereen??

2. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Que het is hier inderdaad erg stil. Ik heb geen idee waar iedereen is. Zelf ben ik nu weer begonnen met de studie en maak daarom lange dagen. Hierdoor heb ik niet echt tijd om veel te reageren. Ook heb ik lijnen heel even op een laag pitje gezet, aangezien dit heel veel tijd en energie van me vraagt.

Hoe is het bij jou?

3. Que

Que Niet meer actief

Hier gaat het naar omstandigheden goed.

Moet een hoop dingen regelen met de advocaat en alles.

Maar meiden, waar zitten jullie toch allemaal????

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Kirst en ik zijn beiden op vakantie. Vrees dus dat en hier in ieder geval niet veel gelijnd gaat worden;) . Na de vakantie wil ik gaan beginnen met ww.
    Tot over een week weer...

5. Que

Que Niet meer actief

Fijne vakantie en geniet ervan!!!!

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ben weer terug na een heerlijke vakantie van 2 weken :D. Lekker veel zon, zee en strand en de meisjes hebben vreselijk genoten. Niet echt gelet op het eten, maar volgens mij heb ik ook niet buitensporig veel gesnoept. Deze week ga ik weer de draad oppakken en wil ik nu echt eens mijn einddoel bereiken!!! Ga in ieder geval het sporten weer oppakken en ga weer extra op het eten letten. Ik laat het even hierbij voor nu, ben wel moe na die lange tocht vanuit Italie, dus kom morgen weer ff verder kletsen!! Doeiiiiiiiiii :)

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He Dames ben er weer. Het is idd erg stil geworden bij dit clubje. Zijn er nog mensen die het mee een nieuw leven in willen blazen?? Ben namelijk wel een grote vorstander, zeker nu het dagelijks leven weer begint en we richting het einde van het jaar gaan. Vandaag start voor mij weer het begin van het "lijnen" aan en heb eigenlijk jullie steun daar hard bij nodig :D. Ik zou het dan ook leuk vinden als jullie weer met mij meegaan doen en we elkaar weer via deze weg de strijd tegen de kilo's kunnen gaan winnen.

Gisteren ben ik met Mowtom naar de WW geweest, niets voor mij, maar wel voor haar en ga haar daarin steunen en het motiveert mij ook om weer de draad op te pakken waar ik voor mijn vakantie zo goed mee bezig was. Nu de oudste naar school gaat krijg ik al meer beweging omdat ik haar met de fiets naar school breng en ophaal. Maar wil ook iedere donderdag naar de sportschool om 2 lessen te volgen. En dan op dinsdag en vrijdagmiddag te gaan sporten als beide meisjes op school zitten. Op maandag doe ik mij strenge lijndag, omdat ik dan altijd moet werken en ik dan toch weinig tijd heb om te snaaien en de andere dag in de week dat ik moet werken doe ik ook streng. Verder niet snoepen en bewust eten. Dan moet het lukken om die laatste kilo's kwijt te raken!!

Nou ben benieuwd hoe het met iedereen is!!

Liefs Kirst

8. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook voor. Heb komende tijd niet enorm veel tijd, dus ik kan niet heel veel reageren, maar elkaar steunen ben ik voor! Hier begin ik a.s. maandag met mijn stage van 9 maanden, dus als ik weer wat ritme heb denk ik dat ik ook beter op de lijn kan letten nu. (Nu ik veel aan het studeren thuis ben, grijp ik heel snel naar verkeerde dingen).

Succes meiden!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heel cliche, maar regelmaat is zo belangrijk ;). Heb daar ook het meeste baat bij. Heb aan Motwom een envelop gegeven met daarop mijn huidige gewicht, mijn streefgewicht voor 21 december. Als dat gehaald is gaan we de dag erna shoppen :D. Dus heb een goede stok achter de deur. Daarnaast heb ik ook mer haar afgesproken dat ik iedere week mijn gewicht doorgeef. Maar heb ook zo de steun van jullie nodig en ik wil jullie ook mijn steun geven, omdat ik weet hoe moeilijk deze strijd is en altijd zal blijven :). Maar we gaan er gewoon weer voor! Wat voor stage ga jij lopen? Succes daar in ieder geval mee en hopelijk dat die structuur en regelmaat je helpt!

Deel Deze Pagina