@Made oeij dat word opletten deze week, succes. @All hier zo werken. Ben benieuwd of ik de mysterie gast zal ontdekken. Die krijgen we langs omdat we meedoen aan slagerij van het jaar, maar aan onze klantvriendelijkheid zal het niet liggen en zien er ook verzorgd uit. Heb alleen 's morgens en 's avonds nog zo'n keelpijn, hoop niet dat dat morgenavond mee gaat werken tijdens het meezingen met Marco anders word het donderdag zo stil zonder stem hahahahaha. Wens jullie vandaag een fijne dag en tot snel en succes allemaal! Als ik het kan, kunnen jullie het ook!
@Made: Da's balen!!! Hoeplijk dat er deze week weer wat afgaat!! @Poehbeer: Gewoon tegen elke klant nog meer aardig zijn dan anders . Hopelijk winnen jullie dan. Je hebt het volgens mij erg naar je zin daar! Echt super!! Veel plezier bij Marco B. Hier tot nu toe een hele goede dag. Samen met de meisjes naar het dorp gelopen om cadeautje te halen voor kraamvisite en de luierdoekjes die bij de kruidvat in de reclame waren. Tussen de middag een tosti gegeten en heel veel water en groene thee. Vanavond eten we courgettesoep. Weet ik tenminste dat ze hier alle voedingsstoffen binnen krijgen .
@All dacht dat die mysterie gast vandaag kwam, komt die volgende week dinsdag nog even geduld dus. Het was vandaag erg rustig, kwam denk ik door het weer, maar wel lekker gewerkt en ja Kirst na wat ik meegemaakt heb is dit echt 100x beter bij deze slager. Fijn dat je een goede dag gehad hebt. Wij hebben hier ook soep op, spinaziesoep met stukjes kipfilet (kippenboulion met spinazie ala creme). Morgenavond naar het concert en nou zag ik op M.B. zijn site dat ik ook nog eens een dagwinnaar ben van de prijsvragen van de mei vakantie en dat ik binnenkort een verrassingspakketje mag ontvangen. Nou mijn week kan niet meer stuk dat moet je geloven.....en dan op het werk alles goed, in de liefde alles goed, met ons meisje alles goed en goed met het afvallen bezig...ik word steeds vrolijker en blijer.
@Poehbeer: Wat fijn dat alles zo goed gaat!! Mag toch ook eindelijk! Geniet ervan en hopelijk dat het ook zo lang blijft! Hier een goede dag gehad. Heb ook geen neiging tot snaaien gehad en echt heel veel water en thee gedronken.De courgettesoep was erg goed gelukt, dus morgen nog wat van eten (heb voor een heel weeshuis soep gemaakt....) Morgen ga ik weer voor zo'n dag
@Kirst78 ja dat hoop ik ook dat het heel lang zo goed blijft gaan. Succes morgen met weer zo'n topdag, ga ik ook mijn best weer doen! Andere dame's we gaan het wel redden samen hoor, kom op hé. Fijne avond, ik duik mijn bed in. Moet me gaan voorbereiden op een topavond.
Hej Meiden, daar ben ik eindelijk weer. Kon niet inloggen op zp........... Maar het is me gelukt hoor!!! Hoe gaat het met jullie? Hier situatie nog steeds ongewijzigd maar er zit vooruit gang in te komen gelukkig!! Inmiddels ben ik totaal 10,1 kilo afgevallen. Nog minimaal 6 kg te gaan. Als het me weer lukt log ik in meiden xxx Que
Hoi Que wat leuk dat je er weer bent...en wat goed dat je al 10 kilo bent afgevallen. @poehbeer....kan me heel goed voorstellen dat je week niet meer stuk kan. hier gaat het eventjes niet zo lekker...al een week s nacht niet kunnen slapen vanwege een baby met heel veel waterpokken en natuurlijk weer aangekomen vanwege slecht eten en al 4 dagen niet gesport omdat ik niet lekker in mn vel zit. hopelijk wordt het snel wat rustiger hier in huis.
Que: Succes! Made: Wat rottig voor je. Ik hoop voor je dat het inderdaad snel beter gaat. Poehbeer: Heel veel plezier vanavond. Ik heb echt al heel veel zin in vrijdag. Ik hoor wel van je of het concert leuk was (vast wel). Hier ging het lijnen gister niet heel top. Vandaag weer een nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik heb alleen wel een beetje een stressdag. Moet vandaag gaan solliciteren voor mijn master die ik in september wil gaan doen. Er zijn 20 plekken en ruim 60 aanmeldingen. Spannend! Gelukkig ken ik wel degene waar ik mee een gesprek heb, maar toch.
@Que fijn dat je je weer even meld. Knap hoor al 10 kilo kwijt en hoop dat je snel alles op een rijtje hebt en dat voor jou en je mannetje betere en mooiere tijden gaan komen. @Made beterschap voor je kindje, waterpokken heerst. Die van ons heeft het nog niet gehad, maar op het kdv hebben vele het al wel gehad, dus houd mijn hart vast. Hoop voor jou dat het snel weer wart rustiger word in huis en dat jij het afvallen weer kan oppakken. @Moi heel veel succes met je solliciatie en let op je houding en ademhaling en meer dan je best kan je niet doen toch. Hoop voor je dat je erbij bent en alvast veel plezier vrijdag en je krijgt zeker te horen hoe het was, maar zal niet teveel verklappen. @All vandaag lekker vrij. Ons meisje is lekker aan het spelen en ik even tijd voor internet. Vanavond gaan we in zwart/ wit. Ja Made dat ik misschien wel leuk om te weten, vanwege het zwart/witte op de cd hoes gaan heel veel in zwart/ wit en ik denk dat ik voor een witte blouse ga met een zwart hemdje en of een zwarte spijkerbroek of een spijkerrokje met zwarte legging en dan zwarte schoenen, even kijken wat het weer gaat doen aangezien we er naar toe gaan lopen. Heb er veel zin in! Fijne dag en succes allemaal en Que fijn dat je je even weer kwam melden.
WHAUW wat een avond zeg! Helemaal geweldig en het was met recht genieten met een grote G. Alles klopte, de muziek, de opbouw, de special effects, de ontroerende momenten (probeer het maar eens droog te houden bij het nummer Dochters als je zelf een dochter hebt) en ook de gastartiesten hebben heel erg hun best gedaan. Lagen uiteindelijk nadat mijn mannetje mijn moeder weer naar huis gebracht, om half 1 op bed en dan valt het wel even tegen weer vroeg eruit, maar hadden het voor geen goud willen missen. Marco Borsato is weer helemaal terug, eigenlijk nooit weggeweest en heeft er een fantastische show neergezet! Marco bedankt! @Made veel plezier vrijdag! @Moi hoe ging je solliciatie? @Hier zo even stofzuigen, wasje wegstrijken en daarna werken, hoef pas om 10 uur te beginnen. Je kan dan denken was dan wat langer op bed blijven liggen, maar nee ontbijt graag met mijn gezinnetje en zo kan ik mooi nog even wat doen voordat ik wegga en dat is wel net zo relaxt.
@poehbeer: Dat klinkt als een superavond! Ik ben heel erg benieuwd naar morgenavond. Heb er echt heel veel zin in. Ik heb dan zelf wel geen dochters (sowieso heb ik geen kids), maar ik vind het echt een heel mooi nummer. Heb er zin in. Sollicitatie ging prima. Ze zei dat ik waarschijnlijk wel toegelaten wordt, maar ze kon het niet garanderen omdat ze de rest van de week en volgende week nog gesprekken hebt. Als het goed is hoor ik het eind volgende week of begin van die week erna. Ik hoop zo dat ik toegelaten wordt. Ik was ook al vroeg wakker. Bij ons zijn ze een flat aan het bouwen en ze vonden het leuk om half 7 de muziek aan te zetten (en niet zo zacht ook). Heerlijk wakker worden dus. Ach ja, dan maar lekker vroeg beginnen he?
@Moi sorry ik dacht dat Made er naar toe ging, maar jij gaat dus morgenavond....nou dat gaat helemaal goedkomen dat weet ik zeker! Lekker zeg dat je zo vroeg wakker werd gemaakt door muziek, maar ja heb je tenminste wel wat aan de dag. Wij waren ook om half 7 eruit, maar dat komt omdat we moeten werken. ....zo strijkwerk is weg en ik ga zo mijn spullen pakken en wens jullie een fijne dag.
...en ik duim voor je dat je word aangenomen, maar wel vervelend dat je nog zolang in spanning moet zitten zeg.
@All hoe is het gegaan vandaag dame's en alles goed met jullie? hier verder alles goed. vandaag moest ik naar de dieëtiste en moet meer brood eten en sommige dingen schrappen of er kleinere dingen voor nemen. heb alleen spierpijn in mijn benen, denk van het lopen gisteren naar en van het gelredome en bijna hele avond staan swingen en springen. hadden wel zitplaatsen, maar je kon soms niet stil staan en zeker niet als het hele gelredome mee doet hahaha en dan vandaag weer werken, maar morgen ben ik vrij en mag dan zaterdag weer. word een rustig dagje morgen.
hoi poebbeer....wat fijn dat je het leuk gehad hebt...wat moet jij allemaal eten van de dieetiste op een dag? hier een hele rare menstruatie, maar 1 dag geduurd, maar dat mss door de morning after pil komen die ik vorige week heb moeten gebruiken. sta momenteel stil met afvallen, maar ach de laatste kilo;s komen nog wel
@made ik moet 's morgens twee boterhammen met mager beleg, tussen de middag 3 boterhammen met mager beleg en op de dagen dat ik vrij ben iets van rauwkost erbij en dan 's avonds gewoon avondeten en als tussendoor 's morgens ontbijtkoek en 's middags fruit en dan genoeg drinken (thee, melk, karnemelk, ligth sap enz.), maar ook nog eens twee liter water extra per dag. Vervelend dat het bij jou even stil staat, maar de morning after pil dat klinkt alsof je een zwangerschap wilde voorkomen? @Moi heel erg veel plezier vanavond, het word echt genieten geloof me maar. @All hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat? Hier vanmiddag weer sporten en morgen weer werken. Een fijne dag allemaal en succes!
@poehbeer....ja ik wilde een zwangerschap voorkomen, ik 2 gezonde kinderen en na 2 beroerde zwangerschappen vind ik het wel genoeg zo. helaas kan ik niet tegen hormonen en gebruiken wij dus alleen een condoom, maar je raadt het al net tijdens een vruchtbare periode gleed het condoom af....weinig kans hoor dat ik zwanger ben, maar je weet maar nooit
@Made dan is het het zekere voor het onzekere nemen, kan me er wel iets bij voorstellen. Hier heb ik de spiraal en het is fijn dat je nu elke dag geen pil meer hoeft te nemen, ook heb ik minder last van bijwerkingen en je bent voor 5 jaar klaar en het grootste voordeel, ben nou al een half jaar niet meer ongesteld geweest. Het blijft tot nu toe door die spiraal weg en dat mag van mij wel zo blijven. @All kwam straks met de boodschappen doen een vriendin tegen en die nodigde me uit voor een kop thee en zijn we daar even naar toe gelopen, woont een straat verder dan ons en net een uurtje thuis, meteen wat gegeten en de kleine meid slaapt nou en ik heb de wasmachine aangezet en nu even relaxen, vanmiddag mag ik nm. weer sporten.
Vrijdag gesport, 72,8 kilo gaf die aan. Ben nu 2,2 kilo kwijt in twee weken tijd. Morgenavond ga ik weer sporten en dan gaan ze me ook meten. Gisteren heerlijk gewerkt. Kreeg zelfs te horen dat ik vooral op een zaterdag de oren en ogen moet zijn van een collega van mij en de zaterploeg moet aansturen. Kan je nagaan hoeveel kansen ik al krijg in die 2 1/2 maand dat ik er nu werk. Dat soort kansen kreeg ik op mijn vorige werk nooit in die 2 1/2 jaar, geweldig! Vanmorgen kwamen mijn schoonouders op de koffie, zijn net weg. Hebben net wat gegeten en ons meisje ligt nou te slapen. Misschien vanmiddag nog even wandelen als het droog is, heeft hier vanmorgen geregend. Alles verder goed hier met iedereen? Een fijne zondag en tot snel.