Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    240 euro per maand :$ Dat vind ik heel veel geld. Zeker als je 20 tot 30 weken ongeveer nodig zal hebben. Maar ja als het werkt, dan is het het natuurlijk dubbel en dwars waard ;) Hmm ik zal voorlopig nog maar even mijn eigen coach zijn, al moet ik zeggen dat dat niet heel makkelijk is..... :D Gelukkig heb ik een sportpas voor 170 euro per jaar onbeperkt sporten. Moet er natuurlijk wel gebruik van maken, dat is wat anders. Zo fanatiek ik was enkele weken geleden zo rustig zit ik sá vonds weer uitgeteld op de bank :). Beweeg wel veel met de kindjes, maar is toch anders dan echt sporten. Het enige wat ik nu doe is elke maandagavond tennissen. Is ook niet heel erg veel he ;).

Poehbeer succes vanavond en ben wel nieuwsgierig hoe het geweest is!

2. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Je word 1 op 1 begeleid en ja het is een flinke duit, maar ik weet anders ook niet hoe ik af moet vallen en vooral op de plekken waar ik wil afvallen.

3. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is goed dat je voor jezelf kiest hoor Poehbeer. Ik ben benieuwd hoe het vanavond met je is gegaan.

Ik ga vanavond ook weer sporten. Ik vind het alleen altijd zo lastig hoe laat te gaan. Ik ga altijd samen met mijn man (om hem te motiveren, anders ga ik het liefst 's middags). Ik ga alleen eigenlijk het liefst voor het eten (om uurtje of half 6 tot 7 uur en dan daarna eten). Maarja, manlief gaat altijd het liefst eerst eten, en dan moet het eten nog zakken. En dan wordt het pas vanaf een uurtje of 7 sporten. Ik heb alleen zo'n hekel aan zo laat sporten, aangezien het altijd zo druk is. Ook heb ik na het eten vaak niet zo'n zin meer om te gaan sporten. We zullen zien hoe het vanavond gaat.

4. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    he poebeer.....hoe is het gegaan?
    als ik het goed begrijp heb je dan dus een personal assistent?

5. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Ga Zlim doen. Het kost wel wel even wat geld, maar je word wel goed begeleid, krijgt een dietiste waarmee je 1x in de week een gesprekje mee hebt, krijgt begeleiding bij het sporten en ze geven garantie tot 20 cm. afslanken, maar bij mij zal het 54 cm. totaal worden en dat is 5-8 kilo en moet ik tussen de 66-68 gaan zitten met mijn gewicht en kan ik ook een kledingmaat kleiner aan. SB is te weinig aan wat je qua voedingsstoffen binnen krijgt en moet morgenochtend beginnen met 2 boterhammen en ja 1 1/2-2 liter water extra drinken per dag. Woensdag ga ik beginnen en wil de maandag en de woensdag doen van 18-19 uur en als een van die dagen niet uitkomt dat ik dan de vrijdagmiddag van 15-16 uur doe. Man lief steunt me en staat achter me, maar dan moet ik er ook echt wel voor gaan en dat heb ik mezelf, hem en het instituut beloofd. Ik denk dat dit de manier is om echt op gewicht te komen en het te behouden, ook door extra te bewegen.

6. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Trouwens dank je wel voor jullie belangstelling en Moi ja in de avonduren is vaak net even te laat hé en zeker met een volle maag, maar het scheelt als ik ga sporten heb ik het eten al wel op, maar omdat ik er al naar toe moet fietsen scheelt dat ik dan mijn eten al kan laten zakken.

7. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    stap 1: figuuranalyse
    stap 2: doelgericht bewegen
    stap 3: ozontherapie
    stap 4: voedingsadvies
    In 4 stappen naar een mooi figuur

[​IMG] Stap 1: Figuuranalyse

Iedereen is anders. Daarom analyseren we eerst je figuur en stellen we je persoonlijke afslankprogramma op.
    meer over figuuranalyse

[​IMG] Stap 2: Doelgericht bewegen

Je krijgt individuele begeleiding om af te slanken precies waar jij dat wenst.
    meer over doelgericht bewegen

[​IMG] Stap 3: Ozontherapie

Met de ozonzuurstoftherapie behoud je een strakke en gladde huid, zelfs als je vele kilo's afvalt.
    meer over ozontherapie

[​IMG] Stap 4: Voedingsadvies

Je krijgt voedingsadvies op maat van diëtisten en voedingsdeskundigen. Geen streng dieet, wel een gezond eetpatroon dat je makkelijk volhoudt.
    meer over voedingsadvies

8. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    weet niet of dit mag, maar dan kunnen jullie zien hoe het werkt en volgens mij is dit een hele goede methode. heb het even gekopieërd van de site zelf.

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wow, heb bewondering voor je hoor Poehbeer!! Wens je ook superveel succes. Zou het ook wel willen hoor, maar kan helaas geen 240 euro in de maand missen ;) Ben benieuwd hoe het gaat, laat ons maar weten!

10. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Het gaat me niet schrikken....648 euro kosten voor 15 weken en dat is met 10% korting. Ik weet het het is heel veel geld, maar dit moet de manier voor mij zijn om mijn streefgewicht te gaan halen (66-68 kilo). Kan me niet meer herinneren hoelang het geleden is dat ik dat gewogen heb. Ja Kirst ik kan me voorstellen als je het geld er niet voor hebt, maar wel fijn dat je me succes wenst en laat jullie zeker weten hoe het gaat.

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja da's ff schrikken, maar wat je zegt als je eindelijk weer eens op je streefgewicht komt!!! Gaat je zeker lukken met al die hulp en anders denk je maar even aan je portemonnee als het even tegen zit!!

12. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Ik vind het echt super goed dat je er echt voor wilt gaan.
    GO GO GO:)

13. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    dank jullie wel, vind jullie reactie´s heel erg lief zoiets doet me ook al heel goed ookal ken ik jullie verder niet en ja denken aan de portomonee en dat is misschien nog wel de grootste motivatie hahaha, maar ook voor mezelf zodat ik me straks goed voel.

14. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    duik zo mijn bed in. al sinds vrijdagavond keelpijn en vooral ´s morgens en ´s avonds. slaat op mijn keel zodat ik hees word hahaha. als ik dat volgende week woensdag maar niet meer heb aangezien ik dan naar marco borsato ga.

slaap lekker meiden en blijf gewoon meeschrijven, reageren en jullie op de hoogte houden hoe het gaat, want hier ben ik begonnen met de rede dat ik wil afvallen.

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nee niet ziek worden hoor!! Ach en marco kan je toch wel missen, is toch niks aan....:p Hahaha. Weltrusten!

16. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Slaap lekker en droom maar van je mooie nieuwe lijf.:)

17. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poehbeer, ik vind het heel erg knap van je! Heel veel succes en hou vol he?

ook niet ziek worden. Ik ga volgende week ook naar Marco Borsato, maar ik ga vrijdags. Helemaal zin in!

18. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Voel me goed hoor, alleen last van mijn keel.
    Vanmorgen begonnen met mijn eetboekje in te vullen, maar die twee glazen water vielen even tegen. Misschien kan ik dat beter voordat ik eet drinken, want nou viel het toch wel zwaar op de maag. Morgen ga ik dan voor het eerst sporten, ben benieuwd.

@Made ik heb lekker geslapen, jij ook?

@Kirst ik ben dus niet ziek en Marco is toch niks aan...:p laat die dat maar niet horen hahahaha.

@Moi wat leuk zeg dat jij ook gaat. Ik zal niks erover op zetten hoe het allemaal gegaan is, is het nog een verassing voor je (wel natuurlijk dat het keigaaf was).

@All stond vanmorgen wel anders op nu ik weet dat ik er echt wat aan kan doen en zo snel al en zo´n boekje is even wat werk, maar wel goed voor mij. Moet nu het snaaien wel laten, want anders krijg ik op mijn kop hahaha aangezien ik dat ook moet noteren. Weet alleen niet of het verstandig is om me elke maandagochtend te wegen aangezien ik de twee keer dat ik ga ook al daar gewogen word, al is dat wel ´s avonds. Ben heel erg benieuwd. Ja kan mijn man twee avonden alleen ons meisje naar bed brengen, maar het scheelt wel dat ik die dagen al de hele dag met haar gehad heb.

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Nee niet ziek worden. Goed dat je zo gemotiveerd bent opgestaan. Ik moet zeggen dat mij dit ook weer motiveerd, raar maar waar ;). Ben dus vanmorgen ook supergoed begonnen en hoop dat ik dit vast kan blijven houden, net zoals jij!!

Ik zal verder mijn muziekvoorkeuren maar voor me laten, hahaha. (ik pest een vriendin van mij er ook altijd mee, die gaat ook altijd naar Marco Borsato :p)

20. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf ook niet echt fan van Marco Borsato hoor. Ik luister het maar af en toe. Maar ik ga gezellig met vrienden erheen, dus dan vind ik het wel leuk. Ik ga dus zeg maar meer om de gezelligheid.

Deel Deze Pagina