Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou ik zou nu best een frietje op kunnen met een lekkere frikandel speciaal en een grote klodder mayo!! :D
    Daar drink ik maar WEER een kop thee op, volgens mij mijn 15e kopje van vandaag ;)
    Ik denk echt dat we over een week een stuk minder zin hebben in al die lekkere dingen (dat hoop ik dan he ;))

2. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    wij hebben zo;n tefal actifry (schrijf je dat zo?)
    dat is echt ideaal...
    gewoon zakken friet, hoeft er geen olie in
    en als je zelf aardappeltjes wil bakken of zelfgemaakte friet, 1 lepel olie en ze zijn heerlijk!

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dames geen snack momenten nu hoor ;) ga dan maar snel je bed in dan vergeet je het misschien (haha ik zit nu ook in bed met mn laptop )

Oh ja zijn b.v rosti's of van die aardappeltjes uit de oven heel slecht ? Wij aten dat namelijk toch wel 1 - 2 x in de week en mijn vriend vind dat heel erg lekker! Maar is dat wel verstandig ? (zonder verder mayo ofzo )

4. Que

Que Niet meer actief

Kijk je uit dat je niet te veel thee drinkt, straks kan je niet slapen hahahahaha. Ik drink hier alleen maar water. In de keuken want mijn glas is weggehaald door manlief, dus moet daar verplicht drinken. Ach iedere stap met die shitkrukken is weer een beetje verbranding van mijn eten.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hallo allemaal...
    ik denk dat ik me bij dit drukke groepje ga aansluiten..

ik ben jannie, 30, in feb 6 jaar getrouwd en 10 jaar samen met mijn lieve man..
    we hebben 2 heerlijke mannetjes, waarvan de oudste nu naar school gaat. we hopen snel in verwachting te zijn van ons 3de wondertje, maar tot die tijd proberen nog ff wat kilo's kwijt te raken..
    ben nl 163 en weeg 75 kilo (woog 80, dus ben al 5 kwijt)

ben vandaag begonnen, maar vanavond alweer gezondig.. 5 langevingers en een klein handje tijgernootjes...
    morgen 4x 20 minuten fietsen.. hopelijk helpt dat..

iedereen s6!

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Volgens mij zijn die krokante laagjes om die aardappel niet heel erg goed voor je lijn, maar weet het niet zeker hoor. Naar mijn idee is het beter om gewoon aardappels te eten (al eet ik ook liever dat soort aardappels :)) Ga zo ook maar in bed liggen en denken aan de ochtend dat ik weer lekker kan ontbijten, een schaaltje yoghurt met cruesli ;)

Maar moet zeggen dat ik met dit topic ook weer enorm geholpen ben. Kan mijn frustratie kwijt ipv dat ik ga zitten eten:D, en raak ik op deze manier weer gemotiveerd om de strijd tegen de kilo's aan te gaan. Het idee van die lijst staat me ook aan, omdat ik me dan moet verantwoorden....Heel goed dus!!

@Jannie, Welkom bij de club en hopelijk gaat het je, net als alle andere meiden lukken! Succes en hopelijk dat er snel een 3e wondertje bij mag komen!

7. Que

Que Niet meer actief

Ja ja meiden het lijstje begint al aardig vorm te krijgen.

Ik hoop dat iedereen nog even zijn gegevens door wil geven zodat ik er morgen weer mee verder kan en dat ik maandag alleen nog jullie afgevallen kilo's hoef in te vullen.

Ik ga nu lekker naar bed. Moet eerst weer die trap op klimmen naar boven. Ben blij als ik weer normaal kan lopen. Mijn hele knie is paars.

Slaap lekker meiden!!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Slaap lekker!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik ga hier ook mijn bed opzoeken. Iedereen een fijne nachtrust en morgen weer gezond van start ;)

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi meiden,

Ik wil me ook wel graag hier aansluiten als dat kan. Sinds vandaag weer de draad opgepakt na een beetje rommelige maand december.
    Ik ben op 17 sept. jl bevallen van een mooie zoon Olliver, en sind die dag is mijn gewicht dalende. Ik woog die dag rond de 125 kilo, inmiddels was dat vanmorgen 94,8 kilo. Dus ik heb er al heel wat af gelukkig!

Ben 1.65 m lang trouwens... ik wil graag naar 60 kilo, maar of dat mogelijk is voor mij weet ik niet. Dus eerst maar eens onder de 80 zien te geraken en dan ben ik al heeeel blij!

Overdag gaat het bij mij altijd wel vrij goed, alleen nu in de avond vind ik het ook moeilijk, herkenbaar denk ik voor jullie.

Ben benieuwd hoe het gaat... mijn man doet ook mee, en hij woog vanmorgen 95,2 en wil graag naar de 75 kilo. Hij is wel een heeel stuk langer als ik, maar die 20 kilo minder zal hem goed staan denk ik:D:D:D

Ik heb vanavond twee dubbele mokken vol met senseo's gedronken, en dat helpt wel moet ik zeggen. Zo nog een grote bak thee naar binnen en een groot glas water, en dan denk ik dat ik wel genoeg op heb aan vocht voor vandaag.

Que ik zal mijn gegevens ff aan je pb'en... super dat je het lijstje bij wilt houden!

Slaap lekker voor straks allemaal!

Hadassa

11. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Lekker gesport vanavond. Uurtje zumba. Zit nu op 2.5 liter vocht! ( Water en thee ) Erg blij mee. Mijn ontbijt voor morgen: 2 gekookte eieren. Heerlijk en ik zit er lekker lang van vol.
    's avonds vind ik ook het vreselijkst.. Een chippie of toastje is zo snel en makkelijk gepakt...:( TOT MORGEN :D:D

12. Que

Que Niet meer actief

Ik ga nu afsluiten

Nog even voor iedereen.

Willen jullie je gevens aan mij per PB sturen. Dus je gewicht en je streefgewicht. Dan kan ik het lijstje gaan maken zodat we deze maar 1x krijgen ipv 10x per dag.

Dan ontvang ik graag op maandag een pb-tje hoeveel je bent afgevallen zodat ik op maandag avond (of eerder als iedereen het snel doorgeeft) het actuele lijstje kan neerzetten.

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb je een pb gestuurd meid

14. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    en oh ja ik heb ook zo'n trek in iets lekkers grrrr net maar een appel nog gegeten om 21:00 en zo lekker slapen..

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wat is er veel gepost!
    Gelukkig geeft het forum afleiding als de snaai- en graai honger zich weer aandient...

Mijn 1e Sonja Bakker dag zit erop.
    Het viel me niet tegen, rond een uur of 17.00u kreeg ik een enorme hongerklap en zo'n rillerig gevoel, maar ik ben sterk geweest.

Vandaag boodschappen gedaan, dus alle benodigdheden voor het dieet zijn in huis.
    Ik las trouwens iets over de site valtaf.nl , daar heb ik ook een profiel, is leuk en handig, een aanrader dus.

Vandaag werd ik echt geconfronteerd met het feit dat ik normaal de hele dag wel loop te snaaien, plakje kaas, snoepje, koekje etc. Niet normaal!
    Ik hoop dat ik mezelf in toom kan houden.

Welterusten allemaal!

16. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    que ik heb je gepbt.

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen allemaal.

hier gaat het normale leven weer beginnen... dus stap zo op de fiets om zoonlief naar school te brengen.. heb ik voor 10 uur mijn sport er al weer op zitten ;) goed begin is het halve werk...
    s6 allemaal vandaag

mijn lijstje tot nu toe:

O: kop koffie met halvamel, 1 volkoren boterham met halvarine en appelstroop, 1 glas water

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    goedemorgen meiden,

mag ik met jullie meeschrijven?
    Ik ben van plan om vanaf donderdag sonja bakker te gaan doen (dat ligt er alleen aan wat de internist vandaag te vertellen heeft of ik dat ook mag of niet...)....
    Ik moet afvallen (zo'n 20 kg) om aan onze eerste echte poging ivf te mogen beginnen! Ben dus fors te zwaar (overigens is dit voor een deel mijn eigen keuze, heb nl al een poging gehad maar maakte te weinig follikels aan en dat kan aan mijn gewicht liggen)

19. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Que heb je een pb gestuurd met mijn gegevens en zal je nu elke maandag een pb sturen hoeveel ik ben afgevallen. Heb je al in mijn contactlijst staan, zodat ik je sneller kan vinden.

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Gisteren mijn eerste dag netjes overleefd, heb zelfs een snoepje afgeslagen hahaha....was maar een tum tummetje, krijgt ons meisje na het eten. Had het alleen gisteravond wel koud en ben toch veel naar de wc geweest om te plassen, komt van al dat water.

Vandaag ben ik alleen. Kleine meid is naar het kdv en normaal moet ik werken, maar zit nog thuis met mijn arm (scheurtje in pols). Het gaat gelukkig wel iets beter en hoop dat als ik morgen weer op controle ben geweest dat ik volgende week weer kan werken. Moet mezelf alleen nu bezig houden, want anders ga ik snoepen. Zo me aankleden en het huishouden doen en straks boodschappen en vanmiddag de kleine meid weer ophalen, kom ik ook even weer buiten wat frisse lucht en weer een stukje lopen.

Mijn ontbijt was een krentebol met kaas en een glas jus orange, maar heb er ook een kop thee bij op. Ben bezig met gezond genieten met sonja en eten vanavond rode kool. Ben begonnen met week 1, alleen heb gisteren en vandaag omgedraaid, omdat het eten van gisteren korter houdbaar was. Dat is dan toch goed, de dag helemaal omdraaien?

Nou succes allemaal vandaag weer.

20. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Kreeg trouwens gisteren een waardebon van XL Paris en heb mezelf voorgenomen dat als ik de kilo's kwijt ben, ik van die bon een luchtje ga uitzoeken en de bon is geldig t/m juni 2011, dus ik ga ervoor, maar mijn grootste motivatie is toch wel mijn gezinnetje, want als ik straks lekkerder in mijn vel zit is dat voor iedereen fijner.

Deel Deze Pagina