Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirst: Doorzetten he? Je kan het. Wat bij mij helpt is op zo'n moment wel iets te eten, maar dan niet te veel en toch wat gezonds, bijvoorbeeld wat aardbeien ofzo. En dan heel langzaam van genieten.

Ik ging hier net bijna onderuit. Volgens mij toch wat te weinig gegeten. Dus net even een plakje schouderham op en het gaat al een stuk beter. Ik wacht nog even tot mijn vent thuis is en dan gaan we naar de ikea. Helemaal zin in!

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @made: die zak chips zou hier vanmiddag ook goed leeggegaan zijn, gelukkig hadden we dat ook niet in huis. Uiteindelijk een schaaltje yoghurt met muesli op en vanavond courgettesoep met 2 boterhammen. hier is het elke dag dat ik tegen 4 uur een vreselijke dip krijg en me dan tegoed doe aan allerlei lekkers :) Meestal zorg ik dat ik met de kindjes even naar de speeltuin ga ofzo, maar ja daar heb ik ook neit elke dag zin in ;). Maar nu goed doorzetten en hopen dat ik over 4 weken afgevallen ben, zowel in kilo's als in omvang ;)

@moi89: Kijk uit dat hje niet te weinig gaat eten, want dat is ook niet goed!! Gelukkig dat het plakje ham geholpen heeft. Hoe was het bij ikea?? Altijd leuk om daar te shoppen :D

Nou ik ga vanavond heerlijk bankhangen en me geestelijk voorbereiden voor morgenochtend :p

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou ik heb de 40 minuten crosstrainen overleefd! :D Viel zo ontzettend mee. Was wel intensiever dan fietsen, maar kon voor mijn gevoel er nog wel een half uur achter crossen ;). Kreeg op m'n kop dat ik gisteravond 2 boterhammen had gegeten met pindakaas :), maar had gewoon niet genoeg aan alleen de courgettesoep. Nou ja vandaag maar weer beter m'n best doen dan.....

Vanmorgen kom yoghurt met muesli op en als tussendoor een eierkoek, dus zit op de goede weg ;). Dadelijk 2 boterhammen met rookvlees. Heb ondertussen al heel veel water gedronken. Wil zo graag weer elke dag op de weegschaal staan, gewoon om te kijken of ik al ben afgevallen, maar ja slaat dus nergens op want dat is natuurlijk nog niet.

Vanmiddag gezellig naar m'n schoonmoeder ;) en dan vanavond heerlijk niksen

Fijne dag weer allemaal!

4. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Wat fijn dat het meegevallen en mocht je gisteren echt alleen maar een kop courgettesoep...daar redt toch niemand het op?

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nee courgettesoep die ik maak is wel een maaltijdsoep ;), maar had na 1 kop nog honger, dus heb ik er 2 boterhammen bij gegeten met pindakaas. foei, foei, foei, haha. Ach vandaag eigenlijk wel goed gegaan, alleen bedacht schoonmoeder om naar het pannenkoekenhuis te gaan. En als je me ergens voor wakker kan maken is dat het wel :). Maar zo braaf als ik ben heb ik de maaltijdsalade gepakt. Heb wel wat stukjes van de kindjes op, maar voel me wel een beetje trots, haha. Morgen een verjaardag en dan weer op bezoek bij familie, dus ook dan wordt het weer zwaar voor mij, maar het gaat me lukken!!

Iedereen een goede dag gehad vandaag??

6. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Pffff knap hoor...om dan niet zelf een pannenkoek te nemen.
    Ik heb vanavond een beetje gezondigd ik heb een klein bakje light ijs op met aardbeien.....ach moet wel kunnen toch?

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Lightijs mag van SB (met mate welliswaar) en zelfs een klein beetje van die aarbeiensaus voor erover. Dus zo erg gezondigd heb je niet.
    Vandaag gewoon weer terug naar het gezonde eten en dan komt het goed als je weer op de weegschaal gaat staan ;)

Hoe is het met de anderen? Goed de zaterdag doorgekomen?? Ben er nieuwsgierig naar :)

Hier vanmorgen 2 bruine boterhammen met linera smeerpate. Dadelijk maar een stuk fruit met de meiden eten en dan op verjaardag. Heb voor tussen de middag krentenbollen gesmeerd, omdat we rond het middaguur in de auto zitten op weg naar familie. Aangezien dat ruim een uur rijden is is dat het handigst. Hopelijk dat ze bij de familie niet heel veel lekkers hebben en hopelijk ben ik ertegen bestand :D Jullie horen het nog!

8. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Zo even terug lezen:

@Kirst nee ze was toch niet zo mysterieus. Ze had trouwens op die avond gezegd waarin ze zich bekend maakte, dat ze het jammer vond dat ik er niet was, want ik had haar zo vriendelijk geholpen. Goed trouwens dat je niet bent gaan snacken. Wel lekker gesport?
    ....en netjes hoor dat je een maaltijd salade hebt genomen.

@Made goed zeg wel zin in chips, maar niet in huis en kan je ook niet in de verleiding komen.

@Moi leuk even naar de Ikea, was je op zoek naar wat nieuws? Wel oppassen dat je wel genoeg eet hé.

@All hier gisteren gewerkt, was niet zo heel druk (ja de ochtend wel met bbq klanten), wel fijn gewerkt en ook een goede dag gehad qua eten en vanavond eten we hier verse asperges. Heb die nog nooit zelf klaar gemaakt, dus ben benieuwd. Morgen weer sporten.

Fijne zondag!

9. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    De verse asperges waren heerlijk, alsof er engeltjes over je tong plasten. Straks ook even wat euroknallers gekocht bij de c1000, maar dat moet je niet meer doen tijdens die actie op een zondagmiddag wat een gekkenhuis, maar alles in huis en hoef ik morgen niet op pad en kan ik lekker keuvelen met ons meisje. Ja wel het huishouden, koken en 's avonds sporten, maar ach dat hoort erbij hé. Iedereen vandaag een fijne dag gehad? Ik duik zo mijn bedje in, nog even wat drinken en dan ben ik er vandoor. Succes aankomende week en hoop jullie volgende week weer hier te zien.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Poehbeer: Nou dat compliment kun je mooi in je zak steken!! Het lijkt me zo heerlijk om zo gewaardeerd te worden op je werk :). Zeker nadat je vorige baan flink ondergewaardeerd was.
    Hoe waren de asperges?? Heb het ook nog nooit klaar gemaakt, zou niet eens weten hoe ;). Maar eet ze ook niet zo graag, dus ben bang dat het nog heel lang gaat duren voordat ik ze ook in huis zal halen :D. Succes morgen weer met sporten!

Hier een redelijke dag gehad :). Eigenlijk super 5x cake afgestaan. De tante van mijn man die zorgt altijd zo goed voor iedereen en wil voral voorkomen dat je iets te kort komt, dus tja die schalen met voedsel die komen zo ongeveer ieder kwartier voorbij. Nou ik geloof dat ik het 5 kwartier heb volgehouden en toe ben ik overstag gegaan ;). Heb 2x zo'n kaassnack uit de oven gepakt en 2 kaasblokjes. Als avondeten heb ik 2 broodjes knakworst op met ketchup en 1 broodje met ham. Dus niet heel erg verantwoord zeg maar. Pff zo lastig, maar heb me godzij dank nog een beetje in kunnen houden, ik had zoveel meer kunnen snaaien. Heb daarna op de terugreis een halve liter water naar binnen gewerkt, in de hoop dat het wat zal helpen, hahaha. Nou morgen weer tennissen en beginnen aan het nieuwe boek van Sonja Bakker. Ben er helemaal klaar voor ;)

Fijn begin van een nieuwe week allemaal!

11. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Kirst je kan beter iets eten dan niks en nee niet heel erg verantwoord, maar opzich nog best ingehouden wat ik lees. Succes morgen met tennissen en je nieuwe sb boek. Ja ik word hier echt gewaardeerd op dit werk en dat voelt goed. Asperges waren heerlijk, zie vorig stukje en je moet ze schillen en dan kontje eraf en het kontje met de schillen aan de kook brengen met citroen, suiker en zout en daarna de asperges zo'n 25 min. en dan asperges afdrogen op een theedoek en het sap weggooien, maar omdat je alles samen kookt krijg je een hele lekkere smaak en nee hadden we nog nooit klaargemaakt, maar is heel goed gegaan en voor herhaling....ga nu naar bed!

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik las je vorig berichtje. We waren gelijktijdig aan het schrijven :D. Fijn dat alles gelukt is gezond en dus lekker (vind ik niet hahaha ;)) Weltrusten voor dadelijk en succes morgen en geniet van je kleine meisje!

Doeiiii

13. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Kirst je was me gewoon net voor met het versturen hahaha en ach ieder zijn smaak toch. Misschien eet jij wel eens wat wat ik niet lust.

@All hier zo beginnen aan het huishouden. Moet mezelf nog aankleden, kleine meid is wel aangekleed...nou ja heeft een spijkerjurkje aan met drukkertjes en daaronder een truitje, maar heeft het jurkje al uit. Denkt dat het een jas is en ja die heb je binnen niet aan hé hahaha. Gaan er een leuke dag van maken en ja vanavond weer sporten, ben benieuwd of ik afgevallen ben. Iedereen een fijne dag en succes allemaal.

14. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kirst: Heel veel succes vandaag met sb.

@Poehbeer: Ikea was leuk. We hebben een nieuw bureau gekocht. Het staat super.

@ all: dit weekend was lijntechnisch niet ideaal. Maar het viel mee. Deze week weer netjes aan de lijn houden.

15. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grr... ik heb weer eens teveel gegeten bij het avondeten. Vanmiddag ook al een boterham extra op. Bah!

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Kom op Moi89, je kan het!! Deze dag snel vergeten en morgen weer netjes beginnen!! Succes!

Hier een fijne dag gehad zonder honger en dus ook zonder snaaigevoel :D. Heb me dus ook braaf gehouden aan wat ik mag eten. Vanavond lekker getennist. Er was een nieuwe, blijkt het de huisarts te zijn ;). Toch raar dat ik daar enkele weken geleden nog zat met een genant probleem en nu sta ik samen op de baan....:) Wel een aardig mens gelukkig

17. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Moi lees wat Kirst schrijft en doe daar wat mee. Vandaag een nieuwe dag, nieuwe kansen.

@Kirst dat lijkt me ook raar om met je HA op de baan te staan, maar ze is gelukkig aardig en dat scheelt dan weer, maar wel lekker getennist dus.

@Hier lekker gesport gisteravond, moest nu 2x40 keer de oefeningen doen. Gaat steeds beter, ook de buikspieroefeningen. Word lenig denk ik hahhaha. Ook weer er wat vanaf, zat nu op 72,6. Het gaat lekker. Vandaag weer werken en morgen komt mijn moeder een dagje langs. Fijne dag iedereen en tot snel.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @poehbeer: Jij gaat nog een wasbordje creeeren zo!! Je bent echt goed bezig, weer wat eraf. Dat moet motiverend zijn!!

Gisteren later op de avond kreeg ik last van een inzinking :). Wilde alles eten wat los en vast zat. Heb dat niet gedaan, maar die tassen met chips (alvast gekocht voor de verjaardag van Madelief) schreeuwde mij toe ;). Heb in plaats daarvan een eierkoek gegeten en ben boven in bed tv gaan kijken, haha. Vandaag werken waar ik helemaal geen zin in heb. Een late dienst dus moet tot 22.00uur. Maar morgen weer lekker vrij :D

Succes weer vandaag en Moi89, het gaat je vast weer lukken vandaag!!!! ;)

19. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, inderdaad vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het nadeel is dat ik ook gister zou gaan sporten met manlief, maar manlief heeft enorm last van zn knie, dus ze gaan later deze week pas sporten. En als ik weinig sport, dan eet ik ook sneller op een of andere manier.

@kirst:Wat raar om met je HA op de baan te staan. Wel fijn dat het een aardig mens is. Goed trouwens dat je gister niet de chips hebt gegeten. Wij hebben al maanden geen chips in huis, dus dat scheelt. Dan kan je het gewoon niet pakken. Werkse vandaag!

@Poehbeer: Jij gaat lekker met afvallen zeg! Succes!

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: succes vandaag! Zie je geen kans om alleen te gaan sporten? Als je maar niet gaat snaaien ;)

Hier hebben we ook nooit meer iets lekkers in huis, maar aangezien ik gisteren alvast boodschappen heb gedaan voor de verjaardag van Madelief, ligt het in huis vol met lekkere dingen :). Ik blijf er braaf van af, maar de gedachte het in huis te hebben is toch lastig, haha. Maar we blijven sterk!! :D

Deel Deze Pagina