Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @poehbeer: Goed bezig!! Echt geweldig!! En fijn dat je het vertrouwen van je baar nu al krijgt. Een groot compliment is dat!! Veel plezier.

Hier een druk weekend gehad, maar niet al te veel gesnaai en gesnoep. Weeg nog steeds hetzelfde, maar daar leg ik de nadruk maar niet meer op ;). Morgen een heerlijk dagje voor mij alleen. De meisjes zijn naar de oppas en ik ga het huis even opruimen en dan heerlijk lezen. Moet mijn boek uit hebben!!

Geniet nog van de zondag allemaal!!

2. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @All goedemorgen. Het is vandaag niet zulk heel mooi weer, maar dat mag de pret niet deren en ga er een leuke dag van maken samen met ons meisje. Straks wel even wat boodschappen doen.

@Kirst geniet van je dagje zonder de meiden en het scheelt dat je weet dat ze in goede handen zijn en jij succes met opruimen en daarna heerlijk lezen. Ik wil weer eens met de wii spelen als de kleine meid op bed ligt.

@All fijne dag en succes allemaal.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Vanacht vreselijk slecht geslapen (had slaapdienst :x) Dus was blij dat ik gisteravond nog veel had gepoetst, hoef ik nu niet zo veel meer :D. Straks nog boodschappen doen en dan heerlijk de benen op de bank en lezen maar!!! :) Ik zit te denken om het nieuwe boek van Sonja bakker te kopen, maar twijfel er nog over. Weet niet of ik het ga gebruiken. Zit ook nog steeds te twijfelen over het meedoen met slank & fit van Anja helpt. Dat kost namelijk ook geld en heb ik dat er wel voor over?? Kan iemand mij advies geven? Nou ja zo te zien dus een hoop twijfel, hahah. Maar ja dat is ook wel een beetje het aard van het beestje ;).

Poehbeer veel succes met jet wii-en, ga ik vanavond weer tennissen ;)

4. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Kirst rot dat je dan zo slecht slaapt, hopelijk vanavond een betere nachtrust. Weet je ik ben er nu achter dat SB niet helpt. Je valt een paar weken heel veel af en daarna sta je stil. Dat komt doordat je te weinig eet. Als je goed en verantwoord wil afvallen, moet je gewoon gezond eten en gezond bewegen en goed drinken, vooral water...zegt de expert hahaha, nee maar ik merk het zelf nu ook door deze methode die ik nu doe en dat dat bij mij werkt. Ik weet het is veel geld, maar dit is wel mijn manier. Hoop dat jij ook een juiste manier gaat vinden.

Hier net lekker gewii-ed en zo het eten vast maken voor vanavond, vanavond dan weer sporten. Kleine meid ligt lekker te slapen en ik wens jullie een fijne middag en Kirst succes met tennissen.

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hoi dames,

even snel; ik leef ook nog hoor!
    Ben alleen niet meer zo heel erg bezig met afvallen... Wel nog steeds gezonder eten en ik blijf mooi onder de 80 dat is erg mooi!
    Maar geen die hard afvaller meer en val toch steeds kleine beetjes af gelukkig... Heb het alleen te druk om alles bij te houden sorry :(

6. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo eindelijk ook weer tijd om hier te posten. Poehbeer: Het was geweldig vrijdag. Echt een super mooie show. Ik heb er echt van genoten.

Qua lijnen gaat het hier prima. Hopelijk kan ik het volhouden.

7. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Moi ja heb je genoten vrijdag en kwamen deze keer zijn kinderen weer op aangezien het de laatste show was? Was bij Wit Licht toen wel.

@Kleintje steeds beetjes afvallen is toch ook goed, beter dan aankomen en zolang jij het onder de 80 kan houden is dat toch goed, succes hoor.

8. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ poehbeer: Nee, maar ze waren wel aanwezig bij de show.

O meiden, ik ben bang dat ik zo in een snaaibui ga veranderen. Ik heb echt een knor maag. Nou ja, ik ga zo vast maar eten koken, want ik ga nog voor het eten sporten, dan is het eten maar alvast klaar.

9. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Moi wacht tien minuten en dan ben ik benieuwd of je na die 10 min. nog steeds trek hebt. Waarschijnelijk is het gewoon lekkere trek. Neem anders een glas water (vult je maag) of een stuk fruit, maar ga nou niet lopen snaaien dat is zo zonde en dan voel je zo schuldig....het is goed bedoeld advies en hoop dat je er wat aan hebt.

10. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Gisteravond lekker gesport en ben al 19 cm. in zijn totaal kwijt en dat ligt tussen de 1 cm. bij mijn armen en 2 cm. bij bv. mijn buik, dus ben goed bezig. Het is nog niet heel veel, maar kan het wel al een beetje merken aan de broeken. Woensdagavond weer sporten.

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wow, knap hoor!!

12. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ poehbeer: ik heb niet gesnaaid, goed he? Helaas niet heel lekker gesport gister. Ik begon met sporten en ik kreeg opeens enorme kramp in mijn maag, dus het was een kort sport momenten. Maar eens even kijken of ik vandaag nog even tijd zie om te gaan.

Maar je bent lekker afgevallen Poehbeer. Ik moet zeggen dat jouw verhaal en doorzettingsvermogen mij wel erg motiveerd.

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Grappig dat jij dat ook hebt. Ik voel me ook veel meer gemotiveerd, nu Poehbeer zo goed bezig is!! Alleen maar fijn!!

Succes weer dames!

14. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    @poehbeer....dat is toch hartstikke goed.

hier gelukkig ongesteld geworden...heel wat zwangerschap testen later...maar acht je moet ergens je geld laten.
    het afvallen gaat niet echt heel erg lekker...zit nog steeds op 61,5 en ik wilde graag over 2 weken op 59 zitten, dat gaat dus niet meer lukken.
    Op een of andere manier kom ik maar niet onder dit gewicht.

15. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    We hebben haar herend, onze mysterie gast. Ze liep langs onze winkel en keek naar binnen en liep toen weer weg en kwam later weer terug en ze had in de gaten dat wij haar in de gaten hadden hahaha, altijd oren en ogen open houden in een winkel. Ze wilde een aantal dingen kopen, had ook wat vragen over een bbq en wilde weten of ze de spullen die ze had gekocht in kon vriezen. Nou ik heb haar geholpen en mijn collega liet haar nog wat proeven en we konden overal goed en netjes antwoord opgeven. Nou maakt ze zich vanavond bekend met een speciale avond en dan krijg je ook te horen hoe zij vond dat het ging, maar ik ben daar niet bij. Man lief heeft een OC vergadering van het kdv en dat was eerder en heb geen oppas, maar gelukkig begrijpen ze dat en hoor ik donderdag wel hoe het geweest is.

@Dame's ik ben heel blij dat ik jullie motiveer. We kennen elkaar alleen zo van deze topic, maar toch steunen we elkaar.

@Moi goed hoor dat je niet gesnaaid hebt. Wel rot dat je zo'n maagpijn kreeg, is dat nu over?

@Kirst ja ben zelf ook tevreden.

@Made ik heb dan een spiraal en je hebt dan kans dat je niet meer ongesteld word en dat kwam dus bij mij, maar heb eerst er twee testen tegen aan gegooid om zeker te weten dat ik toch niet ongesteld werd. Je kan je dan of je nou de pil hebt of de spiraal zo onzeker voelen als het opeens wegblijft. Ik ben nu een half jaar al niet ongesteld en voor mij hoeft het ook niet, vind het wel fijn zo.

......dame's zet hem op, ik kan het ook zoals jullie het lezen. Spreek jullie snel weer.

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Poehbeer: Wat leuk dat je de mysterie gast hebt herkend!! Altijd leuk als ze door de mand vallen en jij nog beter je beste beentje voor kan zetten!! Ben benieuwd hoe jullie het er vanaf gebracht hebben, maar volgens mij zit dat wel goed!! :D

@Made: vervelend dat het nu niet lukt om die 2 kilo af te vallen. Ik ga hard vor je duimen dat het de komende 2 weken wel gaat lukken!!

Hier vandaag heeeel veel water gedronken, dus breng de helft van mijn tijd op de wc door :p. Verder heel veel gelopen vandaag, zelfs Jasmijn heeft alles gelopen, wordt dus al een grote meid!

Heb vandaag een folder binnen gekregen over afslanken op de gebieden waar je af wil vallen, buik, billen, heupen :D. (er zijn bij mij nog veeel meeer plaatsen waar ik wel wat kilo's kwijt moet, maar deze plaatsen nemen bij mij toch wel het meeste vet in :D) Is via de sportschool en dan krijg je een band om (hoort bij slim belly, maar dit is weer iets nieuws). Zit erover na te denken om dat dan maar eens te gaan doen. Zo word ik meer gemotiveerd om de sportschool binnen te stappen en iets te doen ;). Weet alleen niet wat de prijs is, maar ga daar maar eens achteraan. Nou vanavond lekker bankhangen en dan morgen weer heerlijk genieten van de meiden!

17. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Ja Kirst kleine meisjes worden groot. Misschien idd. een goed idee om er naar te informeren om zo te sporten en dan goed bedenken of je het wilt en zeker als het geld kost. Wat ik doe kost ook geld, maar helpt me wel en ja misschien is deze methode wel mooi passend bij jou succes.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heb net even gekeken, kost 19.90 per week en je moet minimaal 4 weken gaan, dus 80 euro. Dan komt er nog de kosten bij van het broekje. Maar ik denk dat ik morgen even naar de sportschool ga. Ik moet minimaal 3x per week 40 minuten sporten, dus dat is wel te overzien. Verder zit er ook een voedingsplan bij. Ben dus benieuwd ;)

Verder vind ik het echt leuk dat wij elkaar zo kunnen motiveren, zonder elkaar te kennen. Bijzonder vind ik dat!

19. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Succes morgen dan Kirst en we horen het nog wel van je denk ik en ja het is idd. bijzonder dat we elkaar zo weten te motiveren.

20. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kirst, ben je er al uit of je het gaat doen? Zo'n voedingsplan is heel prettig. Manlief is daardoor ook flink afgevallen vorig jaar.

Meiden, ik moet even mijn verhaal kwijt hoor. Vorige week had ik een sollicitatie gesprek voor de master die ik in september wil beginnen. En ik ben gewoon toegelaten! Zo blij. Net afgesproken met manlief dat we het gaan vieren (maar hoe en wanneer weten we nog niet).

Verder gaat het super goed met lijnen. Ik merk dat mijn lichaam veel minder snel hongerig is de laatste tijd. Vanavond wel pizza avond, maar ik let de hele dag erop dat ik niet zo veel eet. Zie nu al uit naar mijn pizza.

Deel Deze Pagina