Kramp bij naar de wc gaan

Discussie in 'De bevalling' gestart door Cato1981, 11 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Ik vroeg mij af of dit voor iemand herkenbaar is, ik ben 39 weken zwanger als ik naar de wc ga en druk zit dan verga ik van de kramp. Kan dit even niet plaatsen heb dit nu twee dagen.

2. Soeki

Soeki Actief lid

4 mrt 2013
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig zeg...
    Wat ik kan bedenken:
    Ofwel heb je een blaasontsteking (zwangere vrouwen zijn er vatbaarder voor omdat onze blaas niet helemaal leeg geraakt omdat er een gigantische baarmoeder op drukt)
    Ofwel heb je kramp omdat je te weinig water drinkt? Je kindje drinkt van het vruchtwater dus dat vernieuwd zich regelmatig. Zodus moet jij meer water drinken, zeker als het warm weer is! Heb je ook been krampen soms?
    Ofwel zijn het voorweëen die getriggerd worden wanneer je blaas geleegd wordt?

Ik zou even laten nakijken of je geen blaasontsteking hebt.

3. Soeki

Soeki Actief lid

4 mrt 2013
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik heb het verkeerd gelezen denk ik, je bedoelt als je druk zet? Dus het is eerder darm- of aarskramp? Misschien aambeien?

4. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Ik herken het en bij mij zijn het gewoon mijn darmen. Komen steeds meer in de verdrukking doordat de baby groter wordt en dat geeft bij mij enorme krampen als ik er druk op zet (zoals op de wc). Soms zonder ook trouwens. 😉

5. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Denk inderdaad dat dit het is :) en wat meer moet drinken. Hoopte op een begin ;)

Deel Deze Pagina