Altijd fijn om naar de kapper te gaan! Werk ze voor dadelijk. Hier vanmorgen een klamboe gekocht voor boven Jasmijn's bed en haarelastiekjes. Die dingen raak ik nou altijd kwijt :x. Heb er meteen wat op voorraad gekocht! Verder een broodje kipfilet gegeten met een een glas verse jus. Deus ik heb me prima ingehouden. Het brood op zich was niet echt SB verantwoord, maar ja doe het verder maar rustig aan vandaag. Vanavond een slaapdienst en morgen weer vrij, joehoe!!!
@poehbeer.....hier gaat alles goed, de kindjes zijn gelukkig weer beter. Vandaag hard gewerkt en vanavond hebben onszelf getrakteerd op iets slechts...nl MC Donalds. MMMMMM het was zo lekker.
Ooh jaloers!!!! lekker hoor. Gwelukkig dat alles goed gaat en de kindjes weer beter zijn! Me hier vanmiddag te goed gedaan aan 4 zakjes chips Ik voel me zo stom!!!! :x Het ging zo goed, was zelfs afgevallen vanmorgen. Nou heb dus maar heel veel water gedronken daarna, alsof ik het dan wegspoel . Voor morgen maar weer heel goed mijn best doen!!! Slecht van mezelf.
hihihi dat wegspoelen met water herken ik wel....alsof je daar het teniet mee doet. Vandaag weer een nieuwe dag, we beginnen weer met volle moed.
@Kirst ken ik wel dan zondig je een keer en denk je met veel water dat weg te kunnen drinken. @Made vandaag er weer tegenaan, zonder de mc hahaha, maar wel fijn dat de kindjes weer beter zijn. @Gisteren fijn gewerkt en alles is goed gegaan, ook gezond en lekker gegeten op het werk. Vandaag vrij, straks alleen even groenten halen....maar het is niet zulk lekker weer buiten en gisteren met die harde wind bah. @All fijne dag en succes.
Hey Meiden, @Kirst en made: lekker he al dat fouts? Nu er vandaag weer lekker tegen aan. @All, hier gaat alles prima. Manlief en ik hebben besloten om weer aan Benfit te beginnen volgende week. De eetlijsten zijn aangepast op hem, maar ik baseer mijn eten wel op die lijst. Heerlijk ook dat ik even niet na hoef te denken wat we 's avond eten. Nu is het wel zo dat ik dinsdags alleen eet, dus dan eet ik niet van de lijst, maar maak ik iets lights voor mezelf waar ik zin in heb en woensdags is manlief altijd laat thuis. Dus dan ga ik denk ik ook niet voor de lijst, maar maak ik een lichte maaltijdsoep ofzo. Ik ben benieuwd of het bij manlief net zo goed gaat als de vorige keer toen hij aan Benfit deed (10 kg afgevallen in 8 weken tijd). En vanavond en morgen lekker sporten!
@moi wat fijn om dat samen te doen met je man en blijkbaar heeft het bij hem toen geholpen en bij jou ook? succes.
Ik heb de vorige keer wel een beetje meegedaan, maar niet enorm. Ben toen ook niet afgevallen ofzo. Het was toen echt voor mijn man, aangezien hij moest afvallen. Nu moet hij nog steeds 15 kg kwijt, dus we gaan er weer voor samen.
Hoi Dames, hoe is de zaterdag jullie vergaan?? @Moi89: fijn dat je samen met je man de strijd met de kilo's aan gaat! Gaat jullie lukken!! @Made: Heb jij het lijnen ook weer opgepakt? Ik hop het voor je!! @poehbeer: Hoe gaat het met jouw sporten en lijnen? Nog steeds goed?? Hiergisteren niet heel erg best gegaan. Madelief was dus jarig en heb wel wat chips gegeten en witte broodjes. Ook te weinig gedronken, dat krijg je als je voor iedereen goed wil zorgen. Voordeel is dan wel dat ik ook niet heel veel snaai . Daar had ik geen tijd voor. Wel een gezellig dag en is Madelief weer erg verwend! Vanmorgen weer gesport. Het was weer zwaar.Dat fietsen gaat me minder goed af dan de crosstrainer, terwijl ik van te voren zou denken dat het andersom zou zijn . Mijn conditie gaat wel met sprongen vooruit. Ongelooflijk dat ik 40 minuten op een zelfde tempo kan blijven fietsen op een level van 120 en waarvan mijn hartslag niet eens naar 200 schiet . Ben dus wel een beetje trots op mezelf. Of het al iets uithaalt? Geen idee, maar laat ik er het beste van hopen, ik voel me in ieder geval wel goed als ik weer gesport heb. Vandaag weer goed begonnen met een schaaltje yoghurt met muesli en daarna een appel. En natuurlijk weer heel veel water om die chips van gister nog extra weg te spoelen . Verder vandaag te horen gekregen dat vrienden van ons een zoontje hebben gekregen vanmorgenvroeg. Ze was pas 33 weken en van de week waren de vliezen gebroken, dus het was al duidelijk dat ze de 40 weken niet ging redden. Maar alles is goed en de kleine weegt 2255 gram, dus nog best goed voor een prematuurkindje. Alles ging goed en ze moesten in ieder geval nog 5 dagen blijven. Hopelijk dat ze snel naar huis toe mogen!! Fijne zondag allemaal!!
dat gewicht is zeker goed voor een prematuur kindje...hopelijk mag ze snel naar huis toe. ik heb het lijnen wel weer opgepakt, maar veel gaat er niet meer af.....wel ben ik mijn benen gaan meten en daar was in een week tijd 2 cm af gegaan. dus waarschijnlijk val ik in gewicht niet af omdat mijn spieren zwaarder wegen.
Gisteren fijn gewerkt en vandaag bij vrienden op bezoek geweest. Goed gegaan met eten en drinken en morgen weer sporten en dan eerst bij de dietiste langs en dan mag ik weer, word ik ook weer gewogen, ben benieuwd. @Kirst madelief is dus weer erg verwend, leuk voor haar. Dinsdag is ze echt jarig toch? Ja dan eet je toch even andere dingen, maar gelukkig komt dat niet elke dag voor. Het sporten gaat wel goed lees ik. Wat erg dat dat kindje nu al geboren is, maar gaat het dus wel redden? @Made 2 cm van je benen weer af, dat is toch super. Hier gaan ze me woensdag weer meten. Kreeg vandaag te horen dat ik er heel goed uitzag, altijd leuk om te horen toch. Fijne avond.
@Made: Wat goed zeg, 2 cm!! Idd spieren wegen meer dan vet. Hebben ze op de sportschool ook gezegd. Dat het meer qua omtrek zal verschillen als dat ik in gewicht opeens heel veel zal verliezen, gewoon omdat ik nu 3x per week sport en dus spier opbouw. Goed dat je de draad weer hebt opgepakt en hou hem vooral langs vast!! @Poehbeer: Ben benieuwd hoeveel je weer afgevallen bent! Met de baby is alles goed en zal ie het gaan redden. Als het goed is gaan we vanavond even kijken in het zkh. Ben benieuwd! Hier dadelijk ontbijten met de meisjes en daarna naar de dierentuin. Het wordt tropisch warm, dus ben er zomers op gekleed. Vanmiddag denk ik maar in badje in de tuin Fijne dag allemaal!
Wat een weertje hé, heerlijk. Kreeg meteen zin om de ramen benenden te lappen en de voortuin even weer netjes te maken. Ben nu vast aan het koken, want moet vanavond eerder weg. Voordat ik ga sporten nog even bij de dietiste langs. Vind haar niet zo aardig, maar ja ben benieuwd hoe ze vind dat ik nu eet aangezien er de vorige keer dingen zijn doorgestreept door haar en ik er wat anders voor ben gaan eten.
@Poehbeer: En hoe was het wegen, meten en sporten?? Had de dietiste nog iets aan te merken?? Hier net terug van kraamvisite. We moesten helemaal naar Genk, dat is echt een pokke-eind, maar ja alles voor vrienden . De baby was erg mooi en deed het heel goed. Hij was heel gaaf en niet zo doorzichtig als wat je verwacht van een prematuurbaby. Hij was gewoon mooi roze. Gelukkig gaat het ook goed en hopelijk mag hij snel naar huis. Verder deze dag redelijk gegaan. Heb weer een zakje chips op wat over was van de verjaardag van Madelief. Ik ga morgen denk ik al dat lekkers weggooien, want anders ga ik het nog opeten en dat is natuurlijk niet goed!! Ga zo maar eens slapen, want afgelopen nacht was een drama, heb zo ongeveer de hele nacht wakker gelegen. Trusten allemaal!
@kirst...heb je vannacht wel een beetje kunnen slapen? Hier vanochtend op de weegschaal gestaan en was gewoon een kilo aangekomen....krijg er zo de pest over in.....wil er iets af hebben. Zo moest het eventjes kwijt.(hihi) Ga nu naar mijn werk, iedereen weer veel plezier vandaag.
Dat is balen!!!! Ik snap zo wat je bedoeld. Ik ga vanaf vandaag weer echt streng sb-en, want anders werkt het echt niet en ik wil echt over 2 weken die weegschaal van de sportschool als vriend hebben Werk ze Made en kom op volgende week is die kilo en nog meer af!!
@Kirst het sporten ging goed en de dietiste was tevreden, houd me netjes aan het 6x per dag eten en wat ik eet was ook goed en dronk ook genoeg. Moet alleen 's morgens er ook voor kiezen om iets hartigs op brood te doen dan alleen maar zoet (wel allemaal mager beleg hoor), omdat ik 's middags ook al een boterham met zoet heb, maar voor de rest was ze tevreden en heb gezegd en wil dat ook, dit schema ook doorzetten tijdens de vakantie en weet je wat zo fijn is als je kinderen hebt, die moeten ook regelmatig eten. ....maar hoe was het in de dierentuin en ja was alles goed met de baby, laten we hopen dat die snel naar huis mag. Wel beter geslapen vanacht? @Made dat is dan balen hé, dan doe je zo je best en kom je alsnog aan. Nou we gaan er vanuit dat die kilo er volgende week vanaf is toch. @All ik was gisteren hetzelfde als vorige week woensdag 72,5. Niet verkeerd zo na het weekend. Het kan best zijn dat als ze me morgen gaan meten dat ik dan wel in cm. ben afgevallen. De dietiste vond het wel heel knap dat ik nu al 19 cm in totaal kwijt was, benieuwd hoeveel dat er morgen worden. Ze meten me dan na het sporten hahaha, dus even goed mijn best doen morgen en volgende week begin ik met een nieuw schema en dat is dan weer voor 10x en dat word dan steeds zwaarder en na die 10x weer een andere tot ik 30x ben geweest en kan dan nog kiezen of ik nog 1x in de week ga sporten. Nou zo werken, word een regenpak aan helaas. Iedereen succes vandaag en tot snel.
Wow poehbeer: 19 cm! Goed bezig zeg! Wij zijn nu ook echt fanatiek bezig met benfit. Ik had gisteravond wel bijna een dipmomentje: ik had een vergadering en er waren allemaal toastjes, chips en M&Ms enzo, maar ik heb niets genomen. Alleen een kopje thee op. Heerlijk om helemaal gemotiveerd te zijn. @ kirst: succes met sb'en vandaag. Waar ik echt achter ben gekomen is dat ik vaak maar eet om het lekker en om tijdsverdrijf. Het scheelt als ik me nu echt afvraagt: heb ik eigenlijk wel trek? Vaak is het antwoord van nee dus dan mag ik niet van mezelf pakken. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan he? @ Made: balen van die twee kilo. Maar vandaag is het nieuwe ronde nieuwe kansen he? Succes!
@Poehbeer: wat fijn dat alles wat je doet goed is!! Hopelijk dat je morgen in cm wat kwijt bent geraakt. @Moi89: Wat knap dat je niets genomen hebt van al dat lekkers. Ik weet helaas ook waarom ik de slechte dingen eet en wanneer. Ik eet het idd ook als tijdverdrijf en helemaal niet omdat ik echt honger heb, want anders zou ik ook wel een boterham eten en dat doe ik natuurlijk niet . Mijn snaaimomenten zijn vooral tussen 15 en 18uur. We eten pas laat (rond half 7) en om die tijd te overbruggen ga ik dus snaaien. Ik ga er nu voor zorgen dat ik rond die tijd even met de meisjes naar de speeltuin ga ofzo. Ben ik weg van al dat lekkers en dan kunnen de meisjes ook hun energie nog even kwijt! Nou vanavond komt eerst nog wat visite voor de verjaardag van Madelief en dan om 21uur nog sporten. Vind ik echt veel te laat, maar ja kon niet anders..... Fijne dag weer allemaal en hopelijk dat het nog iets droger gaat worden vandaag. Jasmijn was al helemaal teleurgesteld dat het regende, want nu kon ze niet meer buiten spelen
Kirst, is het niet een idee om je tussendoortjes te splitsen 's middags. Dat je 's middags twee keer een tussendoormomentje hebt? O ja, en gefeliciteerd met Madelief