Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo de pannenkoeken waren heerlijk. Echt even van genoten. Morgen weer lekker aan de lijn. Zo af en toe wat lekkers, daarmee kan ik het wel heel goed volhouden.

2. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    En meiden, hoe is het nu met het afvallen?

3. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @made 0,3 ons is natuurlijk niks, een keer naar de wc en het is er weer af.

@moi fijn dat je zo van de pannenkoeken hebt genoten en dat moet zeker een keer kunnen.

@All hier een mooie moederdag. Kreeg van ons meisje een doosje zelfbeschilderd met 2 bonbonnetjes erin, ik er een op en mijn man en ik kreeg van mijn man een nieuwe laptop. Mijn oude was echt kapot, acu deed het haast niet meer en in het beeldscherm aan de achterkant zat een flinke barst waardoor mijn scherm steeds uitviel. Hij was er nu klaar mee en ik heb steeds 2 de handse gekregen en opzich niks mis mee, maar nu vond die het tijd voor een nieuwe en heb een packard bell een mooie zwarte 15" en ben er echt super blij mee, wist niet wat ik zag vanmorgen. Vanmorgen naar de dierentuin geweest en straks een stukje fietsen als de kleine meid de slaap uitheeft. Qua afvallen mag ik niet klagen, gaat lekker. Heb nu een broek aan die laatst nog wat strakker zat en qua eten gaat het ook goed, dat is dan weer goed van zo'n eetboekje. Je bent dan bewust wat je eet. Morgenavond weer sporten en gaan ze me ook weer wegen, ben benieuwd. Doe mijn best inieder geval.

Fijne (moeder) dag....

Poehbeer

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    En iedereen genoten van het mooie weekend?? Hier wel. Echt Gent is een aanrader om een keer naar toe te gaan. Een mooie stad met die van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat leeft! Natuurlijk weer te veel gegeten, maar heb het met smaak gegeten :D. Morgen dus weer braaf aan het water en komkommer ;). Gelukkig de komende tijd geen dingen meer gepland staan waar eten centraal in staat, hahaha.

5. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    hihi de 0.3 kilo zal wel meer zijn....vandaag met varen veel te veel gegeten..allemaal toastje en heel veel rose gedronken.

@ poehbeer....veel succes morgen

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Made: Morgen ook weer rustig aan doen. Is toch wel verleidelijk om met dit mooie weer een glaasje rose te drinken en taostje te eten :D Voor je het weet heb je een heel pak toast op en een heel bakje salade ;)

@Poehbeer: Succes weer met sporten. Ik mag morgen ook weer, maar dat is tennissen, dus daar val je niet echt van af.

7. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    pffff vanochtend op de weegschaal gestaan en ik ben ruim een kilo aangekomen in een weekend....
    deze week maar weer eventjes op rantsoen.

@kirst78 van tennissen val je wel degelijk af hoor!

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Made: Een kilo, maar komt vast en zeker ook doordat het nu zo warm is en je meer vocht vast houdt ;). Er deze week weer helemaal voor gaan!!

En ik ga ervoor met het tennissen, het ben in beweging, dat is het belangrijkste!!! :D

Fijne dag allemaal!

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen!

Ik heb me al veel te lang niet meer 'gemeld' haha. Het sporten heeft de afgelopen anderhalve week op een laag pitje gestaan doordat ik elke avond iets te doen had. Deze week gelukkig wat rustiger dus dan moet het weer goed gaan. Maar die laatste twee kilo's zitten zo ontzettend vast aan mijn lijf :D. Ik hoop ze echt over een maand kwijt te zijn.

Iedereen een fijne dag!

10. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hoor.... Ik ben ook een halve kilo bij gekomen.
    Twee avonden BBQ is niet geweldig voor de lijn!
    Ik werk met verstandelijk gehandicapten jongeren, en krijg me deze week toch wat commentaar! Ik was zwanger, en ik moest afvallen. Nu kun je hun dat niet kwalijk nemen dat ze dat zeggen. Maar ik zit nu toch wel een beetje in de put. Ach ja, ze zeggen ook wel een beetje de waarheid. Vandaag maar weer verder gaan dan...
    Gelukkig heeft iedereen zo te horen een fijne moederdag gehad! Heerlijk!

11. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Goedemorgen even teruglezen,

@Kirst genoten van je weekendje Gent, leuk hoor en er nu weer tegenaan hé. Succes! Veel plezier met tennissen.

@Made een kilo erbij, heb je niet genoeg gedronken? Ik leer als ik bij het drinken ook een glas water drink, ik natuurlijk meer naar de wc moet, maar ook beter afval.

@Leentje leuk om jouw naam weer te zien en die twee kilo krijg je er wel vanaf hoor.

@Wendypas als ze dat zeggen zal je dat best wel pijn doen, ookal zijn het verstandelijke gehandicapten. Vind het wel knap dat je met hun kan werken, ik ben er geen persoon voor, maar ja als je denkt dat ze gelijk hebben dan moet er zeker wat vanaf hé, succes!

@Hier de benedenboel gedaan, ga zo boven de boel doen. Net wat gegeten en gedronken (thee, water en een eierkoek). Heb zin om vanavond weer te sporten en ga me best doen om nu alle oefeningen 20x te doen, zal even zwaar zijn, maar het is voor een goed doel.

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Fijn he als mensen zo eerlijk zijn :$. Maar 1 voordeel, als je straks afgevallen bent zullen zij dat ook als eerste zeggen ;)
    Veel succes vandaag!

13. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy: Wat rottig om dat te horen. Je hebt gelukkig voor jezelf de goede stap gezet om af te vallen.

Leentje: succes met die kilo's.

Hier gaat alles weer lekker. Ben helaas niet afgevallen, maar ik ben vandaag ook ongesteld geworden, dus dat zal ook wel meespelen. Nu proberen van de chocola af te blijven.

14. wendypas

wendypas Actief lid

5 mei 2011
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor al jullie lieve reactie's!!!
    Ik zit nu al weer op de home trainer!!

15. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Stom stom stom....hier gaat het eventjes helemaal niet goed...net weer mc gegeten....waarom nou!!!!!!!
    Baal van mezelf, ik was juist zo goed op weg maar ben de kilo;s er echt weer aan het vreten.

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Aaah wat vervelend! Vanaf nu weer doorzetten, je hebt bewezen dat je dat kan, dus nu ook!!! ;)

17. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    ik weet ook dat ik het kan....vind het ook echt vervelend dat ik nu weer zo verkeerd aan het eten ben.
    zeker omdat er snel heel veel aan zit, maar het best weer lang duurt voordat het er weer af is.
    gelukkig eten we morgen brood en heb ik ook tegen manlief gezegd dat er niet iets anders gegeten wordt.

18. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Made een brooddag kan, maar neem je er dan wel iets van een salade of rauwkost bij? Dat advies kreeg ik vorige week ook mee.

@Hier toch iets aangekomen, maar ze zegt als je gezond eet, genoeg beweegt en water drinkt dan hoef je je daar geen zorgen over te maken. Misschien houd je gewoon iets meer vocht vast. Wel heerlijk gesport en gezweten en het viel mee de oefeningen 20x was eigenlijk zo klaar en gaat ook steeds sneller en weet al hoe de oefeningen gaan. Heerlijk. Morgen weer werken en woensdagavond Marco Borsato! Fijne avond en succes allemaal.

19. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Made: nu niet opgeven he? Je bent een keertje in de fout gegaan en morgen begin je gewoon vol goede moet. Succes! Je kan het.

Poehbeer: Jammer dat je aangekomen bent, maar dat kan inderdaad met vocht vasthouden te maken hebben. Bevalt het verder wel goed?

20. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Moi was maar een halve kilo, dus dat viel mee toch en ja het bevalt me prima en omdat je met je benen in een warmtecabine ligt kan je de oefeningen ook makkelijker doen en tot nu toe geen spierpijn gehad, ook niet na de eerste les. Heb nu donderdag een gesprek met de dieëtiste en vrijdag weer sporten en volgende week maandag gaan ze me ook meten na het sporten, ben daar ook wel erg benieuwd naar. Morgen even wat meer water drinken misschien.

Deel Deze Pagina