Da's ook een optie natuurlijk Had ik zelf niet aan gedacht...... Nou ga het vanmiddag maar eens proberen dan in de hoop dat ik niet toegeef aan mijn snaaibuien Bedankt voor de tip!!!
Nou ik zit op dit moment in een dipje . In de koelkast liggen kleine tompoesjes die mij heel hard toeschreeuwen: "eet mij!!!!" Ik heb om 15uur 2 mariakoekjes op en om 17uur een cup a soup, maar ik heb zo'n lekkere trek, zeker omdat het voor handen is en ik het niet "mag" hebben. Aaaaaaaah. Kan nu ook niet naar buiten, want het regent hier heel hard . Dacht dan maar ff op het forum m'n hart luchten..... Het duiveltje op mijn schouder zegt elke keer, ach ze zijn maar heel klein wat maakt die ene nou uit en het engeltje zegt juist die ene is het verschil en laat zien hoe sterk je bent . Ik beloof jullie plechtig te luisteren naar het engeltje Zo hopelijk dat mijn man zo thuis komt en dat oma er ook zo is, dan zijn mij gedachten weer verzet. Zo was weer slap geouwehoer van mijn kant.....
Ben ik hier vanmorgen vergeet ik je helemaal te feliciteren met madelief Kirst, sorry....wel laat pas om 21 uur sporten, heb je nog wel zin? Hier had ik ook altijd moeite tussen 15 en 17 wanneer mijn man thuis komt en soms tussen de middag als de kleine op bed ligt, maar nu eet ik 6x per dag (ontbijt, lunch en avondeten en 3 tussen doortjes) en dat tussendoortje eet ik rond 15 uur/ half 4 en neem dan fruit met thee en twee glazen water en zit dan zo vol dat ik het wel volhoud totdat mijn man thuis komt en we kunnen eten, maar nu zeker omdat ik ook gewogen word op de dagen dat ik ga sporten en je wil geen flater slaan. @Moi goed dat je niks hebt genomen, dan voel je je zo trots na afloop. Hier heel druk geweest op het werk. Leek wel een zaterdag en waren blij dat de baas even kwam helpen en later een donderdagavondhulp. Kregen ook nog de juri langs van keurslager van het jaar waar wij aan mee doen en hartstikke druk, veel klanten, toonbank hadden we nog niet goed kunnen aanvullen, maar ze zijn netjes geholpen en ze zijn een uur gebleven en hebben geobserveerd en dingen opgeschreven en we zullen wel zien. Je moet aan zoveel eisen voldoen om keurslager van het jaar te worden en we hebben maar 2 handen per persoon en doen wat we kunnen doen en dat moet dan goed zijn. Ben wel blij dat ik morgen even vrij ben en donderdag en vrijdag dan ook en het leuke is dat mijn man vrijdag ook vrij is. Ik moet wel de zaterdag werken, maar dat is niet erg en hopelijk word het idd. zulk lekker weer als ze zeggen en word het genieten.
spannend hoor....keurslager van het jaar worden....en wat je al zegt, meer dan je best kan je niet doen. hier net klaar met sporten, was toch wel weer lekker. van te voren heb ik er vaak niet zo zin in, maar als je dan klaar bent is het toch wel lekker. jij straks veel plezier met sporten, ik ga nu lekker met de voetjes omhoog.
Ja dat klopt Made als je dan eenmaal bent geweest met het sporten voel je je daarna ook weer helemaal fit en goed. Ik morgenavond weer, maar ga ook niet met tegenzin. Teneerste omdat ik het fijn vind te sporten en er heerst een leuke sfeer, leuke mensen, allemaal vrouwen hahaha en als ik dan heb gesport en heb gedoucht en weer terug naar huis fiets...elke keer voel ik me steeds fitter voelen.
@Poehbeer: Bedankt! Wanneer krijg je te horen of jullie gewonnen hebben. We gaan natuurlijk wel van het positieve uit en dat jullie gewoon winnen!! Hier net klaar met sporten. 21uur is echt wel laat, maar ja we kregen nog visite voor de verjaardag van Madelief, dus kon niet eerder. Het was echt heel zwaar vandaag. Kon niet de juiste houding vinden op de crosstrainer en ook niet het goede ritme/tempo. Dus dat maakte het zwaar. Maar heb de 40 minuten uit kunnen sporten dus ben weer trots op mezelf. Morgenochtend weer wegen. Ben benieuwd, aangezien ik afgelopen weekend het een en ander gegeten heb wat niet heel erg goed was. Al is het maar 100 gram dan ben ik al blij Morgenavond om 20uur sporten en daarna meteen door naar mijn werk om te gaan slapen . Ben echt blij als die slaapdiensten er niet meer zijn, ben het echt helemaal beu! Maar ja nog een paar en dan ben ik ervan af! Weltrusten voor dadelijk en morgen gezond en met frisse moed weer op
@Kirst volgens mij is dat ergens in augustus volgens mij, weet het eigenlijk niet. Ja we willen natuurlijk wel winnen, maar onze slager heeft vaker meegedaan, maar meestal wonnen toch de grotere slagerijen. Bijna van de slaapdiensten af dat is wel lekker. Nog een paar keer en dan niet meer? Succes morgen met wegen, ik weet het morgenavond weer, maar heb vandaag netjes gegeten en heel veel gelopen...haast niet gezeten, ja nou dan haahha. Duik zo mijn bedje in, vind het mooi geweest voor vandaag.
Wel spannend. Jammer dat grotere slagerijen sneller winnen, kleinere zijn voor mijn gevoel veel klantvriendelijker. Als ik had mogen stemmen, dan had ik op jullie gestemd hoor Ja per 1 juli hebben wij geen slaapdiensten meer . Daar zijn we te duur voor en aangezien er bezuinigd moet worden is dit een grote kostenpost minder. Ik vind die veranderingen niet erg, wacht wel af. Ik duik ook mijn bed maar in, mrogen overdag lekker rustig aan en hopen dat het weer beter wordt dan vandaag!
@Kirst dank je wel voor je stem! Wel fijn dan geen slaapdiensten meer, maar ga je dan overdag meer uren maken? Wel fijn gewerkt gisteravond? Hier is het beter weer dan gisteren, dus straks lekker naar buiten toe. Verder alles goed hier, met alle anderen ook?
Ja ben heel blij geen slaapdiensten meer. Betekent idd dat ik meer overdag moet werken, maar mijn functie gaat veranderen en word ik ambulant begeleider, dus krijg ik meer ruimte om mijn eigen tijd in te plannen. Dus dat kan betekenen dat ik straks alleen maar onder schooltijd werk. Wordt mijn baan misschien toch mijn droombaan Vanavond heb ik pas slaapdienst. Eerst sporten en dan slapen. Morgen naar mijn schoontante naar hun vakantiehuisje. Gezellig, want het wordt mooi weer. Vanmorgen gewogen en weeg nog steeds hetzelfde. Dus ben gelukkig ook niks aangekomen. Vandaag weer hard mijn best doen Net mango op, vind het eigenlijk helemaal niet lekker, maar ja toch nog een stukje op. Dadelijk Jasmijn van de psz halen en dan vanmiddag misschien even naar de kinderboerderij. Nou dat was mijn dag weer in een notendop. Een fijne dag en tot horens weer
@kirst werken wanneer de kinderen op school zitten ideaal idd. veel plezier dit weekend en vanmiddag dan veel plezier op de kinderboederij. hier aan het eten en kan de kleine zo naar bed en kan ik nog wat aan het huishouden doen. straks even gefietst, moest nog wat lekker vlees hebben en ja even bij mij op het werk gekocht hahaha en geslaagd voor mezelf voor leuke zomerschoenen, dus kan er weer tegenaan. fijne middag.
Weet niet waar het aanligt. Kan zijn dat ik ondanks dat ik niet meer ongesteld word toch de cycles houd en misschien toch vocht vast houd en even niks verlies. Ben zelfs 200 gr. aangekomen en zat nu op 72,7 en best frusterend. Houd me netjes aan het schema en drink genoeg water en beweeg genoeg en zeg nee tegen allerlei lekkere ongezonde dingen, maar ik verlies wel en wel in cm. Ben nu 14 cm. in totaal kwijt (2 bij mijn arm en 2 bij mijn buik en benen en 1 bij mijn borst enz.). Alleen heupen niks en nou ga ik maandag aan een nieuw programma beginnen en pak ik ook de heupen aan. Hopelijk ben ik maandag wel afgevallen, want wil niet alleen cm. verliezen, maar ook kilo's. Wel fijn gesport!
14 cm all over is toch heel goed? hier zometeen weer sporten, maar ik ga nu krachttraining doen, mijn man gaat me daarmee helpen, want hij weet wat voor oefeningen je dan moet doen. Ik ga dan voortaan 3 keer in de week krachttraining doen en 2 keer in de week cardio. morgen gaan we fietsen naar schiphol, dus dat is ongeveer 15 km en dan gun ik mezelf, ook als is het heel slecht, bij starbucks een frappuccino caramel...ik neem dan wel de kleinste maat....mmmmm heb er nu al trek in.
@Poehbeer: Ik kan jouw frustratie helemaal begrijpen, maar besef wel dat spier meer weegt dan vet en met dat sporten zet je vet om in spier en dus gaat het afvallen langzamer. Daarentegen wel super dat je al zoveel cm bent kwijt geraakt!! Echt superknap! Ga vooral zo door zou ik zeggen @Made: Heel veel succes met het sporten, ook weer heel fanatiek! En lekker fietsen morgen en dan heerlijk genieten van de frappuccino caramel (wat het ook wezen mogen, vast lekker ) Net gesport en het ging beter dan gister, gelukkig maar. Nu ik mijn handdoek over de tijd leg zie ik ook de tijd niet meer wegtikken en gaat het een stuk sneller. Morgen naar Baarle Nassau en gewoon lekker geneiten van mijn meiden en de mooie dag! Trusten allemaal en alvast een mooie hemelvaartsdag!
klinkt idd wel lekker, maar ook slecht. Maar dat is bij zo ongeveer alles wat ik lekker vind helaas Hier een rustige nacht gehad. Slaap altijd wel wat minder goed op mijn werk, dus ben blij dat dit ook definitief mijn laatste slaapdienst was en ik ze noooooooit meer hoef te draaien Dadelijk samen met onze bewoners ontbijten en dan lekker naar huis waar ik weer een weekje de tijd heb om bij te komen Fijne dag allemaal!
Jullie hebben gelijk, ben nu al na 10 lessen 33cm kwijt geraakt en dat kan je zien en kan ik merken en de kilo's komen dan wel. Misschien verbrand ik eerst vet en bouw ik spieren op (merk dat mijn buik al wat minder lobbert hahaha) en dan de kilo's. Hier naar de dierentuin geweest vanmorgen op de fiets. Nu zo lekker in de tuin zitten totdat de kleine meid wakker is en denk dat we dan nog even gaan wandelen, eendjes eten geven of zo. Inieder geval genieten van de vrije dag en het lekkere weer en morgen hebben we nog zo'n dag!
Wow, weer iets om trots op te zijn. Zo te zien is het de juiste keuze geweest om aan deze manier van afvallen te beginnen!! Hopelijk dat ik dat over 2 weken ook kan zeggen. Hier vandaag dus naar Baarle geweest. We hebben een heerlijke bbq gehad en natuurlijk weer meer gegeten dan mocht. Morgen ga is dus over op een fruitdag, zodat ik wat kan compenseren Naar welke dierentuin gaan jullie eigenlijk Poehbeer? Ik zou heel graag weer een keer naar Emmen gaan. Dat vind ik zo'n mooie dierentuin, maar is zo ver weg.... Morgen ga ik heerlijk thuis blijven met de kindjes, het was vandaag namelijk erg vermoeiend voor ze. Badje op in de tuin en spelen maar!
@Kirst wij gaan naar Burgers Zoo. Emmen is ook erg leuk hoor. Ja ben trots dat ik al wat cm. eraf heb en kan het echt al merken, maar soms heb ik zo'n zin in chocolade of een softijsje, vooral met dit weer, maar verzet me er tegen en ben dan trots, maar soms... Vanmorgen boodschappen gedaan, even wat gedronken in de stad met de fiets er naar toe gegaan, leuk kort broekje voor de kleine meid gekocht. Ze ligt nu een uurtje te slapen en zogauw ze wakker is gaan we lekker weer naar buiten. Ja het is beter als het gisteren al zo druk was voor je kindjes Kirst dan kan je beter even thuis blijven, maar wel een leuke dag gehad? Hier net even was weggestreken, straks even opruimen. Morgen weer werken. Fijn weekend.