Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirst, een naamgenoot dus, ik heet ook Kirsten. Toevallig, je hoort onze naam niet zo vaak.

2. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Moi het sporten is dus goed gegaan, geen last nou van je rug? Lekker hé een krentenbol.

@Kirst ik ben ook van 78 en leuk zeg dat Moi dezelfde naam heeft. Alle vergaderingen een beetje overleefd? Naar welke film ben je, inieder geval veel plezier.

@Bereke en Made alles goed met jullie?

@Hier een rustig dagje op het werk gehad, maar wel goed hoor. Morgen weer vrij en dan komt met de ochtend een vriendin op de koffie, neemt haar dochtertje mee. Kan die mooi spelen met die van ons en wij lekker bijkletsen en morgenmiddag naar de tandarts om een klein gaatje te laten vullen. Wil dat zonder verdoving doen. Trouwens vandaag maar weer eens met de neus op de feiten gedrukt dat je echt moet genieten van het leven. Een collega van mijn man haar moeder heeft 2 soorten kanker en nog maar 3-6 maanden te leven! Nee dan liever een gaatje vullen dan dit.

Fijne avond dame's en wip morgen nog wel even langs.

3. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat heftig zeg, Poehbeer. Dan word je toch wakker geschud he?

Ik heb tijdens het sporten geen last van mijn rug gehad gelukkig. Ik heb het wel een stuk rustiger aan gedaan.

Zo ik heb nu net pas gegeten. Stiekem wel te veel, maar ik had vandaag wel heel weinig gegeten en ik had lekker gesport, dus een groot bord met spaghetti ging er wel in. Morgen weer sporten, dus dan kan ik het weer een beetje recht trekken.

4. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    poehbeer succes morgen bij de tandarts en inderdaad door dat soort berichten besef je des te meer dat je moet genieten van het leven.

moi89.....succes morgen met sporten.

5. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Ja Moi en Made dat is echt heftig en schrok er ook enorm van toen die van de week er mee aankwam. Gelukkig word ze gelukkig goed opgevangen door de baas van mijn man en alle collega's natuurlijk en natuurlijk haar gezin en familie en vrienden.

Kan toch gaan sporten ondanks dat we vakantie hebben. We gaan maandag de 20ste naar belgie, maar dan ga ik niet aangezien het dan wat langer rijden is en we ook eerder het huisje in mogen. Op de vrijdag dat we terug komen kan ik wel sporten 's middags, net zoals die maandag erna aangezien we dan pas om 15 uur het huisje in mogen en ons meisje 's middags hier nog even willen laten slapen en kan die vrijdag als we terug komen 's ochtends sporten. Mijn man had nm. zitten kijken om dat eerste weekend nog weg te gaan, maar we zijn erover uit dat dat veel te druk is voor ons meisje en teveel gestres en zo'n midweekje is al indrukwekkend genoeg en dan kunnen we beter het weekend thuis zijn en dan die zaterdag wat leuks doen (onze trouwdag) en ook even wassen en ev. de planten water geven.

Zo even wat kleine boodschapjes doen en dan straks mijn vriendin die op de koffie komt.

6. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    Veel plezier straks met je vriendin....ik ga eerst eventjes as the world turns kijken en dan daarna als de kleine blijft slapen nog eventjes een half uurtje cardio doen.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: Nee onze naam hoor je idd niet heel veel. Ben nog steeds met mijn naam :D, helaas wat minder met mijn bouwjaar, aangezien dat betekent dat ik ouder word, hahaha. Nee hoor zit nog niet in een leeftijdscrisis :D

@Poehbeer: Heftig hoor als iemand zo dicht bij zo ziek is dat ze niet meer lang te leven heeft. Pfff, pluk de dag!
    Succes bij de tandarts en tja met bovenstaande is alles opeens relatief....

@Made:leuk he ATWT. Ik kijk dat al sinds ik op de middelbare school zat. Heb het nu even weer een tijdje niet gekeken, maar ik heb van die vlagen dat ik elke dag aan de buis gekluisterd zit :)

Hier gister een gezellig avond gehad. Heerlijk wezen uiteten. Als voorgerecht carpaccio en als hofdgerecht biefstuk. Errug lekker. Daarna naar de film, volgens mij heette ie Something borrowed, met Kate Hudson. Een echte vrouwenfilm, dus was natuurlijk perfect, haha. Vandaag weer heel braaf eten, want durfde vanmorgen niet op de weegschaal te gaan staan, had het idee 10 kilo te zijn aangekomen. Morgen maar weer ;) Voor vandaag geen plannen. De meisjes moeten vanmiddag naar de psz, dus heb ik even 2 uurtjes voor mezelf, ook lekker!

Fijne dag allemaal!

8. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    succes met de cardio made en kirst volgens mij heb je vrij netjes gegeten gisteravond en een leuke film dus...

9. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    cardio is goed gegaan..nu even lekker een bakkie thee, dan de kleine uit bed halen en de oudste van school halen.

volgens mij heb je erg netjes gegeten hoor kirst....

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Made: Super dat je gesport hebt. Hoe oud zijn jouw kindjes eigenlijk?

En ik gister netjes gegeten??? Nou ja je moet wel de saus er dan niet bij tellen en natuurlijk de 3 broodjes stokbrood met boter, haha:D Tijdens de film een cola light gedronken en een beetje popcorn gegeten. Het zou zoete popcorn moeten zijn, maar er was per ongeluk denk ik ook zout bijgekomen, dus niet lekker. Weerhield me er wel van om alles op te eten.

Vanmorgen begonnen met een boterham met stroop, tussendoor een speculaas en net ook een boterham met stroop op. Dus weer op de goede weg om het recht te trekken van gister. Ga zo de meisjes naar de psz brengen en dan ga ik snel even naar de Leenbakker om aankleding te kopen voor de kamer van Madelief (Tja kopen blijft een hobby van me.....:))

11. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @made fijn dat het sporten goed is gegaan. ik mag woensdag weer (en ga dan die vrijdag erna aangezien ze maandag dichtzitten).

@kirst zoute popcorn vind ik soms wel lekker, maar dan niet teveel en ach je bent vandaag weer goed bezig en shopse. Jij denkt een nieuwe bed voor madelief, dan meteen alles nieuw?

@hier was het gezellig. lekker bijgekletst, ook even in de tuin gezeten en de meiden lekker in de tuin gespeeld. keek ik op een gegeven moment lag er een dode vogel onderaan de glijbaan. volgens mij is die gewoon dood naar beneden gevallen. vriendin van mij heeft hem weggegooid en ik meteen van de meiden de handen wassen met water en zeep. gelukkig hadden ze hem niet aangeraakt, maar was echt even raar. ze is net weg en mijn meisje ligt nu op bed, helemaal bekaf van het spelen (haar dochter is een maand ouder dan die van ons) en ik zit aan de boterham even rustig alleen. fijne middag.

12. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kirst, zo te horen heb jij een leuke avond gehad gister. Af en toe een keer zondigen mag best (als het maar niet te vaak is). Veel plezier met shoppen. Ik ben ook gek op shoppen, maar ik heb er helaas geen geld voor. Haha.

@Poehbeer, wat raar die vogel. Goed dat je je meiden gelijk de handen heb laten wassen. Gek zo opeens. Is het nu trouwens bij jullie ook zo donker? Hier gaat het volgens mij zo regenen.

@ all. Zo, net heerlijk een broodje carpaccio op. Jammie! Mijn verwen momentje van vandaag.
    De planning was om vandaag nog te gaan sporten, maar ik heb echt enorme spierpijn van het sporten van gisteren. Dus waarschijnlijk ga ik morgen maar sporten.

13. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    ik heb 2 kindjes een kindje van 4,5 en een baby van 9 maanden.
    heb net wel een beetje gezondigd...heb een handje dropkrijtjes op...ben vandaag nl ongesteld geworden en heb echt alleen maar trek in lekkere dingen.
    hier is het heel hard gaan regenen...ga maar eventjes onze meid naar binnen halen.

14. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    @Moi hier is het weer droog, heeft straks geregend en nog flink ook.

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: Heerlijk ja shoppen. Maar moet het ook niet te vaak doen, want anders hou ik geen geld over. Helaas is ales zo duur tegenwoordig :x. Heb net 3 kussentjes met bijbehorend dekbed gekocht. Verder niks hoor :D
    Lekker he carpaccio en nog gezond ook, dus lekker van genieten!!

@Poehbeer: Ja, moet wel een overtrek hebben en natuurlijk wat kussentjes, maar ik heb altijd wel een reden ;) Wel vies ja zo'n dode vogel. Kunt beter op safe spelen en de handen extra wassen dan, als ie zomaar uit de lucht komt vallen dan heeft ie vast vieze bacterien bij zich!

@Made:Lastig he als je weer ongesteld bent! Nou ja als het bij die paar dropkrijtjes blijft. Hier heeft het vanmorgen eventjes een paar druppels geregend, maar verder heeft de zon geschenen. Nu hangt er wel een donkere lucht boven ons, maar hopelijk blijft het droog. Heb nog was buiten hangen...Je oudste gaat dus net naar school! Ben benieuwd hoe dat hier gaat over een paar maanden ;)

Hier net ook nog even naar de AH geweest voor het avondeten. We gaan pasta pesto eten, heerlijk!! Maar ik had ook de drang om iets lekkers voor mezelf te kopen. Had ik zo'n zin in!! Maar.... Ik heb het niet gedaan :D. Dacht snel naar de kassa!! Dadelijk maar een stuk meloen eten, is ook lekker. Ga zo de meisjes weer ophalen en hopelijk dat Madelief nog even slaapt, ze was net al zo moe :)

16. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    @kirst: wat goed dat je niets gekocht hebt voor jezelf.
    hier is het helaas niet bij de krijtjes gebleven, ik heb nu net nl een mini lion naar binnen zitten werken....maar normaal neem ik die s avond bij een bakkie thee en nu zal ik "proberen" om vanavond niets bij de thee te nemen:)

17. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh lekker Pasta Pesto. Ik heb echt een enorme voorliefde voor alles wat hoort bij pasta. Vanavond toch echt aan de aardappel - groente - vlees. Dan eet ik tenminste niet zo veel.

Wat lekkers voor jezelf kopen klinkt zo bekend. Ik ben vanavond alleen thuis en dan heb ik altijd de neiging om mezelf te verwennen met wat lekkers. Maar vanochtend niets geks gehaald bij de winkels. (En stiekem baal ik daar wel een klein beetje van)

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Made: He jammer dat je ook een lion hebt gegeten! Maar vanavond dan maar alleen een kopje thee! Gewoon doen (ja ik weet dat het makkelijk gezegd is dan gedaan) Ik zou trouwens niet eens kunnen om er maar 1 te nemen elke dag. Volgens mij zou die zak al binnen 1 dag opgevreten zijn door mij :) Ik kan niet met mate snoepen, dat weet ik van mezelf en dus haal ik nooit dat soort dingen in huis.

@Moi89: Ja pasta pesto is ontzettend lekker!!! Eet er ook altijd te veel van, maar ga me ook proberen in te houden! Ik geloof het dat je er stiekem van baalt dat je niets lekkers hebt gekocht. Hier hetzelfde, haha. Wij vrouwen.... ;). Vroeger (ja toen ik net op mezelf woonde ;)) ging ik rustig voor een zak chips of waar ik ook maar zin in had naar de winkel om alleen dat te kopen. Dat heb ik wel afgeleerd, zoek het ook niet om 2 kinderen mee te zeulen om me vervolgens scheel te eten aan die rommel. Maar soms denk ik wel eens, zal ik naar de winkel gaan? Maar doe het eigenlijk nooit. Gelukkig maar, anders was ik nu een tientonner geweest, haha

19. bereke

bereke Niet meer actief

Zwaai zwaai! Fijn weekend alvast.

Diëten is deze week, hoe zal ik het zeggen................, zelfs in de verste verte niet gelukt. Maar goed, heb me hier weer aangemeld. Da's toch al één stap zullen we maar zeggen ;).

20. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    ergens in noord holland
    bereke jij ook fijn weekend en op naar volgende week!

Deel Deze Pagina