Ik vroeg me af of hier ook mama's of meiden (met kinderwens) uit Oosterhout komen? Oosterhout in Brabant dan he Ik woon hier nu 5 jaar maar ik ken eigenlijk helemaal niemand hier op de mensen uit de straat maar niemand die ook kindjes heeft,en misschien net als ik thuis blijf mama is. ZOu leuk zijn als hier gezellig als er meer mensen uit Oosterhout zijn. Leuk om hier te kletsen en wie weet een meeting? Lijkt me erg leuk om leuke,gezellige meiden te leren kennen hier in Oosterhout.
Is al een ouder topic zie ik en niemand die gereageerd heeft. Maar ik woon ook in Oosterhout. Weet dat er hier nog meer meiden zijn uit Oosterhout. http://www.zwangerschapspagina.nl/jonge-moeders/282668-jonge-mamas-breda.html Een aantal uit dit topic woont ook in Oosterhout. Al is dit topic de laatste tijd een beetje stil gevallen.
Wat leuk dat je ook in Oosterhout woont! Woon je er al lang? Ikzelf woon hier nu 5 jaar maar ik ken nog weinig mensen hier.
Ik ben een ras echte Oosterhouter. Geboren en getogen. Waar ergens in Oosterhout woon je? Ik vlakbij het winkelcentrum. Zie dat je al 2 meisjes hebt. Hoe oud zijn ze?
Ik woon in de wijk Dommelbergen. Donkenbuurt zeg maar. Heb inderdaad 2 meissies:-D De oudste is bijna 5 en de jongste is precies 17 maanden haha. Ik ben dan geen ras echte oosterhouter haha,kom zelf uit Made. Heb daar heel mn leven gewoond tot ik op mezelf ging. Eerst in Lage Zwaluwe gewoond,toen in Purmerend want daar woonde mijn ex,en toen Breda maar uiteindelijk toch Oosterhout haha.
Zo je hebt in aardig wat plaatsen gewoond. Maar Oosterhout is natuurlijk de leukste van allemaal. haha! Je man/vriend heeft die wel altijd in Oosterhout gewoond?
Nee die komt ook niet hier vandaan haha. Hij komt oorspronkelijk uit Noordwijk maar toen ik hem leerde kennen woonde hij in Almere. Heb hem hier heen gesmokkeld haha. Zo zijn we beide import hier in Oosterhout haha. Maar Oosterhout is wel leuk om te wonen! Mis Made nog wel vaak maar komt ook omdat ik daar wel mensen ken maar ik kom er niet vaak mee,alleen bij mn ouders. Maar we hebben hier alles in buurt. 2 supermarkten,marskramer,zeeman,bloemisten,binnen zwembad (Arkendonk) Zit 2 minuten lopen van mij vandaan dus ideaal in de winter en we willen eventjes zwemmen! haha Komt jou man/vriend wel uit Oosterhout?
Ja is ook een echte oosterhouter. Ik zit op 2 minuten van het grote winkelcentrum, kdv zit om de hoek, school zit ook om de hoek, supermarkt 2 straten verder en sportschool in de straat. Vind het echt heerlijk om alles zo in de buurt te hebben. Je bent thuisblijf mama zag ik. Bewust voor gekozen?
Je woont heerlijk volgens mij! Lekker bij het centrum!! En ook alles lekker bij de hand. Ik ben niet helemaal bewust thuisblijf moeder. Is een lang verhaal maar nu het zo is moet ik wel zeggen dat het enorm genieten is. Zou wel graag 2 dagen of 3 dagen in de week willen werken maar werken zit er voorlopig nog niet in. Maar heb een fulltime baan aan huis zo met 2 kids haha. En jij? Werk jij of ben je ook een thuisblijf mama?
Ik werk 3 1/2 dag in de week. Maandags is altijd maar een halve dag en dan nog woensdag, vrijdag en zaterdag. Ik werk bij een babywinkel dus super leuk werk. Maar geloof het meteen dat thuisblijfmama een fultime baan is. Ik ben vaak na 1 dag thuis met de kleine al moeier als dat ik 1 dag gewerkt hebt. Maar heerlijk is het wel zo die dagen thuis met mijn kleine mannetje. Jammer genoeg is hij vandaag niet helemaal lekker. Had vanmorgen 38,6 verhoging en hij wilde net zelf al naar zijn bedje toe dus het zit nog niet helemaal lekker.
Wat leuk dat je in een babywinkel werkt! Werk je hier in Oosterhout? Wie weet kom ik je dan wel eens tegen haha. Sneu dat je kleine niet lekker is Hier zijn de kids en ik ook al ziek geweest. Eerst begon de jongste met fiks verkouden zijn,toen ik en toen de jongste en ik er net vanaf waren kreeg mn oudste meissie fikse koorts en erg verkouden. En ze was toen net beter van een buikgriepje. Was echt zielig. Maar volgens mij heerst het best flink die verkoudheid met koorts want hoor echt veel mensen er over die het hebben of gehad hebben. Hopelijk knapt je kleine gauw op! Is altijd zo zielig als ze ziekjes zijn
Nee werk in Breda op de woonboulevard, BabyPlanet. Misschien dat je daar ook wel eens geweest bent? Ah jou meiden zijn dus ook al ziek geweest. Is idd altijd sneu om te zien. Ik baal er wel een beetje van. Mijn moeder heeft vandaag haar eerste chemo kuur in het ziekenhuis en nu Tygo ziek is kan die niet mee want hij mag mijn moeder niet aansteken.
Wat ontzettend naar dat je moeder een chemokuur krijgt vandaag!! Hoop dat ze er goed doorkomt en niet te beroerd is. Sterkte voor jullie en je moeder!!! Ik kom heeeeeel soms op de woonboulevard in Breda,meestal ga ik dan naar Ikea maar soms ook wel eens naar babyplanet haha. Wie weet heb je me wel eens geholpen haha. Grappig! Binnenkort moeten we er weer heen voor traphekjes,dus wie weet zie ik jou dan wel. Al weet ik niet hoe je er uit ziet maar bij mij kan het niet missen met een dochter van 4 en een dochtertje van bijna 1,5 hihi.
Dan moet je vanaf donderdag komen dan krijg je 20% korting op alles net als bij de Prenatal. Is dan toch weer mooi mee genomen. Als je dan iemand ziet lopen met kort donker haar, zilverkleurige bril en een van de jongste dan ben ik het
Ik zal eens kijken of we donderdag kunnen! 20% korting is altijd leuk en als ik je zie tik je wel even aan haha. Als je mij zie lopen dan kun je mij herkennen aan rood haar,langer in de nek en de rest van korter en 2 meisjes en waarschijnlijk is mijn vriend ook mee en die heetf kort haar en een zwarte bril. Haha kan niet missen dan denk ik!
Zaterdag ga ik winkelen met mn oudste meissie voor haar 5e verjaardag dus dan kan ik niet,misschien dat ik vrijdag wel ff naar Breda ga voor die traphekjes dan hahaha