Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kirst78: Daar zat ik ook aan te denken, maar ik heb opeens last van mn rug gekregen vandaag. Dus ik doe het maar rustig aan vandaag. Misschien morgen even kijken of ik kan sporten.

Succes met al die lekkere dingen in huis! Ik zal aan je denken. Ik ga vrijdag rabarbertaart bakken. Heb er nu al zin in, in een ienimienie stukje taart.

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Oie da's wat minder. Hopelijk dat het niet erger wordt!! Niks vervelender dan last van je rug hebben :x. Succes vandaag! Hier dadelijk werken, dus kan ook niet aan alles lekkere dingen die thuis liggen denken ;). Hopelijk dat ze op m'n werk wel verantwoord gaan koken ;)

3. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Kirst wanneer is Madelief jarig? Wel goed dat je je inhoud, volhouden hé. Leuke naam trouwens Madelief.

@Moi last van je rug dat is altijd zo pijnelijk, sterkte ermee.

@Hier vandaag goed gegaan en ja weer wat afgevallen dat werkt zeer motiverend en ik weet dat ik het dus wel kan. Morgenavond weer sporten, ben benieuwd. Morgenavond komt ook de kapster, maar eerst overdag mijn moeder een dagje hier en maken we er samen met ons meisje een leuke dag van. Was wel druk vandaag op het werk. Donderdag weer werken, maar hoef dan pas 's middags te beginnen, mag een koopavond werken. Word eten op het werk, gezond maaltijdje pakken hahaha.

Fijne avond!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Goed hoor Poehbeer, door jou ben ik ook weer gemotiveerd geraakt :D Erg fijn!!! Ik mag morgen ook weer sporten. Madelief is volgende week dinsdag jarig, maar we vieren het zaterdag, is wel zo handig. Uiteraard vonden wij dit ook een mooie naam ;) Ik weet eigenlijk niet hoe jou kleine meid heet?

Vanvond gewerkt, het was aardappelen met doperwten met wortelen uit blik en een stuk gehaktbal. Was wel redelijk te eten. Weer veel water gedronken vandaag. Zal van de week weer eens op de weegschaal gaan staan, ben benieuwd.

Fijne dag morgen en geniet van je kleine meid. Hier gaat Jasmijn in de ochtend naar de bieb met de psz en dan in de middag waarschijnlijk even naar de kinderboerderij.

Succes weer allemaal morgen!

5. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Goedemorgen fijn dat ik jou weet te motiveren en ja een zaterdag is fijner dan door de weeks. Ons meisje heet Sterre. Ga me zo aankleden, mijn moeder komt een dagje langs en gaan lekker van het mooie weer genieten. Hier eten wij vanavond doperwten en aardappelen, grappig. Fijne dag iedereen en succes.

6. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    zo ben ik weer.....heb weer eens 2 zieke kinderen thuis dus heb wel meegelezen, maar niets geschreven.
    hier staat het momenteel stil sta al weken rond de 60.5...
    helaas is het sporten er afgelopen week niet van gekomen vanwege de kids...maar vandaag probeer ik eventjes op de wii te sporten als de kids op bed liggen.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Poehbeer: Ook een erg mooie naam!! Smakelijk voor vanavond :D

@Made: vervelend dat allebei je kindjes ziek zijn. Dan wil ik ook niets liever dan bij ze in de buurt zijn en dan zou ik ook het sporten op de 2e plaats zetten. Dat je niets aankomt is goed, dat je blijft hangen is jammer, maar begrijpelijk en zodra de kindjes weer beter zijn dan val je gewoon weer af ;) Veel beterschap!

Hier moet ik Jasmijn zo naar de bieb brengen en ga ik met Madelief naar het dorp. Mijn koopverslaving voeden :D. Vanavond eten we nasi. Vind ik niet heel erg lekker, maar ja moet van Sonja :p. Daarna sporten. Ga weer 40 minuten fietsen. Oordopjes in en gaan maar!!

Fijne dag weer allemaal :)

8. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, wat hebben jullie kinderen mooie namen zeg. Zou zo op mijn lijstje kunnen van namen voor mogelijke kinderen.

@made: Vervelend dat de kids ziek zijn. Beterschap en succes met lijnen.

@ Poehbeer: fijne dag met je moeder. Geniet lekker van het lekkere weer.Jumm doperwtjes, lekker hoor!

@kirst: Oeh, zou best zin hebben in nasi vanavond. Verder gaat het wel goed met Sb zo te horen. Succes hoor!

9. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Made beterschap gewenst voor je kinderen. Kan begrijpen dat zij even voor het sporten gaan.

@Kirst nasi lekker zeg.

@Moi je mag onze naam wel op je lijstje zetten hoor. Weet je hoe wij er aan zijn gekomen? Ken je ONM (onderweg naar morgen), daar speelde een stel in Maarten en Tess en die hadden een dochter Sterre en we hoorden die naam en schreven hem op nog voordat ik zwanger was en ja toen kregen we een meisje en was de naam compleet en past ook helemaal bij haar.

10. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Poehbeer: Haha, dank je wel. Helaas gaat Sterre het niet worden. Ik had het toevallig vorige week met hem over dat ik dat zo'n mooie naam vind, maar hij vind het niet mooi. Ik ben bang dat als wij in de toekomst kinderen mogen krijgen en het zal een meisje worden, dat ik dan niets over de naam te zeggen heb. Hij heeft al voordat wij elkaar kennen een naam in zijn hoofd voor een meisje. Nou ja, zo ver is het nog niet. We zullen wel zien.

Hier lig ik nog in bed. Haha, Wat erg he? Ben heel de ochtend bezig geweest achter mijn laptop om een portfolio site te maken voor mijn afstuderen. De site moet volgende week klaar zijn, en ik was nog niet begonnen. Daarom maar lekker uit bed werken aan de site.

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Tja ben ook nog steeds blij met de namen van mijn meisjes (zou wat zijn als dat niet zo was ;))

@Moi89: Lekker hoor in je bed blijven liggen. Groot gelijk heb je, zolang het nog kan ervan genieten!

@Poehbeer:Grappig he dat als je een naam hoort dat je dan denkt dat is ie. Ik had dat bij Madelief. In mijn groepje van zwangerschapsyoga zat een vrouw die haar dochter Madelief had genoemd. Ik dacht meteen als we nog een dochter krijgen dan wil ik dat ze zo gaat heten. En we waren weer gezegend met een mooi meisje en dus heet ze Madelief :D. Was overigens nooit bewust onze bedoeling geweest om 2 bloemennamen te geven. Krijg daar altijd reactie op ;).

Verder gaat alles nog goed voor vandaag. Heb net kwark op en een kiwi en een sinaasappel. Dacht eerst dat is nooit voldoende, maar dat is het (gelukkig) wel!

Doeiiiiii

12. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirst: Was de kwark, kiwi en sinaasappel als ontbijt? Of als tussendoor? Ik merk dat wanneer je anders eet je lichaam zich aanpast. Ik heb vanochtend ontbeten met drinkontbijt en merk dat mijn lichaam daar langer op kan doen dan een aantal weken geleden. Snel maar wat eten zo, want ik ben mijn tussendoortje helemaal vergeten.

13. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    was gezellig vandaag. nu koken, straks sporten en ga morgenvroeg voordat ik ga werken hier naar de kapper, want die van ons (thuiskapster) heeft zich ziek gemeld en vorige week kon ook niet doorgaan en het is nu echt te lang en staat dan zo slonzig en kan ik er ook net een kleur indoen en dan met een frisse coupe morgen weer werken. kost wel iets meer, maar ga niet nog langer wachten.

fijne middag nog en eet smakelijk en een fijne avond.

14. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Lekker gesport, was wel zwaar, maar ging goed en 100 gr. minder dan maandag. Volgende week weer en dan gaan ze me volgende week woensdag weer meten, ben benieuwd. Nu er voor zorgen dat ik de rest van de week gezond eet, genoeg water drink en genoeg beweeg. Hoe is het bij jullie gegaan?

15. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bezig Poehbeer!

Helaas vandaag weer niet kunnen sporten. Nu geen last meer van rugpijn, maar van enorme hoofdpijn. Ik heb net 2 aspirientjes genomen en duik zo maar mijn bed in denk ik.

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Poehbeer: Tja blijf in herhaling vallen, maar je ebtn echt supergoed bezig!! :D

@Moi89: wat vervelend dat je zo'n last hebt van lcihamelijk kwaaltjes. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt!

Hier vanavond gesport. Heb 40 minuten gefietst. Dacht echt na 15 minuten weer dat ik het niet zou halen. Maar ben er toch gekomen :D Voel me weer voldaan moe!

Morgen lekker even stadten en lunchen met de buurvrouw. Ik ga netjes opletten wat ik bestel maar neem me wel voor om te genieten! S'avonds helaas weer slaapdienst en dan morgen de mooie verjaardagstaart ophalen voor mijn kleine meisje. Die taart is zoooo mooi, echt zonde om op te eten :) Maarja om die nou gewoon tig jaar in de diepvries te laten staan is ook niet echt een optie :D. Zal proberen een foto te plakken nog
    Joehoe het is gelukt!!

17. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    wow dat is nog eens een mooie taart!
    en lekker genieten hoor vandaag.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja ben er trots op en ik heb hem niet eens zelf gemaakt, haha. Nichtje van mijn man en die is dus zoooo creatief! Ben er dus ook heel blij mee. En ik ga zeker genieten vandaag van de lunch!! :D

Fijne dag allemaal :)

19. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Moi beterschap en hoop dat je snel weer de oude bent.

@Kirst veel plezier vandaag en jee wat een ontzettend mooie taart, heeft ze echt geweldig gemaakt! Goed trouwens dat je hebt doorgezet met het fietsen.

@Made alles goed?

@All hier zo de wasmachine aanzetten en aankleden. Daarna naar de kapper, thuis mijn haar kleuren, wat eten en zo rond half 1 op weg naar het werk. Zorgen dat ik de komende dagen goed mijn best doe zodat ik maandag weer een goed resultaat op de weegschaal heb.

Fijne dag!

20. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Goed en leuk geknipt en heb er nu een kleurtje in, zo even uitspoelen en dan kan ik er mooi weer even tegenaan. De was ophangen en even rustig aandoen voordat ik ga werken.

Deel Deze Pagina