Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Moi gefeliciteerd met je toelating voor je masters! Geef je groot gelijk dat je dat gaat vieren met je man en vanavond pizza, ach als je vandaag heel netjes hebt gegeten mag je best wel een keer een pizza hoor. Smakelijk eten alvast.

Hoe is het met de anderen?

Hier een leuke dag gehad en net nog lekker even gewandeld en de eendjes eten gegeven en vanavond weer sporten, hen er zin in.

2. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    moi...gefeliciteerd en het is dan echt niet erg als je een keertje pizza eet hoor...geniet er maar lekker van.

3. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @All vanavond weer gesport en ze hebben me van te voren weer gewogen en ben 7 ons kwijt in vergelijking met maandag. Nu zorgen dat ik het deze week goed volhoud, zodat ik maandag weer ben afgevallen.

@Moi hoe smaakte je pizza?

@All fijne avond allemaal!

4. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    je gaat goed op weg zeg poehbeer...knap hoor.

ik heb vanavond sinds 5 dagen ook weer gesport en het was toch wel heel erg lekker.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: Gefeliciteerd!!! En datr mag gevierd worden met een pizza!! ;)

@poehbeer: zo ontzettend goed van je dat je zo goed bezig bent!! :)

@Made: ook goed dat jij het sporten weer opgepakt hebt.

We zitten volgens mij met z'n ale weer op het goede spoor!! :D

Hier vanavond de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak gemaakt voor morgen voor een intake. Betekent dus dat ik 3x per week een afspraak maak met de sportschool om 40 minuten te sporten met een band om. Morgen word ik ook gemeten en gewogen :$ en dan is het er helemaal voor gaan. Ik krijg er ook voedingsadviezen bij. Het is in eerste instantie voor 4 weken en kost 80 euro ;) Maar ja moet er ook wat voor over hebben ;).

Ik willen jullie allemaal super bedanken voor het motiveren en vind hier echt de steun die ik nodig heb!! :D Uiteraard wordt dit alles vervolgd.....

6. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    @kirst78...wat goed dat je dit wilt gaan doen...je hebt dan ook echt een stok achter de deur.

ik heb vanochtend weer gewogen en was weer afgevallen naar mn gewicht van 2 weken geleden...nl 60.5.
    volgens mn bmi moet ik voor mijn ideale gewicht naar 55 kilo, maar dat hoeft voor mij niet, ik ben blij als ik aan het einde van het jaar op zo;n 58 kilo kan uitkomen.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Made: Wat goed van je! Als ik op een goed BMI moet zitten dan moet ik zo ongeveer 65 kilo wegen, maar op dit moment al tevreden met 75 :D En dan zien we wel... Kleine stapjes.

Hier vandaag een vergadering op mijn werk waar ik absoluut geen zin in heb en dan een middagje vrij en dan ga ik cadeautjes kopen voor alle verjaardagen die komend weekend zijn ;)

Fijne dag allemaal!! :)

8. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Made wat goed dat je het sporten weer hebt opgepakt en als jij tevreden bent met 58 kilo moet je daarvoor gaan.

@Kirst succes bij de sportschool en ja het kost wel wat, maar je zal er veel baat bij gaan hebben. Succes met de vergadering en veel plezier vanmiddag met shoppen.

@Moi alles goed?

@All hier het strijkwerk weg en ga zo werken. Morgen dan weer vrij en dan zaterdag weer werken. Ben benieuwd wat onze mysterie gast gezegd heeft dinsdagavond, hoe zij vond dat het ging (als het degene is die we denken dat ze is). Het is alleen niet zo lekker weer en dan word het zaterdag wel beter, maar zondag weer niet. Kijken hoe ik binnen meer kan bewegen de rest van de week, misschien wii-en, want als ik maandag weer ga sporten, wil ik wel weer afgevallen zijn en natuurlijk veel water drinken dat heeft ook resultaat.

9. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    oepssss....net weer patatje gegeten....maarrrrr heb het gegeten met mayo licht en romig en ipv van een hele kaassoufle heb ik maar een halve genomen en ik heb veel water erbij gedronken.
    straks weer een half uurtje sporten en dan hopen dat het allemaal wel meevalt

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ach een keer mag! maar wel nu bij deze keer laten he ;) Succes met sporten!!

Hoe is het verder met de anderen?? Ook allemaal nog gemotiveerd??

Hier net begonnen met die slim belly. Echt voel me nu al helemaal geweldig, alsof ik al resultaat boek, maar ja snap wel dat dat niet is, maar tussen de oren is het wel al vooruit gegaan!! Heb alle 12x al vast gelegd, dus daar zit ik ook aan vast. Wel een goede stok achter de deur vor mij. Na die 12x dan krijg ik een eindmeting en vanaf dan kan ik voor 14,50 per maand dit alles doorzetten. Nou dat is wel te doen lijkt me zo.

Ik werd gemeten en gewogen. Ze hadden nog de resultaten van het wegen van vorig jaar en ben ruim 4 kilo afgevallen in vergelijking met toen. Ook het vet was afgenomen en spier toegenomen. Dus ben wel blij om dat te horen. Weer een extra motivatie! Ik woog overigens wel 80,2 op hun weegschaal :$ dus tja hou liever mijn eigen weegschaal aan, hahaha. Zaterdag weer even 40 minuten afzien :D

11. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    hihi jammer he als je op een andere weegschaal ineens zwaarder weegt.
    wel heel goed dat je in ieder geval in het afgelopen jaar al resultaat geboekt hebt.

12. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Made ik moet wel lachen om jou, frietje met mayo light en een halve kaassouflé en wel veel water hahahaha. Smaakte die wel dat frietje en daarna nog lekker gesport?

@Kirst wat ben ik blij dat jij deze stap hebt genomen en fijn om te lezen dat je je nu al zo goed voelt en dat is toch goed 4 kilo minder dan vorig jaar. Nou ik zal zeggen zet hem op en ga er voor.

@All hier lekker vrij. Kreeg gisteren te horen dat we een dikke 8 hebben gekregen van onze mystery gast en ze was zeer tevreden over dat we er netjes en verzorgd eruit zagen, vriendelijke en goede bediening en alles netjes beantwoord. Ben heel erg blij. Zodadelijk denk ik eerst wat fruit eten met de kleine meid en dan lekker wandelen, want het lijkt lekker weer. Kleine meid heeft wel een snotneusje, maar ach wat frisse lucht kan keen kwaad. Fijne dag allemaal.

13. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Made: Lekker een keer een patatje he? Nu weer netjes aan de lijn houden. You go girl!

@ Kirst: Succes met slim belly

@Poehbeer: Netjes hoor die 8!

@all: zo'n rare dag vandaag. Ik dacht dat ik vandaag moest werken, maar toen kreeg ik een mail, die ik pas gisteravond laat las, dat ik vandaag toch niet hoeft te komen. Dus vandaag nog een lekker afstudeerdagje.

14. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    hihi ja ik ben een geval apart...maar het was inderdaad lekker.
    vanavond avondje gezond.

15. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Moi lekker zo'n onverwacht dagje vrij, geniet er maar lekker van.

@All hier lekker gewandeld en meteen op pad geweest voor vaderdag en geslaagd en een leuke knuffel voor de kleine meid gekocht, was afgeprijst. Oja eet hier iemand wel eens slankie kaas en smeerkaas? Ik namelijk wel en ben aan het sparen voor die bedels. Heb de armband al met tot nu toe 3 bedels (een zat al bij de armband), maar je kan elke maand weer sparen voor een nieuwe en ik kan nog wel wat punten gebruiken (zitten op de verpakkingen van slankie). Wat een heerlijk weertje trouwens. Hier alles klaar en vanmiddag als man lief thuis komt nog even wat eten voor vanavond in huis halen.

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @ Poehbeer: Wat goed een dikke 8!! Was het ook de vrouw waarvan jullie dachten dat ze de mysteriegast was?? Ik eet geen slankie, dus kan je niet verder helpen. Hou niet zo van smeerkaas ;)

@moi89: Fijn een onverwachts dagje vrij, al je die dag maar niet later in hoeft te halen. Dat gebeurd bij ons nog wel eens. Denk je een dagje vrij te hebben, moet je die op een dag die je minder uitkomt inhalen :x. Ik werk gelukkig maar 2 dagen in de week, dus komt bij mij niet heel vaak voor.

Hier vanmorgen met een goed gevoel opgestaan. Dacht dat ik enorme spierpijn zou hebben, maar voel helemaal niets. Hou vandaag braaf het dagboekje bij en heb uiteindelijk dan maar toch het nieuwe boek van Sonja Bakker gekocht. Ze vertelde me op de sportschool dat dat prima past bij de slim belly, als ik maar wel meer eet op de dagen dat ik intensief sport. Straks maar even doorlezen :)

Fijne dag weer allemaal :)

17. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Kirst het was idd. de vrouw waarvan we dachten dat ze was. Blij dat je geen spierpijn hebt en als het nieuwe boek van SB jou erbij helpt samen met het sporten, moet je het zeker doen. Morgen weer sporten?

18. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kirst: Ik het oude boek van SB staat ook dat als je intensief sport je elke dag wat extra's moet eten. Maar waarschijnlijk staat dat in dr nieuwe boek ook.
    Ik hoef die dag niet in te halen hoor. Ik ben bezig op een lab, en plotseling ging het onderzoek wat ik ging doen niet door. Daarom moet ik hem volgende week wel doen, maar niet echt inhalen ofzo.

@ Poehbeer, ik zal eens kijken wat er in onze koelkast ligt.

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Poehbeer, was ze toch niet zo mysterieus dan ze zelf dacht ;)
    Wanneer mag jij weer gaan sporten??

@ Moi89: Gelukkig dat je echt vrij was en niet terug hoeft te komen! Dan is dat wel een fijn bericht.

Hier ff een dippie :) Heb niets gesnaaid hoor, maar zou wel willen!!! :$ Gelukkig niet heel veel in huis, dus dat scheelt. Maar we eten pas om half 7 dus dat duurt nog wel ff. Heb net een groot glas water op en als dat niet voldoende is, dan drink ik er nog maar 1. Ga zo even opschrijven wat ik in huis moet halen voor SB voor a.s. maandag. Tot die tijd eet ik gezond zonder die recepten ;)

Morgen om 10.00uur weer sporten. Zie er als een berg tegenop, want ik moet 40 minuten crosstrainen. Als ik me bedenk dat ik na 5 minuten al dood val, laat staan hoe ik me moet voelen na 40 minuten, maar ja opgeven komt hier niet meer voor ;) Muziek in m'n oren en verstand op 0 dan maar.....

20. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    succes kirst78...en hier eten we ook pas om half 7 en ik heb sinds 4 vanmiddag al ontzettende honger....pfffff baal soms echt van het lijnen.
    IK WIL EEN ZAK CHIPS!!!!!!
    (eet het niet hoor heb niets in huis)

Deel Deze Pagina