@Moi89: Fijn dat het beter gaat met je rug. Morgen rustig aan doen als je gaat sporten!! Hier moet ik komend weekend werken, bah bah. 2e pinksterdag dan komen vrienden van ons. Erg gezellig en heb er zin in!! En wat zijn jou plannen Moi89?
Ik ga morgen zeker rustig aan doen. Rot dat je moet werken dit weekend (ik begreep uit topic van de lounge dat je in de zorg werkt). Hopelijk is het 2e pinksterdag lekker weer zodat je toch een lekker weekend heb. Ik ga dit weekend mijn moeder van vakantie ophalen. Verder niet heel veel plannen met pinksteren. Vind het altijd zo lastig om op deze dagen me aan de lijn te houden.
ja werk in 24-uurszorg, dus ook met de feestdagen draait alles gewoon door Maar werk alleen, dus is wel zo rustig
@moi...ik ga volgende week woensdag naar turkije en dan naar het resort fame residence. Ik heb er echt zo zin in eventjes met man en kinderen weg. het sporten gaat inderdaad heel goed momenteel....januari begonnen op 73,5 en ik weeg nu 59,0 kilo....dus ik ben best een beetje trots opmezelf. hoe is het vandaag bij jullie gegaan vandaag.
Je mag supertrots zijn op jezelf!!!! Hier nog steeds goed. Straks nog even naar de winkel en vanavond sporten. Zie er een beetje tegenop. Moet 40 minuten crosstrainen en bij de gedachte alleen al val ik om van moeheid Maar we houden stug vol!!!
Kirst: Ik ken het gevoel. Moeheid houdt mij vaak tegen om te gaan sporten. Maar als ik dan eenmaal bezig ben, dan is het wel heel erg lekker. Made: Lekker zeg Turkije. Geniet er lekker van. En hoewel je natuurlijk wel een beetje op de lijn moet letten, geniet toch van het lekkere eten daar. Je bent al zo veel kwijt. Goed zeg. Hier merk ik niet zo heel veel nog van de kilo's. Ik val altijd zo slecht af, maar ik kom ook heel moeilijk aan. Gelukkig merk ik het wel aan mijn heupvetjes en mijn buik.
hihi nou ik heb bijna nooit zin om te sporten, maar als je dan eenmaal bezig bent, dan is het altijd toch wel lekker. eten ga ik zeker doen in turkije en dan ga ik echt niet opletten hoor die ene keer in het jaar.......daarom had ik liever nog iets meer eraf maar ach komt vanzelf wel weer. @kirst heel veel succes straks met sporten Zet hem op!!!!
Moi, hopelijk is je rug vlug beter. Lijkt me heel pijnlijk. Kirst, fijn dat het is meegevallen op de psz. Cup a soup (hier royco minute soup ) is inderdaad een goede opkikker. En kijk, je gewicht volgt netjes je inspanningen! En hier kan iedereen zich ook best even verstoppen als ik lastig ben . Maar zeg daarna toch ook wel netjes sorry hoor . Poehbeer, heeft je dochter al een vriendje? Wat lief van de tekening! Made, wat een mooi resultaat heb je al!!! Mag je trots op zijn. En geniet van je vakantie! Sporten: ik haat het echt en krijg mezelf dus ook nooit overhaalt om het te doen. Wat afvallen natuurlijk niet makkelijker maakt . Steun: is heel fijn als je hier zo'n steun krijgt. Niet alleen met diëten maar ook met andere dingen. Zijn met de meisjes naar de dokter geweest en we moeten weer drie keer per dag aersollen. Hopelijk betert het vlug. Diëten is niet goed gegaan: gisteren wijn gedronken en vandaag taart gegeten die een collega getrakteerd heeft. Ja, heb werkelijk een vliegende start genomen .
Bereke, vervelend dat het niet goed is gegaan met lijnen, maar vergeet niet: morgen nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Da's waar. En was een heel impulsieve beslissing om terug te gaan meeschrijven en het lijnen terug op te pakken dus gun mezelf nog even een aanpassingsperiode . Heb me deze morgen trouwens gewogen en wil zo'n 26 kilo kwijt. Lijkt een beetje ondoenbaar eerlijk gezegd .
Begin anders met een minimaal streefgewicht bv 5 kilo eraf...dat werkt beter als stimulans dan wanneer je meteen voor alles gaat. Je moet jezelf echt wel wat lekkers gunnen anders houd je het niet vol....ik heb al die tijd bv gewoon 2x in de week patat gegeten en iedere avond een klein stukje chocolade. Ik had dus waarschijnlijk veel meer kunnen afvallen, maar dan houd je het niet vol en kom je ook snel weer aan....nu heb ik een eetpatroon die ik gewoon mijn leven kan volhouden. Dus veel succes en eet echt gewoon eens wat je lekker vind en drink genoeg en probeer te bewegen.
Made, bedankt voor je tips! Ik weet het allemaal we min of meer hoor. Maar die klikt komt maar niet. Ach ja, misschien nu wel. Hoop het!
lekker gesport. volgende week nog 2x en dan hebben we twee weken vakantie en ga ik niet sporten. is teveel geregel. zorg er dan wel voor dat ik gezond eet en goed ga bewegen (lopen, fietsen, zwemmen) en genoeg water drink en dan komt het wel goed. ben een beetje moe, dus reageer een andere keer wel op jullie. wens jullie inieder geval een fijne avond en succes morgen maar weer.
@Bereke: het is idd een knop die om moet gaan. Soms gaat ie hier ineens om, maar hij kan ook zomaar weer uitgezet worden . Snap dus helemaal wat je bedoeld. Hopelijk dat je de knop dus snel om kan zetten en niet te veel denken aan je streefgewicht, maar denk kleine stappen!! Ik heb voor mezelf beloofd dat als ik 73 kilo weeg ik nieuwe kleren mag gaan kopen. Dat is een cadeautje waar ik hard voor wil werken. Spreek met jezelf of met iemand die je kan motiveren iets af, zodat het je gaat lukken. En natuurlijk zijn wij er allemaal om jou zo nu en dan een schop onder de billen te geven Sterkte ook met je meisjes, nooit leuk als ze ziek zijn Hier net gefietst. De crosstrainers waren al bezet, dus ik had de pech om weer te moeten fietsen. Maar heb het weer overleefd Nu ik weer thuis zit op de bank ben ik weer tevreden en voldaan en weer trots op mezelf
Fitnessen vind ik echt saaaaaaaaaai en doe het echt niet omdat ik het zo leuk vind, maaaar het is voor het goede doel en het is goed voor me. Dat is op dit moment de drijfveer om te gaan. Ik moet en ik zal dat streefgewicht halen, al is dat over een jaar! Maar jij kan het ook!!!!
Goedemorgen, Kom jullie even een fijne dag toewensen. Succes maar weer allemaal. Nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik ga zo ook weer aan het werk. Tot snel. Poehbeer
Bereke, gaat het al beter vandaag? Ik duim voor je dat je mag volhouden. En zoals Kirst al zeg, probeer jezelf af en toe te kietelen. Ik heb volgende week een bruiloft en dan ga ik mezelf verwennen door naar de kapper te gaan. Ik (probeer) mezelf niet meer te verwennen met eten, maar met iets anders. Kirst, sporten ging goed gisteren dus. Geniet van je tevreden gevoel! Trouwens, ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar jouw naam. Gezien je forum naam, zouden wij best dezelfde voornaam kunnen hebben namelijk. Zo, voor mij zit het sporten erop voor vandaag. Nog wel expres rustig aan gedaan met sporten i.v.m. mijn rug, maar ik vond het weer heerlijk. Nu zit ik lekker aan mijn krentenbol. Jammie!
@Poehbeer: Jij ook een fijne dag!! @Moi89: ik heet Kirsten, dus afgekort door iedereen kirst, vandaar mijn naam hier op zp. Ben benieuwd of jij dus ook kirsten heet 78 is trouwens mijn geboortejaar, begin al een beetje oud te worden . Goed dat het sporten goed is gegaan. Je kan beter rustig aan doen ,dan dat je weer voluit gaat en je over 2 weken weer thuis zit met veel pijn. Hier een goede dag gehad. Op het werk een vergadering, bah bah. Ik vind dat maar niks al die overlegmomenten. Ik leef van het ene overleg naar het andere, zo ontzettend saaaaaaaaaaaaai Maar ik heb het weer overleefd. Vanavond met een vriendin heerlijk uiteten en naar de film. Ga er vreselijk van genieten. Heb vandaag overdag al goed opgelet, ter compensatie van vanavond Iedereen weer een fijne dag en hopelijk gaat het weer goed.