Goed begin van het nieuwe jaar: Wie gaat er mee afvallen ?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door kleintje88, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak niet uit hoor Bereke, we gaan gewoon door totdat jij ook de smaak te pakken hebt. Elke dag een nieuwe kans!

2. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: da's een flinke studie :D Maar goed dat die studie ook echt bij je pst. Ik ben nog steeds zoekende naar een baan die bij me past ;) Nou D.r Phil maar half gekeken, had nog veel te doen voordat ik de kindjes op moest halen. Helaas ook met de auto, want het kwam hier met bakken uit de lucht.

@Bereke: kop op, je kan het echt hoor, geloof me maar. Morgen begin je echt, samen met ons! Afgesproken?? Misschien dat als je opschrijft hier wat je eet per dag dat je je dan meer gemotiveerd voelt?? Nou hopelijk dat je je weg hierin snel vindt! Ik vind het overigens niet erg om je steeds weer aan te moedigen hoor. Ik heb heeel veeel geduld ;)

Nou vanavond lekker bankhangen. De meisjes liggen net op bed en ik ga luieren :D, beetje tv kijken, beetje laptoppen :p Fijne avond allemaal!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je meiden! En fijne avond!

4. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Hey dame's, hier ben ik dan weer eventjes. Het gaat hier weer wat beter. We gaan er weer voor. We zijn weer opnieuw verliefd zo lijkt het wel. Volgende week gaan we heerlijk op vakantie twee keer een midweek. Hopelijk goed weer, maar we gaan ons vermaken dat is zeker. Ik denk dat jullie al weten wat er is gebeurd. Het ligt idd. niet aan mijn man. Ik ben vreemd gegaan. Ja het hoge woord is eruit en daar is mijn man dit weekend achter gekomen door een mailtje van diegene met wie ik chatte. Ik wil er niet teveel over kwijt en de details zet ik ook niet neer, maar hij wil met mij verder samen met onze dochter. Ik kom snel weer een keer langs, weet niet wanneer. Heb namelijk afgesproken de eerste tijd te internetten als mijn man er is. Is voor zijn gevoel dat ik geen rare dingen ga doen, maar dan snappen jullie nu waarom ik van de week opeens schreef dat het even crisis was. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Deze week ga ik inieder niet sporten en met de vakantie ook niet. Begin in juli weer met sporten, maar houd wel mijn eetpatroon in de gaten en zorg dat ik genoeg beweeg. Heb vandaag wel wat nieuwe kleding gekocht, een maat kleiner zowel van shirts als van lingerie, dus we gaan de goede kant op. Wens jullie een fijne avond en tot snel.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    He Poehbeer: Heftig hoor, snap dat je man niet graag heeft dat je nu achter de pc kruipt als hij er niet is. Het vertrouwen is geschaad ;) die je terug zal moeten verdienen. Maar wel super dat hij je di kans nog wil geven en dat hij nog onvoorwaardelijk voor je gaat, zo zie je dat liefde diep kan gaan. Hopelijk dat het nu dus ook alleen maar beter wordt en jullie gelukkig worden. Geniet van elkaar de komende 2 weken.

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou hier zit ik dan beneden met m'n laptop ;). Mijn man moest al vroeg de deur uit en dan slaap ik ook niet meer. Mijn meiden daarentegen slapen nu nog steeds, hahaha. Vind ik saai, maar ga ze niet wakker maken hoor :D. Dadelijk naar de sportschool om me te wegen en te meten. Stond net op de weegschaal en woog 77.5, dus ben benieuwd. Daarna door naar het postkantoor voor die mysterieuze zendig van de Rabobank. Laat nog wel weten wat het nu was. Misschien wel een prijs dat ik een miljoen heb gewonnen :D:D Fijne dag allemaal!!

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    #1927 kirst78, 17 jun 2011
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
    Aaaaah wat een tegenvaller :(:(:(:( Ben welliswaar ruim 4 kilo afgevallen, maar ben het gewicht kwijtgraakt doordat mijn spieren verminderd zijn en mijn vet is niet veranderd. Ook lekker. Doe ik het daar nou voor? Ben ik nou de hele maand voor niks bezig geweest. Ben nu dus geneigd met een zak chips op de bank te gaan zitten en die helemaal leeg te vreten ;). Maarja kan niet he, want doel is nog steeds dat ik richting streef gewicht wil van 68kilo. Was in ombang 4 cm kwijt. Vonden ze ook al raar, boven m'n navel 1cm en onder m'n navel 3cm. Normaal gesproken verlies je boven je navel meer dan eronder. Ben dus niet normaal. pffffffff Ben sjagie, alweer :):):)

Nou dadelijk dus sporten en dan gaan ze ook een schema maken waarbij ik meer spiermassa krijg en ze gaan kijken naar mijn eetpatroon. Kan zijn dat ik bepaalde voedingsstoffen zoals eiwitten te weinig binnen krijg. Nou hopelijk dat dat wat meer oplevert. Heb wel afgesproken om na de volgende 12x weer te laten meten en wegen. Dus er zit nog steeds een grote stok achter de deur :D

Oja heb de brief opgehaald van de rabobank. Helaas geen miljoen gewonnen, maar gelukkig ook geen brief waarin staat dat ze me niet meer als klant willen :D Was gewoon een nieuwe creditcard, die ik nooit gebruik en ook niet gemist zou hebben ;)

8. Poehbeer

Poehbeer Bekend lid

8 okt 2008
    515
    0
    0
    Kirst78 ja ik bof ontzettend dat mijn man mij een tweede kans wil geven en we gaan er zeker voor en gaan zeker ook erg genieten van onze vakantie. Ja met afvallen gaat het gelukkig goed, kan echt al een maat kleiner aan en mensen gaan het ook zien. Ga ook wat laten doen aan mijn gebit. Mijn voortanden staan schuin naar voren, nou ja de ene kant meer dan de andere kant en de tandarts zei al een keer dat die daar wat aan kan doen en ik weet het kost wat, maar misschien dat ik daar nog onzekerder over ben aangezien je als je met mensen praat je dat als eerste ziet. Mijn man zei als je dat graag wil moet je het zeker laten doen. Het lijkt alsof we hoe gek het ook klinkt en er zijn geen goede woorden voor voor deze daad, we dichter naar elkaar toe zijn gekomen/ toegroeien en gaan nu met meer respect met elkaar om.

Ja bij jou Kirst hoop ik dat je ook een keer weer kilo's gaat afvallen ipv alleen vet en ach iedereen valt op een eigen manier af en elk lichaam reageert anders. Moed niet opgeven en gewoon doorgaan en dan lukt het vast wel.

Hoe is het met de anderen met het afvallen?

Hier morgen werken en zondag spullen pakken en dan maandag lekker weg. Word niet zulk mooi weer zeggen ze, maar we zullen het wel zien en ach we zullen ons echt wel vermaken hoor.

9. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poehbeer, wat goed om weer wat van je te horen. Wat een heftige tijd hebben jullie gehad (en hebben jullie nog steeds). Wel enorm super dat je een tweede kans krijgt van je man. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen veel sterker uitkomen.

Kirst, wat balen voor je. Dan denk je dat je zo goed bezig bent, en dan dit! Ik hoop voor je dat er snel een oplossing hiervoor gevonden wordt.
    Fijn trouwens dat het niets 'ergs' was van de bank!

@all. Hier weer wakker na een enorm toffe bruiloft. Ik wilde eigenlijk gaan sporten vanochtend, maar ik heb enorme spierpijn van het lopen en staan heel de dag. Lijntechnisch ging het niet zo goed. Ik heb heerlijk gegeten gisteren. Ik kwam er wel achter dat mijn lichaam echt gewend is geraakt aan water drinken. Ik had een paar glazen cola gedronken en ik kon er niet goed meer tegen. Dat is een goed teken. Nu weer heel streng zijn voor mezelf. Manlief is maandag jarig (hij wordt 30) en we hebben afgesproken om geen taart te gaan eten. Wel wil hij heel graag lasagna hebben, dus die ga ik gewoon maken voor hem. Niet heel gezond, maar wel lekker.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Moi89: Fijn dat je een leuke dag hebt gehad gister. En tja bij een feestje hoort nu eenmaal lekker eten ;). Groot gelijk dat je genoten hebt en nu er weer tegenaan. Die lasagne is toch ook niet zo heel slecht, als je maar een beetje heet en niet de hele schaal (zeg ik, die altijd meer eet dan eigenlijk de bedoeling is ;)) Een fijne verjaardag alvast en knap dat je geen taart gaat eten!

Hier vandaag een heerlijk dagje. Vanmorgen gaan zwemmen met de meisjes en daarna gaan lunchen bij ons in het dorp. Mooie slippers gekocht voor onze oudste en dadelijk lekker sla eten met carpaccio, mmmmm

Morgen ga ik samen met een vriendin en haar 2 kids brunchen bij een indoorspeeltuin. Kindjes lekker spelen en moeders lekker relaxen. De vaders zijn een dagje op pad (ja idd met vaderdag ;)) voor een wielren-iets....

Wat betreft het afvallen, tja ben dan uiteindelijk wel ruim 4 kilo kwijt, dus daar houd ik me maar aan vast. Ik merk het wel aan kleding die voorheen heel strak zaten en nu gewoon goed. Moet er uiteindelijk niet te zwaar aan tillen. De mensen van de sportschool zijn natuurlijk wel allemaal erg gezond, zportief en dus fanatiek :) Nog een paar kilo te gaan en dan ga ik voor mezelf eens lekker shoppen :D:D:D

Iedereen weer een fijn weekend!!!

11. bereke

bereke Niet meer actief

Fijn weekend allemaal! En veel succes met het afvallen ook natuurlijk ;).

En poehbeer, wat heftig! Hopelijk blijft nu gewoon alles goed gaan!

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Bereke: Jij ook een fijn weekend en ook heel veel succes met het afvallen.

Hier is het vandaag niet al te best gegaan en morgen komt er ben ik bang ook niets van..... Nou ja maandag weer nieuwe ronden nieuwe kansen. Vanavond ligt Madelief voor het eerst in een groot bed. Ben beneiuwd hoe dat gaat en of we vanacht een beetje slapen met z'n allen. Ik hoor haar nu in ieder geval nog kletsen....;)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Misschien dat ik maandag mee start met je Kirst.

Hopelijk slaapt Madelief wel goed vannacht. Zo'n eerste nacht is toch steeds wennen hé!

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja start maar met mij mee, heb ik ook nodig!! :D

Madelief slaapt nu. Ze heeft wel 2x om drinken gevraagd, maar nu is het stil. Hopelijk dat het de rest van de nacht zo blijft ;)

15. bereke

bereke Niet meer actief

Duimen dat het zo blijft!

En ik ga kijken of ik mezelf echt overtuigd krijg tegen dan. Hoop het!

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja ik overtuig je anders wel hoor ;) Je kan het namelijk ook. Ooit moet je beginnen of je dat nu leuk vindt of niet, anders blijf je steeds met dat rotgevoel lopen! Ik herken het wel hoor ;) makkleijker gezegd dan gedaan ik weet het , maar ik probeer je te overtuigen :D

17. bereke

bereke Niet meer actief

Nee maar je hebt echt wel gelijk!

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Weet ik, whahahaha :D Je moet er zelf achter staan, maar tot die tijd blijf ik gewoon zeuren!! :D

19. bereke

bereke Niet meer actief

Da's waar. Ja doe maar hoor. Wie weet helpt het :).

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Bereke: Doe ik ook, zoals ik al eerder zei heb ik heel veel geduld :D:D:D

Hier heeft Madelief vannacht goed geslapen. Ze is 1x wakker geweest, maar verder niets gehoord. Wat wordt ze toch groot :)

Deel Deze Pagina