Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    poehbeer klinkt interresant maar is dat niet heel duur?
    en werkt die ozontherapie?

2. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Kirst ze word 21 maanden.

@Debby het is behoorlijk prijzig, maar ik merk en zie dat het bij mij helpt en ja door die ozontherapie merk ik al dat mijn buik al minder flubbert...wat vaak gebeurt als je afvalt op sommige plekken. Dit maakt het wat steviger. Ben er nog niet, wil tussen de 66-69 kilo gaan zitten en zit nu op 71,7, maar het begin is er en het idd. zoals ik al zei duur, maar voor mij een hele goede manier om eindelijk goed en gezond af te vallen vooral op de plekken die ik graag wil.

Nou meiden stop ermee voor vandaag. doei en slaap lekker.

3. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Hoi bereke en debby wat gezellig dat jullie mee komen doen hier.

We geven niet meer wekelijks gewichten door, maar houden elkaar wel op de hoogte hoe het allemaal gaat.
    Vandaag weer een dagje werken en dan morgen lekker vrij.

Iedereen weer veel plezier vandaag.

4. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @All ja ieder lijnt op haar eigen manier en de ene keer gaat het goed, de andere keer wat minder. Het is meer dat we op deze manier elkaar steunen en als het even wat minder gaat een schop onder de kont geven hahaha en elkaar zo samen helpen. Hier zo werken. Vanacht toch een paar keer wakker geweest, zal wel komen doordat het best wel benauwd was of ik heb niet zo vast geslapen. Heb er een beetje hoofdpijn van, dus zo een paracetamol innemen en dan kunnen we er weer voor. Iedereen weer succes vandaag en een hele fijne dag met wat je ook gaat doen! :)

5. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden, ik heb het de afgelopen dagen erg druk gehad, dus helemaal geen tijd gehad om hier te schrijven. Hier gaat het lijnen goed. Ik heb echt de smaak te pakken. Helaas ben ik dit weekend door mn rug gegaan, dus het lukt nu nog even niet te gaan sporten helaas.

Leuk dat het hier weer wat drukker is. Meiden, heel veel succes! Ik vind het super dat je hier zo gemotiveerd wordt om af te vallen

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: wat vervelend dat je door je rug bent gegaan, hopelijk ben je snel weer hersteld! Fijn dat je de smaak wel te pakken hebt, vooral vasthouden!!

@Poehbeer: werk ze en hopelijk trekt die hoofdpijn ook snel weg!

@Made: Jij ook werk ze!

Hier vanmorgen ons kleine meisje naar de psz gebracht. Jeetje wat wordt ze groot ;). Jasmijn was helemaal trots en hield haar handje vast. Madelief begon meteen te zwaaien en dag te zeggen, zo van: "rot nu maar op, dan kan ik spelen" :) Ze hebben me nu al minder nodig, hahaha. Nou ik heb in ieder geval nu even tijd voor mezelf, is ook lekker. Net gesport en dadelijk even naar de winkel en om half 12 moet ik de meiden weer ophalen.

Fijne dag allemaal!!

7. bereke

bereke Niet meer actief

Egobericht: het is zo druk op het werk en de meisjes slapen weer al een tijdje heel slecht en ben daarjuist beginnen huilen van vermoeidheid waar de meisjes bij waren.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ach heb met je te doen. Kan me zo voorstellen dat je je nu zo moedeloos voelt. Je bent echt niet de enige hoor. Hopelijk voel je je weer wat beter! In ieder geval een knuffel vanuit hier :D

9. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je Kirst. Wat ben jij toch een lieve madame!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Bereke: We zijn hier om elkaar te steunen in onze strijd tegen de kilo's maar ook als je er even helemaal doorheen zit hoor!!! Hopelijk is het nu weer wat beter met je.

Hier een fijne dag gehad. De meisjes zijn lief geweest en ook het eten ging perfect. Had even een dipje om 17uur, maar heb dat opgelost door een cup a soup te drinken en alvast te beginnen met eten koken. Voor morgen eigenlijk nisk op de planning. Hopelijk wordt het weer mooi weer. Jasmijn moet in de ochtend naar de psz en daarna misschien even naar de kinderboerderij.

Fijne avond allemaal!!!

11. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    *zend een digitale knuffel naar Bereke*

@Kirst: goed dat je niets geks gegeten heb. Fijne dag vandaag in ieder geval!

12. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Kirst is het Madelief goed bevallen op het psz en lief dat Jasmijn haar handje vast hield. Goed idee om dat honger gevoel op te lossen met cup a soep. Het ziet er nou niet zo zonnig uit, maar zogauw het kan ga ik ook even met ons meisje naar buiten. Vind het wel belangrijk zogauw het kan om even een frisse neus te halen.

@Moi sterkte met je rug.

@Bereke het kan heel emotioneel zijn als de kinderen weer een poosje slecht slapen. Hebben dat hier ook gehad zo'n periode met ons meisje en dat begon ook te spelen tussen mijn man en mij, mede doordat je je zorgen maakt dat ze slecht slaapt en ook doordat je slaap te kort hebt. Sterkte.

@Made lekker gewerkt gisteren?

@All hier gisteren fijn gewerkt. Was niet zo druk, konden wel veel doen aangezien we er 's middags iemand bijkregen. Hoofdpijn trok snel weg. Kwam gisteren thuis en lag er een tekening met een andere naam, dus ik dacht dat ons meisje de verkeerde tekening mee naar huis had genomen. Nee was van een jongetje daar en die had die speciaal voor ons meisje gemaakt hahaha en natuurlijk ook een ingepakt vaderdagcadeautje. Ben benieuwd wat ze nu weer hebben gemaakt. De vorige keer kreeg die een beschilderde steen met papa is de beste vader die er is. Vandaag dan lekker vrij, gewoon rustig aandoen....huishouden, wasje en vanmiddag koken en dan vanavond weer sporten.

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @poehbeer: fijn dat je lekker gewerkt hebt en dat de hoofdpijn snel weg is getrokken. Niets erger dan hoofdpijn :x. Wat schattig he als kinderen zo lief doen onderling!

Madelief heeft het goed gedaan op de psz, heeft lekker gespeeld en had veel te zien. Ik zou denken dat ze daarna wel lekker lang zou slapen, nou niet dus na een uurtje was ze alweer wakker. Maar ze was vrolijk, dus dan is het goed.

Vanmorgen was ik minder vrolijk, wat ik dan botvier op mijn man :) En dat terwijl hij gisteravond pas na 20uur thuis kwam omdat hij van mij (na zijn werk) een bed op moest gaan halen ;) Niet heel erg eerlijk zeg maar, maar als ik sjagrijnig ben dan berg je maar :$. Mijn bui is nu wel weer een beetje gezakt, maar ja daar heeft hij natuurlijk niks aan.... Ga hem zo even bellen om sorry te zeggen. Ging net op de weegschaal staan en ik woog 77.7kg. Dat heeft mijn humeur ook weer enigzins verbeterd. Jasmijn is nu naar de psz en vanmiddag ik met de 2 meiden naar de kinderboerderij. Vanavond ga ik weer sporten. Oooh ik heb de lijn weer te pakken ;) en ben daar blij om.

Allemaal weer een fijne dag!!!!

14. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Ik reageer het ook altijd op mijn man af als ik chagie ben, is makkelijk, maar je wilt het dan liever niet. bel hem idd. maar, maar vaak is het de volgende dag alweer goed althans zo gaat dat hier of er moeten echte woorden zijn gevallen dan praten we het uit. wel fijn dat ze zo goed reageerde op de psz en veel plezier vanmiddag en sporte en fijn dat je het lijnen weer gevonden hebt. ik hier ook.

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @oehbeer: Ik vind dat we allemaal weer de goede kant opgaan en iedereen zo fijn gemotiveerd is!! Lang leven het forum!! Jij ook sport ze vanavond!

Heb net mijn man gebeld en die is ook zo lekker nuchter. Zegt ie: is al goed hoor schatje, ik ben ook wel eens moe :D Wat ben ik toch blij met hem ;).

16. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    zo reageert die van mij ook kirst en ja leve het forum, want we steunen elkaar op deze manier toch mooi en helpen elkaar als het even wat minder gaat. hoop hier vanmiddag nog even lekker te kunnen wandelen als de kleine meid wakker is, ligt nu moe, maar voldaan op bed.

17. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    ik heb niet alles gelezen...sorry dames.

hier vanochtend een half uur cardio training gedaan en dan vanavond nog een half uur krachttraining.....heb nog maar een paar dagen voordat ik op vakantie ga.
    heb helaas niet mijn streefgewicht kunnen bereiken voor de vakantie, maar het scheelt maar 1,5 kilo dus mag denk ik niet klagen.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Made: ja kan ook niet alles bijhouden!! Lekker hoor bijna op vakantie!! Jammer van die laatste 1,5 kilo, maar die doe je dan maar na je vakantie. Lekker genieten is nu ook belangrijk!!

19. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Made ik vind het heel knap dat je het al zover bereikt hebt en die 1 1/2 kilo komt na de vakantie wel. lekker gesport en dan vanavond weer? Hier ook vanavond weer sporten. Straks even wandelen of fietsen met de kleine...tot snel dame's.

20. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Made: zo te horen ben je goed bezig met sporten. Ga je op vakantie in Nederland of naar een ander zonnig land? Geniet er maar van.

@Kirst: klinkt heel bekent. Wel lief dat hij zo reageerde! En super dat je de smaak van het afvallen te pakken hebt.

@Poehbeer:Geniet van je rustige dag! Vanavond weer wegen?

@ all: met mijn rug gaat het gelukkig een stuk beter. Ik durf het nog niet aan om vandaag te gaan sporten, maar morgen moet wel lukken denk ik. Jullie nog plannen trouwens met pinksteren?

Deel Deze Pagina