Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Meiden,
    Succes allemaal deze week....ik ben er nu 8 dagen niet wij vertrekken vannacht nl naar turkije.
    Moet nu eerst nog een dagje werken(helaas) en dan vanavond vroeg naar bed, dus heb vandaag geen tijd meer om me gezicht hier te laten zien.
    Na de vakantie meld ik me weer....en de hoeveelheid kilo;s die ik ben aangekomen!!!!!!

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Als je dit berichtje leest ben je alweer terug uit Turkije. Mocht je het eerder lezen: Heel veel plezier en geniet van alles!!:)

3. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niet alles gelezen, maar Made: Fijne vakantie.

Hier ging het lijnen dit weekend slecht. We zijn naar het vakantiehuisje van mijn schoonouders geweest en we hebben zelfs 2 keer patat op. Komende weken maar weer netjes aan de lijn houden (voor zover dat kan, aangezien we vrijdag een bruiloft hebben en manlief volgende week jarig is).

4. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Wil me bijdeze afmelden. Er zijn hier dingen gebeurd waar ik het niet over wil hebben, maar dat het mijn schuld is zeker en wil nu niet meer hier berichtjes achterlaten. Misschien in de toekomst, maar nu wil ik even alle tijd voor mijn gezin hopelijk. Het gaat jullie goed en wie weet tot ziens hier weer op deze topic.

5. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poehbeer, wat heftig! Jammer dat je hier weg gaat, maar dit is jouw keuze. Het ga je goed meid!

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jee, ik schrik ervan! Hopelijk dat alles goed komt! Veel sterkte en succes met alles! En hopelijk tot tot ooit weer horens.
    Liefs Kirst

7. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    jeetje poehbeer.....ik hoop dat het je goed gaat, schrik helemaal van je berichtje.
    als je er weer klaar voor bent, hoop ik dat je je hier weer meldt.
    Ik ga nu slapen omdat we straks weggaan.....tot volgende week.

8. bereke

bereke Niet meer actief

Made, geniet van je vakantie en breng de zon mee terug ;).

Poehbeer, oei dat klinkt niet al te best. Wat er ook mis is: ik hoop dat het vlug terug in orde komt!

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Fijne vakantie!!

10. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Made, je leest het vast niet meer, maar een hele fijne vakantie.

Bereke: hoe gaat het met het lijnen? Beter dan vorige week.

Hier gaat het lijnen super. Helaas wel vandaag enorme spanningshoofdpijn die niet weg wil. Als het eind van de middag nog niet over is, dan ga ik toch manlief bellen en vragen of hij pizza wil halen. Want koken met deze hoofdpijn, daar ga ik niet aan beginnen.

11. bereke

bereke Niet meer actief

Nee ben eerlijk gezegd nog niet begonnen... .

Moi, oei hopelijk betert je hoofdpijn vlug!

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @moi89: En is de hoofdpijn al wat gezakt? Ik hoop het voor je, want niets is erger dan dat!

@Bereke: Kom op he, je kan het. Morgen weer fris van start en dan netjes eten. Gaat je lukken!!

Hier vandaag ook minder gegaan. Heb het even niet meer, ben de motivatie even kwijt. Hoop het morgen weer op te pikken. Moet morgenmiddag in ieder geval weer sporten en dan vrijdag meten en wegen, ben benieuwd of het resultaat heeft opgeleverd dat vele sporten en gezond eten ;)

Ga zo slapen en dan morgen een vreselijke vergadering op het werk, ik haaaaat vergaderingen, maar ja hoort erbij helaas :(

Weltrusten allemaal en morgen gezond weer op :)

13. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bereke, meid, ik voel het, volgens mij kan jij het gewoon dat afvallen. En als je een moeilijk moment hebt, kan je gewoon hier je verhaal kwijt he?

@ Kirst, succes met sporten vandaag. Hopelijk lukt het je om het weer op te pakken. Ik hoop voor je dat de weegschaal lief is.

@ all, gelukkig zakte gisteravond mijn hoofdpijn. Manlief had pannenkoeken gehaald. Niet helemaal gezond, maar ik heb me ingehouden. Gisteren is het sporten dus niet gelukt. Vandaag druk met de studie en ik ga wat slagingsfeestjes af vandaag, dus sporten gaat ook niet lukken. Morgen ben ik daggast op een bruiloft. Helemaal zin in, maar lijntechnisch niet ideaal. Daarom gaan manlief en ik maar sporten morgenochtend en zaterdagochtend. Hopelijk valt het mee.

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: fijn dat de hoofdpijn is gezakt. Goed van jullie dat je toch samen de schouders eronder zet om te gaan sporten en elkaar zo kan motiveren!! En morgen overdag lekker genieten, want een trouwerij is ook niet dagelijks.

@Bereke: Is het vandaag gelukt een start te maken?? Ik hoop het zo voor je!!

Hier vanmorgen gewerkt. Was saai, maar heb het weer uitgezeten. Toen ik net thuis kwam lag er een briefje in de bus van tnt. Er was een pakketje van de rabobank en die kan ik alleen zelf afhalen. Ben nu dus supernieuwsgierig was dat zou kunnen zijn. Heb namelijk niets aangevraagd ofzo, mosschien willen ze me kwijt als klant?? ;) Morgenochtend kan ik het pas op gaan halen.
    Verder wel een goede start van de dag gehad. Heb netjes boterhammen met stroop op en veel water en thee. Dadelijk sporten en dan de grote boodschappen doen, want de meisjes zijn nog bij de oppas.

15. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kirst: spannend dat pakketje. Ik snap dat je enorm nieuwsgierig bent.
    En ja, van die bruiloft ga ik zeker genieten. Ik heb in 11 weken tijd 3 bruiloften. Best wel veel. Morgen dus nummer 2 (en heerlijk genieten van cupcakes en bbq).

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: Da's idd wel veel, nou ja is in ieder geval nog steeds niet elke dag.... Geniet er lekker van!!

Hier terug van het sporten en ben nu aardig sjagrijnig :x. Eigenlijk ging niks goed. Oortje van mijn koptelefoon ging er iedere keer uit, kon mijn hartslag niet meten, en die band die ik om had die kroop steeds verder naar boven. En nu thuis heeft de kat ook nog eens naast de bak gescheten :$. Het slaat nergens op hoor dat ik sjaggie ben, maar ben het toch :D Nu dit geschreven te hebben, lucht dat al eigenlijk wel op, haha. ;)
    Wat betreft het pakketje of brief of wat het ook mag zijn, ik denk wel gelijk het slechtste. Ik ga dan denken, heb ik iets niet betaald, willen ze me niet meer als klant?? Ja stom, maar tja die gedachten komen wel boven. Nou ja kan niet anders doen dan wachten tot morgen ben ik bang ;) Nou bedankt alvast voor het lezen van mijn klaagzang, ben er zelf in ieder geval wel wat mee opgeschoten :D

17. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een ellende. Maar het goede nieuws is: je hebt gesport. Nu ga je jezelf gewoon even lekker verwennen met leuke dingen.
    En dat pakketje: is het niet zo'n reclame pakket van rabobank. En als jij iets verkeerd heb gedaan, dan bellen ze wel. Dus zal vast wel meevallen.

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja stom om zo te denken he ?! ;) Maarja dat doemdenken past wel bij mij, haha. Net naar de winkel geweest. Al die chips, koeken en chocola die riepen me heeeel hard, maar ik heb me kunnen inhouden en heb voor mezelf een eierkoek gekocht :D Ga dadelijk heerlijk dr. Phil kijken en die koek opeten. Straks de meisjes ophalen, hopelijk kan dat op de fiets, maar zoals het er nu uitziet komt er een hele grote bui aan :)

Wat doe je eigenlijk voor studie Moi89? Misschien dat je het al eens verteld hebt, vergeef me dan dat ik het niet meer weet :) Ben gewoon nieuwsgierig ;) Hopelijk dat je hebt kunnen doorwerken vandaag. Veel plezier bij de slagingsfeestje!

19. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet van je heerlijke eierkoek (en van Dr. Phil). Jam, ik heb er ook nog een liggen die ik zo ga oppeuzelen. Succes zo met het ophalen op de fiets. Ik ben net op de fiets naar de winkels geweest en ik was (en ben nog steeds) drijfnat. Dus ik hoop voor je dat het droog is.

Ik studeer biomedische wetenschappen. Dat houdt eigenlijk in dat ik onderzoek ga doen naar allerlei ziekten in een laboratorium. Ben helemaal blij met mijn studie en bijna klaar met mijn bachelor. Time flies!

20. bereke

bereke Niet meer actief

Even vlug: nog niet begonnen hoor. En dat terwijl jullie me zo aanmoedigen. Beetje beschamend wel ;).

Deel Deze Pagina