bleghhhhh wat heb ik een pijn. Gisteren zijn we ipv van naar schiphol te gaan gaan varen, maar o o o wat ben ik verbrand. Nu zit ik dus de hele dag al binnen en ik heb zo ontzettende trek in allemaal lekkere dingen. Ga nu maar wat strijken dan denk ik misschien niet aan eten.
@poehbeer: Burgers zoo is ook mooi! Wij hebben hier een abbonnement van Dierenrijk Europa, ook leuk, zeker voor de meisjes. Hier ook af en toe zo enorm veel zin ion iets lekkers, maar ben idd ook weer trots als het me gelukt is om eraf te blijven. Heb hier nog steeds van die kleine zakjes chips in huis en daar kom ik niet aan. Gisteren een fijne dag gehad, maar het weer zat natuurlijk ook erg mee. Vandaag heerlijk thuis gebleven en dat was maar goed ook. Madelief heeft ruim 3 uur geslapen Komend weekend weer volgepland met leuke dingen. Morgen naar vrienden en dan eten we altijd s'avonds friet . Ik heb besloten alleen friet te eten en niets erbij te nemen. Hebben jullie nog plannen voor het weekend??
hier geen specifieke plannen, want ik ben weer eens misselijk...ben de laatste tijd zo vaak ziek heb er echt de balen over in. (nee ik ben niet zwanger) kirst wel goed dat je van de zakjes chips kan afblijven hoor. iedereen fijn weekend
@Made, Wat vervelend dat je misselijk bent. Geen idee waar het dan vandaan komt? Hopelijk is het snel weer over en kun je leuke dingen gaan doen met dit mooie weer. Net hier gesport, heerlijk voel me voldaan moe. Ik hoop echt dat het z'n vruchten gaat afwerpen. Fijn weekend allemaal!
Hey meiden: Hoe gaat het hier? Hier alles goed. ben erg blij vandaag. Heb op de weegschaal gestaan en ben 200gram afgevallen. Daarnaast pas ik weer 2 broeken die voorheen net iets te strak zaten . Ja snapt natuurlijk wel dat ik daar wel heel vrolijk van word! Gister frietjes gegeten, maar de rest van de dag echt rustig aan gedaan. Ben nu nog meer gemotiveerd. Hopelijk dat het bij jullie net zo goed gaat! Fijne zondag allemaal!
verveel me hier als een stekker....manlief wil vandaag thuis blijven. meneer zit de hele ochtend al op zn reet en ik ben alleen maar aan het opruimen strijken afwassen en eten klaarmaken. ben er eventjes helemaal klaar mee....ging hij net eventjes sporten en hij staat nu onder de douche nou als hij klaar is dan ga ik tijd aan mezelf besteden en bekijkt hij het maar. zo moest het eventjes kwijt. hier eten we zo zelfgemaakte hamburgers met frietjes en vanavond eten we stokbrood met een salade. vanochtend ook op de weegschaal gestaan en ben gelukkig weer iets afgevallen.
Ooh zo herkenbaar soms. Ik zou zeggen neem de tijd en doe alles rustig aan!!! En misschien dat jullie vanmiddag toch nog iets leuks kunnen gaan doen. Deze hele dag thuis zitten met dit weer daar zou ik ook niet vrolijk van worden! Wel super dat je weer wat afgevallen bent, toch nog iets positief vandaag !! Sterkte nog vandaag, Made!!!
@Kirst wat goed zeg weer wat eraf en altijd leuk als je broeken weer aan kan die eerder wat strakker zaten. @Made vervelend zeg dat je man niks doet. Helpt die normaal wel mee of ploft die altijd maar op de bank? Hoe is het nou met je misselijkheid, gaat dat al wat beter? Wel fijn dat er weer wat vanaf is. @All hier gisteren gewerkt en vandaag wat aan het huishouden gedaan en verder geen plannen. Hebben net wel wat pannekoeken op (ieder 2 en de kleine mei 1). Hadden we echt even zin in en waren meergranen pannenkoeken en had er mager beleg op, moet een keer kunnen toch. Vanavond roerbakgroenten met mie en runder gehakt. Wat een regen hier trouwens vanmorgen en een onweer, bij jullie ook? Hoop dat het morgen niet net zulk weer word en ook niet 's avonds, want morgenavond mag ik weer sporten. Kijken of ik nu wel wat ben afgevallen. Wens jullie een fijne middag en tot snel.
@poehbeer: Als het maar met mate is. Ik kan dat nooit met pannenkoeken, dat vind ik zooooooo lekker Dat maak ik dus eigenlijk nooit. Hier was alleen vanmorgen regen en heb geen onweer gehoord. Sinds een uur of 8 is het volgens mij droog en schijnt de zon zo nu en dan en is het vreselijk benauwd, dus een buitje zou niet zo heel erg zijn Wij eten vanavond salade met carpaccio, mmmm lekker
@Kirst had bewust niet zoveel beslag gemaakt zodat ik er maar 5 kon maken en dat is ook meer dan genoeg ieder 2 pannenkoeken en de kleine meid 1. Lekker hoor salade met carpacio, houd ik ook zo van eet smakelijk vanavond dan maar. @All weten jullie hoe het met de anderen gaat die hier altijd kwamen? Ik weet een paar zijn gestopt en hopelijk gaat met Qua alles goed, maar het lijkt alleen of Made, Kirst en ik nog over zijn....de tree musketiers hahaha.
hihi nee normaal helpt ie wel goed mee hoor...maar vandaag.pfffff hij is niet vooruit te branden. net ben ik alleen eventjes ontploft want de meiden begonnen zich ook te vervelen en als het goed is gaan we zo eventjes vliegtuigen kijken op schiphol, volgende week woensdag gaan we nl voor een weekje naar turkije....eventjes een voorproefje nemen dus.
Ja we zijn hier de die hards Met Que ging het wat minder. Ik las in een bericht van haar dat ze haar man gaat verlaten zonder dat hij het weet. Dus samen met haar zoontje gaat ze naar een geheim adres. Wel heftig hoor, het zal je maar overkomen huiselijk geweld . Hopelijk gaat het goed met haar en laat ze snel weer eens van haar horen. @Made: hoe ben je je dag nog doorgekomen? Lekker hoor een weekje Turkije, ben jaloers, hahaha. Hier valt het nauwelijks te plannen om een weekend weg te gaan. Mijn man heeft het veel te druk op zijn werk. Wilde eigenlijk voor de grote vakantie nog eventjes weg, maar zit er denk ik niet meer in. Moet dus 3 maanden wachten op onze vakantie naar Italie. Hier vandaag eigenlijk wel goed gegaan. Wel een stukje taart op. Van de salade is ook niets van gekomen. We hebben een broodje en sope gegeten op de verjaardag. Hoefden we zelfd ook niet meer naar de winkel. Morgen dan maar, want ik eet het wel graag en het is erg gezond!! Dadelijk lekker vroeg m'n bed in en morgen misschien zwemmen.
hij heeft het helemaal goed gemaakt...we zijn heerlijk naar schiphol geweest en ik hem van hem 2 kleding setjes gekregen en ik heb een geurtje gekocht. we hebben daarna gegeten bij per tutti en o o o wat was dat lekker. nu ga ik eventjes sporten om de italiaanse kcal eventjes te verbranden. jeetje wat heftig voor Que....hopelijk gaat ze haar geluk hervinden.
@Kirst en Made dat van Que had ik ook al gelezen, maar wist niet of jullie dat al wisten. Heb haar een pb gestuurd. Hoop dat ze het red samen met haar kleine mannetje. @Kirst soep en brood is ook wel lekker hé. Lekker zwemmen morgen, zal je goed doen. @Made lekker met het gezin naar Turkije, leuk zeg en ja dan is niks leuker dan vast naar de vliegtuigen kijken en zo te lezen heeft die van jou het helemaal goed gemaakt. @Hier lekker gegeten en zitten nu leatel weapon te kijken, maar duiken optijd het bed in hoop ik, want het is tegenwoordig dat ons meisje wat later op bed ligt. Eerst was het tussen 19-19.30 en nou is het vaak 20.00 uur. Komt door de dagen dat ik dan werk, ben dan rond half 7 thuis en dan word het vaak al later, maar ook op andere dagen en wij maken tegenwoordig ook een sport om steeds later te slapen en vaak is het tegen 0.00 uur en als je dan de volgende dag moet werken hahahaha. Nog twee weken en dan hebben we twee weken vakantie! Ga jij ook nog weg Kirst? ....Fijne avond!
Gaan jullie ook echt op vakantie Poehbeer? Wij vertrekken pas in september naar italie voor 2 weken. Heb er nu al zin, maar het duurt nog zoooo lang. Ik heb wel een fijn rooster in juli en augustus. Hoef echt maar weinig te werken. Mijn man gaat de eerste week van augustus op fietsvakantie, zie er dan wel tegenop om dan alleen te zijn, maar ja dat overleven we ook wel weer. Zat te denken om dan een paar daagjes weg te gaan, maar zou niet weten waarheen eigenlijk We gaan in ieder geval wel binnenkort een dagjes weg. Een dagje Efteling en ik wil echt heel graag weer een keer naar de dierentuin in Emmen. Dus die 2 dingen die staan voor op de korte termijn op de planning. Aaaah heb ook vreselijk veel zin in iets lekkers nu! Wilde een zakje chips pakken. Zegt mijn man: "zou je dat wel doen?" Dus hup weer schuldgevoel en dus pak ik maar niks. Wel fijn hoor dat ie mij helpt op deze manier, een paar jaar geleden zou ik dat echt niet gepikt hebben als ie dat zou zeggen . Dan zou ik juist iets slechts pakken Maar ik denk aan de cadeaus die ik mezelf geef als ik afgevallen ben Weltrusten voor dadelijk allemaal!
@Kirst wij gaan altijd in juni twee weken en dan in nov. een weekje, zolang ons meisje nog geen 4 is kunnen we mooi in het voor en najaar en zijn we niet gebonden aan dure zomervakantie's. Jullie hebben nog leuke dingen in het vooruitzicht, maar wel even wennen dat je man een weekje weggaat, maar jij red je toch wel en een dagje emmen en efteling leuk hoor. Ja wij gaan een midweekje naar CP, komen dan het weekend thuis en dan weer een midweekje naar CP. Voor ons is dat prima, eigen huisje en lekker zwemmen, wandelen, fietsen, samen als gezin weg zijn, even niks, gewoon leuke dingen doen...en dan willen we in nov. nog een midweekje pakken. Pak nog even wat te drinken en duik mijn bedje in.
lekker hoor! Groot gelijk dat je nu nog buiten het seizoen gaat. Wij gaan nog 1x dit jaar in september. Jasmijn wordt 5 september 4 en we gaan dan eerst nog op vakantie en dan gaat ze vanaf 26 september naar school. Vanaf volgend jaar zitten we helaas ook aan de schoolvakanties vast. In november gaan we waarschijnlijk ook weer een weekje weg (Landal), want dan kan het nog. Weltrusten (alweer ik blijf maar achter die laptop vastgeplakt zitten ) Heb net ook op een bed geboden via mp voor Madelief, dus zit nu te wachten op antwoord
Nog ff snel. Heb geregeld dat we a.s dinsdag gaan kijken naar het bed en dan hopelijk ook kopen!! Dan gaat Madelief naar een groot bed, wat wordt ze toch groot!! Weltrusten
Leuk Kirst een groot bed voor Madelief. Hier even weggeweest, o.a. een nachtpon voor mezelf en de kleine meid gekocht en moest zelf nog wat shirtjes en ook wat schirtjes voor haar gekocht. Ook luiers, waren in de aanbieding. Willen tijdens onze vakantie oefenen met zinderlijk, want hebben het idee dat ze dat wil en heb nu van die luierbroekjes van pampers. Nu aan de boterham en ze gaat zo slapen en ik ga de zolder doen. Vanavond weer sporten. Wel benauwd buiten hoor. Fijne dag!