Ja misschien is het handiger om steeds gewoon zelf het laatste berichtje aan te passen. Anders ga je veel werk krijgen kleintje . Oh en je hebt nogal stof doen opwaaien in een ander topic. Niet aantrekken hoor, stopt wel weer even plots als dat het gestart is!
Doen we gewoon zoiets: - bereke, huidig gewicht: ? kg, reeds ? kg verloren, nog ? kg te gaan, bmi van ?
En dan steeds via quote jezelf toevoegen en gegevens aanpassen? Ik vul mijn gegevens morgen in na mijn eerste weegbeurt .
Hallo! Ook ik moet wat kilootjes kwijt. Ik woon ook in Brabant (omgeving den bosch) samen met mijn vriend. In 2008 is onze eerste dochter geboren en 26 oktober jl. onze tweede dochter. Ik ben 1.70 m lang, weeg nu zo'n 72-73 kilo en zou graag naar de 65 gaan. Ik volleybal altijd, maar dit seizoen heb ik niet meegedaan, dus het duurt even voordat ik weer kan volleyballen. Ik moet dus nog iets verzinnen om te gaan doen. Ik heb een ks gehad, dus mijn buikspieren zijn nu helemaal niks meer waard dus dat moet ik rustig opbouwen. Ik heb al vaker geprobeerd deze kilootjes eraf te krijgen (toen ik zwanger wilde worden van de eerste heb ik er zo'n 7 kilo aangegeten voordat ik uberhaupt zwanger was, die zijn er na de bevalling ook niet meer afgegaan en die zaten er dus al weer aan bij de tweede zwangerschap). Maar het lukt me telkens niet om het vol te houden, misschien lukt het met zo'n topic wel, ik hoop het in ieder geval. Wat ik trouwens wel ga doen is een foto maken in bikini, daar schrik ik dan zo van dat telkens als ik wil zondigen ik aan die foto moet denken of hem er even bij moet halen haha, eerder heeft het zien van een foto waar ik te zwaar op was ook erg geholpen dus wie weet. Succes allemaal!
Ik wil ook graag meedoen. Ik moet er niet veel vanaf, maar wil graag een stok achter de deur. Dit is namelijk poging 641 om af te vallen. Ik ben een paar jaar geleden 14 kilo afgevallen. Van 75 naar 61 kilo. Toen heb ik heel veel gehad aan het forum van Sonja Bakker. Op moeilijke momenten ging ik altijd typen. Nu ben ik door ziekte en medicijngebruik 5 kilo aangekomen in een half jaar tijd. Die wil ik er dus weer af. Omdat ik in de mmm zit weet ik niet hoe lang ik kan meedoen met afvallen, maar gezond eten is ook nooit weg natuurlijk. Zal morgenochtend wegen en dan vervolgens elke vrijdag mijn gewicht doorgeven. Oh en ik zal tussendoor ook vast wel eens mijn honger/frustraties weg schrijven hihi... Oh, ben verder 28 jaar oud en woon in het midden van het land. Ben getrouwd en heb dus (jammer genoeg) geen kindjes. Natuurlijk hoop ik dat ik straks zo'n twaalf kilo aan kom, maar zolang dat nog niet het geval is wil ik gewoon weer mijn oude gewicht terug! Succes allemaal!
Is misschien ook een optie voor mij, haha. Daar word ik echt niet vrolijk van. Alleen het idee al mezelf op de foto in bikini Ga wel ff denken over die optie, want het is ook wel een motivatie voor de zomervakantie
Ik ga vanaf morgen beginnen met lijnen. Ik ga streep jhe slank doen omdat ik hier al eerder goed mee ben afgevallen en ik het goed kan combineren met mijn onregelmatige werken... Mag ik met jullie meeschrijven? Ik ben Twinkle ben 33 jaar en weeg nu 75,5 en wil naar 65 kg
Ja ik denk dat we idd zo'n lijstje moeten doen.... Leentje: idd misschien wel een goed idee zo'n foto! Al moet ik zeggen dat ik laatst al geschrokken ben toen ik foto's zag van 3 - 4 jaar terug toen had ik een plattere buik... (maar goed inmiddels is er natuurlijk wel een kind uit gekomen )
Ik wilde zo'n lijstje maken en dan met naam, gewicht, streefgewicht en afgevallen maar ik krijg dat niet naast elkaar ? Of moet ik dat dan eerst in Word maken ?
Ik heb echt geen idee hoe je zo'n lijstje kan maken . Ik heb echt het verstand van een knol als het gaat om pc's Hopelijk dat iemand het hier wel voor elkaar krijgt?
kleintje: zal het even kopieeren: De voedingsmiddelen die noodzakelijk zijn om gezond te eten, zijn in het Streep-je-Slank-dieet verdeeld in vijf groepen, de zesde groep is voor de extraatjes. Ieder voedingsmiddel uit elke groep vertegenwoordigt een aantal vakjes. Hoeveel vakjes dat zijn, is terug te vinden in de Streep-je-Slank-tabel op deze website. Door iedere dag uit elke groep de aangegeven hoeveelheid vakjes te eten (lees: weg te strepen), ben je verzekerd van een gevarieerd dagmenu dat rond de 1300 kilocalorieën ligt. Kom je vakjes tekort bij de verplichte groepen (1 t/m 5), dan worden deze weggestreept bij de groep extraatjes (groep 6). Na het invoeren van de voedingsmiddelen, zie je boven de tabel gelijk hoe je het deze dag gedaan hebt.
Geen idee hoe je dat doet kleintje. Als het niet lukt, zou ik gewoon alles uittypen (zoals in mijn voorbeeld). Geen tijd aan verspillen .
Ik heb een gave applicatie op mijn smartphone (samsung galaxy) Kan ik Kcal mee tellen en mijn gewicht invoeren enz enz...helemaal leuk!
ik zal me dan ook maar ff voorstellen ik ben setti en woon in provincie utrecht en ga morgen pas wegen en ben vandaag begonnen met sporten en wil ongeveer 7 a 8 kilo kwijt. we hebben een prachtige dochter van 19-02-10 en we gaan op 13-08-11 trouwen en ik heb er nog 3 kilo aan zitten van mijn zwangerschap die er niet af wil en voor mijn zwangerschap was ik er al 3 aangekomen door t stoppen met roken ik kijk wel wanneer ik er aan denk en zin heb om me te wegen ik probeer t wel op een vaste dag in de week te doen t noteren van de bmi hoeft van mij niet want daar kijk ik niet naar