Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Poehbeer: Heerlijk he shoppen. Ik heb geen handen zegt mijn man altijd ;). Ik moet eigenlijk ook zelf nieuwe kleren hebben, maar heb mijn doel gesteld, als ik 73 kilo weeg dan mag ik nieuwe kleren kopen. En als ik mijn streefgewicht heb bereikt gaan we een fotoreportage laten maken van ons 4-tjes. Mijn schoonbroer en zijn gezin hebben supermooie foto's en die wil ik natuurlijk ook :D.

Heb hier het badje in de tuin weer opstaan aangezien het nog warm (benauwd) is. Zo nu en dan verdwijnt de zon, maar ik hoop dat het nog even droog blijft aangezien mijn was nog buiten hangt. Verder geen plannen vandaag. Alleen vanavond nog tennissen en dan lekker bank hangen. Ook het eten gaat goed vandaag :)

2. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Kirst ja lekker geshopt en gelukkig weet die van mij als ik wat koop dat het ook echt nodig is en dat ik en de kleine er weer even tegen aan kunnen. Hier de zolder gedaan en als de kleine wakker is boven stofzuigen en de was opruimen. Ga nu vast het eten voorbereiden voor vanavond. Heb ook dozen gemaakt met de kleding die ons meisje niet meer past en dan op volgorde (de een maat 50-56, de andere 68-74 enz). Heb een doos apart gehouden voor 86-92, die andere dozen staan allemaal achter het schot. Ben dus even lekker bezig geweest en warm dat het was op zolder hahahaa. Lekker hoor het badje voor de kinderen, zullen ze fijn vinden. Geniet nog even van je middag.

@Made alles goed?

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik vind alles wat ik koop ook nodig, haha. Nee hoor zo erg is het niet met me gesteld. Meestal koop ik het voor de meisjes. Ik heb nu ook een streep getrokken voor deze zomer voor nieuwe kleren voor ze, want ze hebben echt meer dan genoeg. Kan ik even een beetje sparen voor mezelf, want tja helaas hebben wij nog steeds geen geldboom in de tuin :D.

Je hebt veel werk verzet Poehbeer! Hier heb ik ook alles per maat zitten in bakken. Alleen de allerkleinste maten heb ik al verkocht. Madelief zit tegenwoordig in maat 86/92 dus al die kleinere maten kunnen verkocht worden. Heb alleen nooit heel veel zin om alles op mp te zetten, is zoveel werk.

@Made: heb je gister nog lekker gesport en die calorien verbrand??

Vandaag wel een lekker dagje. Het is nog steeds droog, terwijl ze voor het zuid-oosten van het land fikse onweersbuien hadden voorspeld. Zul je zien als ik straks op de tennisbaan sta dat het met bakken uit de lucht komt. Hoeplijk blijft het tot 20uur droog :) De lucht is nu overigens al wel een uurtje donker, maar er komen nu weer af en toe blauwe stukjes te voorschijn :D

4. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    ik heb heerlijk gesport en de weegschaal was ook lief voor me vanochtend.
    vandaag erg druk geweest op werk....nu even lekker een bakkie thee en dan vroeg naar bed.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Made: Heel fijn!! Is het sporten niet voor niets geweest!

Hier net in de regen getennist. Was gelukkig niet een zware bui, maar toch genieg om flink nat te worden, maar ach we zijn niet van suiker en dus hebben we doorgespeeld!

Weltrusten voor dadelijk!

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ik kom nog eens piepen hoe het met de die-hards gaat. Lukt het allemaal nog wat?

Mijn begeleiding bij de 2e dietiste zit voorlopig in de koelkast. Hebben net appartement gekocht dus centjes gaan allemaal daar heen. Wil het nog maar eens op mezelf gaan proberen. Als ik de moed ervoor vind ;).

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meisjes mag ik ook met jullie meedoen?
    Ik wil ook graag veel afvallen... maar ik geef borstvoeding dus doe super rustig aan...

als ik mij niet vergis ken ik bereke van een ander forum... of heb ik het mis?

Ik ben inmiddels al ruim 4 kilo afgevallen dus het gaat de goede kant op...

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

He Bereke!! Gefeliciteerd met je nieuwe huisje. Al helemaal gesetteld of moet er nog een hoop gebeuren. Leuk als je hier blijft komen en de moed vindt om weer af te vallen. Wij zullen je zeker steunen, zodat het ook zonder dietiste gaat lukken!! :D

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Welkom Debby82. Gezellig als je hier mee komt kletsen en mee de strijd aangaat tegen die kilo's. Gefliciteerd nog met de geboorte van de kleine! Je bent al 4 kilo afgevallen dus je bent al op de goede weg en als het langzamer gaat is het alleen maar beter, want dan komt het ook niet zo snel terug!!!!

10. bereke

bereke Niet meer actief

Kirst, fijn dat ik hier nog/terug welkom ben! Moet echt gaan gebeuren nu. Maar ben toch bang voor mislukking gezien mijn 10 onsuccesvolle pogingen tot nu toe :). Maar goed, ooit moet het toch eens lukken hé. Dus misschien wel deze keer met jullie steun!

Debby, ja wij kennen elkaar al hé :). Fijn dat je hier ook komt meekletsen :) (op het andere forum is het heel stil hé...) .

Appartement is klaar (wij moeten enkel nog keuken, badkamermeubel en laminaat in slaapkamers maar kan pas als we sleutel krijgen) maar toch zal het nog een drietal maanden duren eer alles geregeld is met notaris. Dus nog even geduld. Wel spannend allemaal!

Wie schrijft er hier nu nog mee? Al tussendoelen behaald? Nog veel kilo's te gaan of bijna bij het einddoel?

Ik ga me morgenvroeg wegen als ik het niet vergeet en heb nog een héél lange weg te gaan :(.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bereke wat spannend van jullie appartement! ja het andere forum is veel te stil... ik zit nu bijna altijd hier...

kirst dank je wel. het is niet erg als het langzaam gaat maar ik moet wel minstens 30 kilo... en dat lijkt zo lang ;)
    wat voor dieet doen jullie? Ik snoep niet en let een beetje op wat ik eet en ik vul soms de caloriechecker in om te kijken hoeveel ik binnen krijg...

12. bereke

bereke Niet meer actief

Debby, ik heb voor mijn zwangerschap en sinds de bevalling echt heel veel geprobeerd maar niks wil lukken omdat ik de motivatie niet vind. En omdat ik een echte emo-eter ben en dat dus niet echt onder controle krijg. Had nu goede dietiste hiervoor gevonden maar kost 48 euro per uur en dit 1maal per week => geen goede combinatie met aankoop appartement :(. Ach ja, ik weet toch dat ik het zelf moet doen en dus voor mezelf moet uitmaken wat ik moet doen om het te kunnen volhouden.

Ik zal ook wel zoiets kwijt moeten dus dan lopen we gelijk op. Is wel fijn want het lijkt inderdaad heel lang hé.

Ik heb nog shakes staan van een tijdje geleden (één van mijn fameuze pogingen) en misschien dat ik die ga gebruiken af en toe als ondersteuning. Verder gewoon opletten, regelmatig eten en genoeg water drinken.

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Bereke, natuurlijk welkom. Het is hier buiten Poehbeer, Made en Moi89 heel stil geworden, dus alleen maar gezellig. Hier natuurlijk ook aan poging 739 begonnen en nu lijkt het iets beter te gaan. Ben 2 weken geleden begonnen met slim belly op de sportschool, dus ik MOET 3x per week 40 minuten sporten met een band om mijn buik. Die afspraken staan al voor de hele maand gepland, dus ik kan ook niet afzeggen. Vooralsnog gaat het goed en ben ik eindelijk onder de79 kilo. Ik bleef steeds hangen op 79/80 kilo en werd daar echt niet vrolijk van. Samen met dat sporten doe ik ook Sonja Bakker. Zo nu en dan eet ik wat meer en op feestjes ontzeg ik mezelf niet alles, maar doe ik het met mate. Met jou gaat het nu ook goed!!Gewoon al omdat je toch weer die stap hebt gezet om hier weer de steun te vinden en ervoor te gaan. Heel veel succes en lekker alles van je af schrijven hier!

14. bereke

bereke Niet meer actief

15. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je wel lieve Kirst!

Wel handig dat die afspraken al vast staan. Is toch een stok achter de deur hé!
    En fijn dat je onder de 79 kg zit!

Hopelijk bereiken we allemaal ons doel :).

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bereke jeetje dat is echt heel duur... dat zou ik niet willen betalen hoor...
    Ik vind meestal het begin heel moeilijk maar als ik eenmaal bezig ben dan gaat het wel.

kirst dat klinkt als een super stok achter de duur...

Ik heb als voordeel dat ik met borstvoeding (kolven) nog zo een 300 kcal extra verbruik maar goed, ik heb ook meer honger denk ik.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Ja ik vond het ook duur hoor. Maar had het er op zich wel voor over net omdat ik al zo lang aan het sukkelen ben maar nu gebruik ik het geld dus liever voor iets anders.

Ja lijkt me wel normaal dat je meer honger hebt.

18. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Made een fijn dagje dus gehad? Hopelijk morgen ook weer.

@Kirst de echte vrouw laat zich niet kisten door wat regen, wel fijn getennist?

@Bereke gefeliciteerd met je nieuwe huisje en snap dat de centjes nu daar naar toe gaan.

@Debby welkom op dit forum en succes. Ik doe Zlim. Kijk maar eens op de site (link even kopieëren)..Zlim, is slim afslanken en slank blijven. gratis figuuranalyse! | Zlim

@All nieuw traningsprogramma gekregen. Na 10 x veranderd dat en het is een leuk programma. Wel zwaarder, maar het viel me mee dat het me lukte. Heb alleen 1 oefening aan het eind nog een keer gedaan, want die was wat zwaarder. Ben nu eindelijk ook weer eens een hele kilo kwijt, ben dus weer goed bezig. Heb ook genoeg bewogen de afgelopen dagen (gefietst, gewandeld, spullen opgeruimd) en veel water gedronken. 71,7 gaf die aan bij de sportschool, ik ben blij. Duik zo alleen wel mijn bed in. Het is toch fijner om optijd naar bed te gaan en zeker als je de volgende dag moet werken.

Oja als jullie iemand weten die nog babykleding nodig heeft (50-56 tot 74-80). Heb een aantal dozen met leuke meisjeskleding. Weet nog even niet wat de prijs gaat worden, maar daar komen we vast wel uit. Hier willen we nm. geen tweede. Grappig trouwens Kirst ons meisje heeft dezelfde maat als Madelief.

Weltrusten allemaal!

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dat vind ik ook erg duur. Die slimbelly vond ik al duur. Kost 80 euro voor 4 weken met een begin en eindmeting. Daarna kan ik eventueel nog een abbonnement nemen voor 14,50 per maand (dit is bovenop het normale abbonnement) Ik ga dit dus doen, zodat ik een stok achter de deur heb. Ik moet namelijk die afspraken maken, omdat ze maar 6 apparaten hebben waar zo'n kastje aanhang. Dus voor mij helpt het wel. Ik ben echt een lekkerbek en vind het dus moeilijk om eten te laten staan. Ik kan dus wel minderen, maar niets laten ;). Een nichtje van mij eet al een half jaar volgens een bepaald dieet en eet daarbuiten dus echt helemaal niets anders. Dat zou ik nooit vol kunnen houden, omdat ik eten ook als een sociaal gebeuren zie en ik erg van eten hou :D. Dus moet ik meer sporten en door de week wat extra opletten en niks slechts eten.

Ik hoop ook dat iedereen hier zijn doel gaat halen, zodat we op onszelf en elkaar trots kunnen zijn! Maar zoals ik al zei de eerste belangrijke stap is gezet ;)

Kruip nu mijn bed in, want morgenvroeg mag ik mijn jongste voor het eerst naar de psz brengen en dan meteen door naar de sportschool :D

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hoe oud is jou meisje ook alweer Poehbeer? Weet helaas niemand die babykleding nodig heeft. Hier worden voornamelijk jonges geboren, hahaha. En hier komt er echt geen derde...:D

Deel Deze Pagina