Een jaar bezig en niet zwanger!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door terisia, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Hallo meiden
    Ik ben nu 5 jaar getrouwd en het latest een jaar zijn we bezig om een baby te maken maar het lukt ons niet. :(
    Deze maand was ik tien dagen overtijd, ik dacht toen dat ik zwanger was... :D ...!maar heelaas dat was ik niet :cry:
    Wat moet ik doen meiden...? ik kan niet meer wachten, ik ga deze week een afspraak maken met de huisarts. :)
     
  2. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Sterkte ik ben benieuwd wat er uit komt.
    Heb je wel een regelmatige cycles?
     
  3. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Succes bij de huisarts!
     
  4. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    verstandig om de ha te bellen meis
    Maar het kan ook ff duren vor je zwanger wordt
    Bij mij duurde het ook 13 maand helaas een mk geworden ben nu alweer 8 mnd verder en wij hebben ook de stap genomen en nu volop in onderzoek fase
     
  5. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Wij ook al! En ons gevoel zat goed... ben blij dat we zijn gegaan.....
    Over 3 maanden verder onderzoeken en dan naar de Gyn.
     
  6. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik zou ook naar de HA gaan. Succes en ik hoop dat je gauw zwanger bent.
     
  7. Linda1980

    Linda1980 Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wat lijkt een jaar dan lang hè?! Gewoon bellen en heel veel succes!
     
  8. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Ik wens je heel veel succes bij de huisarts!
     
  9. terisia

    terisia Actief lid

    21 aug 2007
    163
    0
    0
    Hiii dames..
    Neee mijn cyclus is inderdaad niet regelmatig...
    Soms heb ik een cyclus van 26 dagen..28...30...en 31....maar deze maand was de meeste :confused: ...die was 37 dagen :)
     
  10. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    opzich een regelmatige cyclus hoor! succes bij de ha!
     
  11. sabrina

    sabrina Bekend lid

    13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    succes daar......!
     
  12. sabrine

    sabrine Actief lid

    11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Wij zijn ook een jaar bezig,Ik ben een tijd terug naar het ziekenhuis geweest en heb maandag te horen gekregen dat ik cystes op mijn eierstokken heb........Dit wordt nu behandels met antibiotica dus maar even af wachten... :D
     
  13. ik heb ook onregelmatige cyclus.. 28, 29, 30, 31, 35, en zelfs 40. één keer duurde het 50 dagen. echt erg! (nu in ronde 12, maar al bijna anderhalf jaar bezig)

    Terisia, je weet waar je aan toen bent als je naar de huisarts bent gegaan! dan word je onderzocht en weet je waar het misschien aan kan liggen.
    succes!
     
  14. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

    wil jullie zeker niet ontmoedigen hoor.
    ik ben na 3 maanden temperaturen ook na de ha geweest omdat er bij mij geen verhoging was dus ws geen eisprong, ben doorverwezen naar de gyn deze zei dat ik het pco syndroom heb, mijn eitjes groeien niet zelf door zeg maar ben blij dat ik gegaan ben want dan weet je in ieder geval of er wel iets is of niet. Zo is het zo onzeker veel succes! De stap is even groot maar uiteindelijk ben je vast opgelucht.....
     
  15. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Je ha kan je iig van de onzekerheid afhelpen en moesten de onderzoeken tegenvallen weten jullie tenminste waar jullie aan toe zijn!

    Heel veel succes bij de ha!
     
  16. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo terisia ik ben nu ook al 13 maanden bezig! en bij ons heeft het nog niet mogen baten. wij gaan nog niet naar de huisarts ik wil/moet eerst afvallen dus daar ben ik nu mee bezig. wle heb ik een regelmatige cyclus!

    hoop dat de huisarts je wat meer info kan geven of in ider geval doorstuurt!

    XXX
     
  17. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Kunnen jullie mij misschien duidelijkheid geven, als je naar de huisarts gaat, hoe gaat het dan? Moet je je temp lijsten meenemen, wordt je daar onderzocht, of sturen ze je door, welke onderzoeken worden er gedaan?

    Alvast 1000x dank!
     
  18. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even een hart onder de riem:

    Ik had ook een onregelmatige cylcus (zie onder banner) en ben naar HA gegaan en daar (in tranen) mijn verhaal gedaan en verteld dat ik zo bang was dat het mis was bij mij. Ik was al aan het tempen en kon daar ook niet echt een regelmaat uit ontdekken ... Later bleek dat ik waarschijnlijk net zwanger was toen ik bij de HA zat (zie banner) ...

    Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen worden (en een voorspoedige zwangerschap ook)!
     
  19. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Volgens mij is de procedure: 3 maanden tempen (in ieder geval) ... dan pas doorverwijzen (ik weet alleen niet of ze direct al zaadonderzoek doen) ...
     
  20. Dyaan

    Dyaan Actief lid

    22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,
    Wij zijn inmiddels ookal weer bijna een jaar bezig. Mijn vriend dacht echt dat wij, gezond als we zijn, wel zo zwanger zouden zijn, maar helaas ... om ons heen lijkt het of iedereen zwanger wordt bij de eerste keer proberen. Natuurlijk staat een gezond leven los van of je snel zwanger wordt, ik was er wel op voorbereid dat het even kon duren, maar ik vind een jaar toch wel lang duren. Ben nu 11 dagen overtijd, ben nog nooit overtijd geweest, maar de testen waren negatief. HA zei dat het heel vaak voorkomt dat je overtijd bent of zelfs een menstruatie overslaat ... nou, ik had het nooit meegemaakt en om eerlijk te zijn, vind ik er weinig aan ;) laat mij maar of gewoon gelijk vanavond nog ongesteld worden, dan weet je tenminste wat, of volgende week positief testen :D jullie weten vast wel wat mijn voorkeur heeft ... hahahaha ... anyway, ik vind die onzekerheid maar niks en omdat dit de eerste keer is, ben ik er ook bewust en onbewust veel mee bezig ... schiet ook niet op. Hoop stilletjes dat de testen en de HA het helemaal mis hebben, dat mijn lichaam een geintje met me uithaalt en ik volgende week gewoon blijk zwanger te zijn ... of is dat wat te positief gedacht ... :p Iedereen succes en oh ja, als je overtijd bent, hoe weet je dan wanneer je evt. weer eisprong zou moeten krijgen ?!?!?!?
     

Deel Deze Pagina