Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Precies, de eerste stap is weer gezet en komende week zet je stap 2! op naar je eerste doel!! :D
    Fijn weekend en geniet ervan!

2. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom op, Bereke. Als je het zwaar hebt met lijnen, kan je hier altijd je verhaal kwijt.

3. Que

Que Niet meer actief

Hej Meiden

Ik ben weer terug van weg geweest. heb helaas alleen geen weegschaal meer. Die ben ik in alle haast vergeten. Kijk maar bij mijn topic in de Lounge Groot Probleem, voor degene die het gemist hebben.

Hoe gaat het met jullie?

Hier naar omstandig heden goed.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hoi Que,
    Ik heb je topic gevolgd. Ik hoop dan ook dat je een fijne en gelukkige toekomst op kan bouwen samen met je zoontje en je nieuwe vriend en dat er geen vervelende nasleep komt. Het moet fijn zijn om te zien dat je zoontje zo positief veranderd. Dat maakt je nog sterker dat je de juiste keus hebt gemaakt!! Een weegschaal was op dat moment dan ook niet het belangrijkste waar je aan dacht lijkt me! Hopelijk dat je nu weer de tijd (en rust ) hebt om aan te sluiten bij dit topic en weer gezellig mee kan kletsen hier met de meiden :)

5. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi Que, ook ik heb je topic gevolgd in de lounge. Hopelijk ga je een hele mooie toekomst tegemoet met je zoontje en je nieuwe vriend. Wat een heftige periode moet jij nu achter de rug hebben... . Respect hoor dat je het zo radicaal aangepakt hebt!

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier een rampzalig weekend gehad met te veel eten en te veel vet, suiker en andere slechte dingen :) Morgen maar weer even zorgen dat ik weer op de zelfde weg ga zitten als enkele dagen geleden. En heel veel water drinken. Heb nog 12 weken te gaan voor onze zomer vakantie en dan wil ik echt wel op minimaal 73 kilo zitten :D

Hoe is het weekend verder met iedereen gegaan, hopelijk beter als bij bij mij. Heb van het weekend ook moeten werken, dus ook niet eens leuke dingen gedaan.....:x

Zo ben m'n ei weer kwijt! :D

7. bereke

bereke Niet meer actief

Oei Kirst, da's geen fijn weekend dan nee. Maar hopelijk gaat de komende week beter! En je kan al stilletjes beginnen aftellen naar je vakantie :).

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    pfff 12 weken duurt nog heeeeeeel lang ;). Mag jij oko gaan aftellen voor een vakantie??

9. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb vakantie in juli. Wel stom aangezien we hopelijk begin september gaan verhuizen maar ja, het kdv is gesloten in juli.

En die twaalf weken gaan voorbij vliegen hoor! Is altijd zo dat de zomermaanden vlug gaan, vind ik dan tenminste.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    que ik heb je topic ook gevolgd. Meid ik hoop dat het er allemaal heel goed uit gaat zien voor je!

kirst 12 weken, dan moet je al (bijna) op je streefgewicht zitten joh! Je moet er gewoon keihard voor gaan (zeg ik even makkelijk ;))

vakantie: wij zijn in mei al naar fuerteventura geweest. Mijn zoontje was toen 8 weken. Ik heb nog ouderschapsverlof tot eind augustus maar we gaan niet meer weg. Mijn man kan geen vrij krijgen in de zomer.

Afvallen. Ik heb me keurig gedragen. Niks extras genomen maar niet heel streng gedaan. Ik ben ook amper weg geweest dus dan is het makkelijker he. Als ik buiten de deur eet/drink dan vind ik het altijd moeilijker.
    Morgen weegdag, ik ben benieuwd.
    Volgende week wordt moeilijker. Mijn dochter wordt vrijdag 2 (bereke wat vliegt de tijd he..., wij kennen elkaar gewoon alweer bijna 3 jaar...) en dan gaan we naar de apenheul en pannenkoeken eten en zondag is hier feest met taart en alles.
    o en vrijdagavond logeren de kids bij opa en oma dus denk dat mijn man en ik even de kroeg induiken...

11. bereke

bereke Niet meer actief

Debby, hoe was Fuerteventura? Lijkt me heel mooi!

En ja, de tijd vliegt zeker! Ongelooflijk gewoon dat we ondertussen allebei al twee kindjes hebben :).

En je bent toch erg goed bezig dus dan zal dat ene weekend wel geen ramp zijn :). Gewoon van genieten zou ik zeggen!

12. Que

Que Niet meer actief

Thnx lady's.

Het is allemaal nog niet makkeijk en moet eerlijk zeggen dat ik absoluut nog niet op mijn lijn let. Zit nu (SORRY) een zak chips leeg te eten en waarom....... te veel stress af en toe en dan ga ik eten.

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Que: het afvallen is nu lijkt me niet het belangrijkste waar je aan moet denken. Op een gegeven moment zal je zelf wel de tijd en rust vinden om er weer voor te gaan. Hopelijk dat je die snel kan vinden. Maar wel gezellig dat je hier blijft kletsen. (geniet maar voor mij van die zak chips :D)

@Debby82: Gefeliciteerd met je dochtertje alvast. Zijn idd altijd weer moeilijkere dagen om door te komen qua eten. Hier zijn we 5 juli 4 jaar getrouwd en ik wil dan graag uiteten :D.

12 weken zijn hopelijk snel voorbij ja, want ik heb echt zin in vakantie. En of ik dan op mijn streefgewicht zit?? Dat hoop ik natuurlijk, maar ik maak kleine doelen, dan vallen ze nooit tegen. Ga er voor morgen weer tegenaan!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Kirst, ik ga morgen ook terug 'echt' starten! Duimen jullie? Ik wel voor jullie in elk geval :).

Que, daar moet je nu niet mee inzitten meid. Je hebt wel andere dingen aan je hoofd!!!

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Tuurlijk ga ik voor je duimen Bereke!! Als het even moeilijk wordt ff achter de laptop kruipen en dan lekker spuien!! Doe ik ook, haha.
    Succes en het gaat je lukken hoor!!!!

Ga nu lekker in mijn bed liggen. Weltrusten en morgen weer een mooie begin van de week ;)

16. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je! Ik ga proberen om gewoon normale porties te eten, niet te snoepen, geen alcohol te drinken en voldoende water te drinken. Moet haalbaar zijn. Zal geen vlugge resultaten geven maar dan maar traag... . En volhouden deze keer!

17. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Jeetje het wordt druk weer hier.....heb alles gelezen, maar ben een kluns in onthouden dus iedereen succes/sterkte/en zet hem op!.

Hier gaat het klote....met afvallen op zich wel hoor.
    We gaan woensdag op vakantie en omdat ik niet ongesteld wilde worden heb ik de pil doorgeslikt, maar ik ben nu ontzettend ongesteld geworden en voel me echt VERSCHRIKKELIJK.
    Ik hoop dat het over een paar dagen over is.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ook ik kan niet alles onthouden en haal de verhalen en de mensen door elkaar. Probeer het zo goed moeglijk, maar kan er soms ook helemaal naast zitten. Degene die hier dagelijks komen die kan ik ondertussen wel onthouden hoor :D

@Made: Ik hoop ook voor je dat het snel over is en dat je niet meer ongesteld bent op vakantie.

@Bereke: Wij kunnen het. Klinkt helaas allemaal zo simpel, allen in de uitvoering gaat het nog wel eens mis ;). Maar Zo samen moet het gewoon lukken. Wij hebben discipline en wij laten iedereen zien dat het deze keer wel gaat lukken!!! Heeeeel veeeeeel succes vandaag en laat al die suikers, vetten en andere rotzooi staan :D (ga ik dat ook weer doen....;))

@poehbeer: was jij deze week al op vakantie? Veel plezier en geniet ervan!

Hier net een boterham met kaas op en een kop koffie. En 2 grote glazen water. Straks samen met de meisjes een stuk fruit eten.
    Heb vanmorgen niet op de weegschaal gestaan, durfde niet :D. Morgen maar weer. Heb wel een schema gemaakt met de datum en gewicht en dat tot 5 september. Deze hang ik maar op in de badkamer, zodat ik die elke ochtend zie en me eraan herinner waar ik het voor doe. Wil echt een keer zo'n leuk zomerjurkje aan, hopelijk dat dat dan ook kan ;)

Nog leuke plannen voor vandaag iedereen? Een fijne dag in ieder geval!

groetjes Kirst

19. bereke

bereke Niet meer actief

Made, geniet van je verlof! Hopelijk verdwijnt je ongesteldheid vlug want da's echt niet fijn op vakantie hé :(.

Kirst, wel een goed idee, dat schema. Motiveert toch wel denk ik.

Hier geen plannen. Ben nog steeds ziek en meisjes zijn lastig (tandjes denk ik). Dus maar rustig aan doen.

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Bereke: vervelend dat je nog steeds ziek bent. Hopelijk dat je snel weer beter bent. Succes met je meiden, hopelijk dat ze nog een beetje rekening gaan houden dat je ziek bent ;)

Dat schema is vor mij wel een extra stok achter de deur (en een confrontatie :)). Heb net ook even gekeken op wat sites voor leuke jurkjes. Is ook een grote motivatie! :D

Deel Deze Pagina